Miten homma onnistui? Miten tullissa kävi? Tuliko säästöä? Kestikö kauan?
Vastaukset 3
- kuivamäenäijä
olen tilannut useita, ei mitään vaikeuksia mutta kestää noin kolme viikoa tavaran toimitus. voi joskus tulla viikossakin.tavara toimituskuluineen puolet halvempaa kuin suomessa.
- Nimimerkki-Erkki
Kirjaudut jenkkifoorumille esim Accuratereloading.com/forum tai Firing Line.com/forum. Siellä keskustelijat myyvät jopa NIP-kiikareita(*. Rahti ollut useimmiten $10,66.
*) Uusi laatikossa. - asdfdfdfd
Nimimerkki-Erkki kirjoitti:
Kirjaudut jenkkifoorumille esim Accuratereloading.com/forum tai Firing Line.com/forum. Siellä keskustelijat myyvät jopa NIP-kiikareita(*. Rahti ollut useimmiten $10,66.
*) Uusi laatikossa.Minulla kesti noin viikon toimitus ja sain 60$ hintaan uuden kiikarin jossa punatäplä. Mikään merkkituote tuo ei ole (itse asiassa pakkauksessa ei ollut minkäänlaista merkkiä, eikä kiikarissakaan), mutta hyvin on toiminut pienarin päällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627