siis pitäis saada panoksia kal 7x54. Pelkät hylsytkin huomioidaan.ja luodit tietenkin.en siis kaipaa 7x55, tai 7x57 enkä ruotsin mauserin 6.5x55 panoksia.Niitä löytyy pilvin pimein.siis 7x54 kaivataan!!
keneltä löytyis?
4
1135
Vastaukset
- Pekka Valioampuja
tuntuu olevan kovaa kyseiselle patruunalle. Jo tuolla eräällä toisella foorumilla ilmaisinkin, että olen valmis myymään 55 millisenä. Kyllä se lukko menee kiinni kun kovasti rumpsautat! Minulla on tietoa ja taitoa aseista jo vuosikymmeniltä(lisäksi asesepän jalo koulutus)
Löytyy hylsyjä, uusia ja kerran ammuttuja sekä Sakon luoteja 5,1 grammaisina osa ja kokovaipalla ja 10,1 gramman osavaippaa.Vasaralatausholkitkin löytyy.
Panoksia saat porilaiselta kaverilta p. 0500-791386sano hinta.jos löytys sata hylsyä ja sata osa ja sata kokovaippaluotia se lataussarja.laitoin jo spostia.vastaa [email protected]
[email protected] kirjoitti:
sano hinta.jos löytys sata hylsyä ja sata osa ja sata kokovaippaluotia se lataussarja.laitoin jo spostia.vastaa [email protected]
Vastattu 30.09.05
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062669Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1071900- 691576
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje251284Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251119Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531022- 82996
- 95988
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta126987Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta343853