Hei!
Kuinka monella on kokemuksia roiskeläppien asentamisesta uuteen autoon. Miksi niitä ei enää ole. Jo lyhyt ajo soralla saa kyljet täysin rapaiseksi. Paljonko ne maksaa Volvo V50:seen. Onko iso työ ja miten ne kiinnitetään?
Roiskeläpät Volvo V50
4
1924
Vastaukset
- Vanhempi volvisti
Itse asensin pari kk sitten v50:een etu- ja takaroiskeläpät. Melko lyhyet nuo alkuperäiset läpät ovat, mutta toki apua niistäkin on ja ovat hyvän näköiset.
Hinta alle satasen setti. Kannattaa tingata. Asennus naurettavan helppo, mutta tarvitset tähtipäisen ruuvimeisselin. Valmiit reiät löytyy. Etupäässä ohjeen mukaan pitäisi yhdet reiät porata ja laittaa popniitit. Itse en laittanut. Kestää hyvin ilmankin. - rapatessa roiskuu
Kyllä autossa pitää olaa roiskeläpät, se on selvää. Uusissa ja monissa vanhoissakin autoissa on onnettomat suojat. Aivan alimittaiset.
Mietippä esim. 100€ roiskeläpistä. Eli 25€ per kappale!!! Kyllä on karmea hinta muovilipareesta. Tuolla hinnalla kannattaa kyllä tehdä jo itse.
Osta jotain kumi/muovi mattoa ja leikkaa siitä. Saat tehtyä sopivan muotoiset, eikä vituta niin paljoa kun joku kaunis päivä ne esimerkiksi peruuttaesssa tarttuu lumipenkaan.- pip²
Ainakaan S40:seen ei alkuperäiset roiskeläpät maksa satoja euroja, vaan 34,06e/sarja, eli 2 kpl.
- Läppä
pip² kirjoitti:
Ainakaan S40:seen ei alkuperäiset roiskeläpät maksa satoja euroja, vaan 34,06e/sarja, eli 2 kpl.
Niistä onnettomista alimittaisista muovinkappaleista, mitkä ei edes suojaa mitään, niin kova hinta 34,06/sarja, ja sarja on 2 kpl, eli 4 kpl maksaa silloin elon laskuopin mukaan 68,12€ ,eli ei niinkään halpaa.
Ainakin 800 sarjan alkuperäiset läpät ovat naurettavan pienet, kattokaas jotain yli 200 tuhatta ajettua autoa, siinä on kivi/rapasuihku syönyt etuovista pohjamaalit näkyviin, ja havaittavissa on nuoremmissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752