Tuli tässä mieleen että Tapparan nimihän oli ennemuinoin Tammerfors boll klub!? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mut enpä usko.
TBK
3
441
Vastaukset
- tappara eli TBK
sammoo mieltä oon eli oikees oot ukko pate.
Tappara nääs on parempi ko ilves nääs- blackmagictiger
1950-LUVULLA
- Tappara 1488
joo nimi oli Tammerfors Bollklubb...
Hieno nimi sekin, tappara alunperin Tampereen ruotsinkielisen koulun joukkue... pelaajia mm.Gösta Wangel,Björn Nyman, Matti Rintakoski, Jarl Ohlson kaikki aikansa tähtiä.1950 luvulla huomattiin että pelkkä ruotsinkielinen koulu ei pysy kilpailussa mukana ja joukkueen nimi vaihdettiin tapparaksi ja värväys toiminta laajeni. Hieman sääli että perinteinen nimi vaihdettiin mutta Tappara nimikin on jo paikkansa asnsainnut!!! TBK! TAPPARA!!! NORDISK FRONT!!! PAROLAN MARSSI Tappara sivulla ken syntynyt on,taiston on tantereilla taipumaton. Silloin ei vapautta vainolainen vie,se tunnussana Suomessa ainolkohon.Taivalta taattojen ei tahrata saa hakkapeliittojemme viitoittamaa. Kumpujen yöstä käyvä kunnian on tie, se perintönä meillä on velvoittavaa. Tammerfors bollklubb! Tappara!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144