kuinka teistä tuliGD faneja

tre rulaa

olisi tosi mukavaa ja hauskaakin kuullla,että kuinka teistä tuli oikein Green Day -faneja?!???itsestäni tuli fani,(sata prosenttinen)kun näin joskus viime vuonna american idiotin ja se oli mun mielestä niin hyvä(se kappale siis) et sitten kun bastani oli sitten kerran tampereel,niin pyysin et kattois et olisko sitä uusinta levyä ja olihan se.4tammikuuta 2005....ihana päivä...xD

10

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan Sama

ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ!!!!

• d>p

sehän outoa..:)) mun bestiksesta tuli gd fani kun se joskus näki american idiotin ja se oli se mielest tosi hyvä ja sitte kun mä kerran olin tampereella nii se aneli mua ostaa sen levyn sille, ja mä ostin eikä se koskaan unohda sitä päivää joka muuten oli 4.tammikuuta 2005.xDDDDD

p.s. ole sinä hiljaa, ihansama!!

• risupää

musta on outoo ku sanotaan et "näkee" jonki biisin. Ilmeisesti bändeihin ihastutaan nykyään musavideon kautta. Jos bändin jäsenet on hyvännäkösii ni kai se musaki sitte on hyvää?!niinkö? jumankauta! Mä ihastun aina ensimmäisenä siihen ite musiikkiin mitä soitetaan ja lauletaan, sit voi haluta alkaa ottaa enemmänki tietoo bändistä. Meillä ei ees näy toi mtv josta niitä musavideoita tulee....

• Ihan sama
        risupää kirjoitti:

musta on outoo ku sanotaan et "näkee" jonki biisin. Ilmeisesti bändeihin ihastutaan nykyään musavideon kautta. Jos bändin jäsenet on hyvännäkösii ni kai se musaki sitte on hyvää?!niinkö? jumankauta! Mä ihastun aina ensimmäisenä siihen ite musiikkiin mitä soitetaan ja lauletaan, sit voi haluta alkaa ottaa enemmänki tietoo bändistä. Meillä ei ees näy toi mtv josta niitä musavideoita tulee....

Tätä mää just tarkotan....

• Tumppi-82

...vuonna 94 ostin Dookien jonka jälkeen olen ostanut kaikki levyt. Kaksi ekaa levyä löytyi divarista suht helposti.

• juu

ala-asteella (90-luvun puolella) näin MTV:ltä When I come aroundin ja Basket casen useaan otteeseen, sitten 2002 ostin Dookien ja "rakastuin". :D

• ex-tre rulaa

joo.....aika väärin se oli sanottu.KYL MÄ SIIHE MUSIIKKIIN IHASTUIN ENKÄ NIIHIN TYYPPEHI!!!!!!!!NE ÄIJÄT EI OO MUSTA HYVÄN NÄKÖSIÄ!! anteeks miehet.........

• d>p

se on kyllä: tre ei rulaa, jos ihan oikeaoppisia ollaanxD eikä ex-tre rulaa..

• tamperelainen..
        d>p kirjoitti:

se on kyllä: tre ei rulaa, jos ihan oikeaoppisia ollaanxD eikä ex-tre rulaa..

kyllä tre rulaa! :D

• Nimrod_90

kuulin joskus levyn ilmestymisen aikoihin boulevard of broken dreamsin ja american idiotin radiosta, biisit oli loistavia (toisin kuin useimmat radiossa soitettavista biiseistä...) joten oli pakko ostaa levy, ihastuin siihen joten ostin myös muita GD levyjä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7537
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3459
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2414
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1538
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      373
      1484
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1376
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1373
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1081
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe