kuinka teistä tuliGD faneja

tre rulaa

olisi tosi mukavaa ja hauskaakin kuullla,että kuinka teistä tuli oikein Green Day -faneja?!???itsestäni tuli fani,(sata prosenttinen)kun näin joskus viime vuonna american idiotin ja se oli mun mielestä niin hyvä(se kappale siis) et sitten kun bastani oli sitten kerran tampereel,niin pyysin et kattois et olisko sitä uusinta levyä ja olihan se.4tammikuuta 2005....ihana päivä...xD

10

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan Sama

      ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ!!!!

    • d>p

      sehän outoa..:)) mun bestiksesta tuli gd fani kun se joskus näki american idiotin ja se oli se mielest tosi hyvä ja sitte kun mä kerran olin tampereella nii se aneli mua ostaa sen levyn sille, ja mä ostin eikä se koskaan unohda sitä päivää joka muuten oli 4.tammikuuta 2005.xDDDDD

      p.s. ole sinä hiljaa, ihansama!!

      • risupää

        musta on outoo ku sanotaan et "näkee" jonki biisin. Ilmeisesti bändeihin ihastutaan nykyään musavideon kautta. Jos bändin jäsenet on hyvännäkösii ni kai se musaki sitte on hyvää?!niinkö? jumankauta! Mä ihastun aina ensimmäisenä siihen ite musiikkiin mitä soitetaan ja lauletaan, sit voi haluta alkaa ottaa enemmänki tietoo bändistä. Meillä ei ees näy toi mtv josta niitä musavideoita tulee....


      • Ihan sama
        risupää kirjoitti:

        musta on outoo ku sanotaan et "näkee" jonki biisin. Ilmeisesti bändeihin ihastutaan nykyään musavideon kautta. Jos bändin jäsenet on hyvännäkösii ni kai se musaki sitte on hyvää?!niinkö? jumankauta! Mä ihastun aina ensimmäisenä siihen ite musiikkiin mitä soitetaan ja lauletaan, sit voi haluta alkaa ottaa enemmänki tietoo bändistä. Meillä ei ees näy toi mtv josta niitä musavideoita tulee....

        Tätä mää just tarkotan....


    • Tumppi-82

      ...vuonna 94 ostin Dookien jonka jälkeen olen ostanut kaikki levyt. Kaksi ekaa levyä löytyi divarista suht helposti.

    • juu

      ala-asteella (90-luvun puolella) näin MTV:ltä When I come aroundin ja Basket casen useaan otteeseen, sitten 2002 ostin Dookien ja "rakastuin". :D

    • ex-tre rulaa

      joo.....aika väärin se oli sanottu.KYL MÄ SIIHE MUSIIKKIIN IHASTUIN ENKÄ NIIHIN TYYPPEHI!!!!!!!!NE ÄIJÄT EI OO MUSTA HYVÄN NÄKÖSIÄ!! anteeks miehet.........

      • d>p

        se on kyllä: tre ei rulaa, jos ihan oikeaoppisia ollaanxD eikä ex-tre rulaa..


      • tamperelainen..
        d>p kirjoitti:

        se on kyllä: tre ei rulaa, jos ihan oikeaoppisia ollaanxD eikä ex-tre rulaa..

        kyllä tre rulaa! :D


    • Nimrod_90

      kuulin joskus levyn ilmestymisen aikoihin boulevard of broken dreamsin ja american idiotin radiosta, biisit oli loistavia (toisin kuin useimmat radiossa soitettavista biiseistä...) joten oli pakko ostaa levy, ihastuin siihen joten ostin myös muita GD levyjä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe