Ketkä laulajat ovat tehneet laulun omasta vaimostaan tai lapsestaan ?
Laulu vaimosta/lapsesta ?
13
1596
Vastaukset
- rita
Luulisin että Jukka Kuoppamäki-Pieni mies ja sit sellainen joka menee jotenkin näin...pieni tyttöni mun...Ja eikös Irwin ole tehnyt biisin jossa lauletaan että...tuli prinsessa Goodmanin sukuun.Mikko Alatalo on tehnyt ihanan kappaleen Suojelusenkeli,en sitten tiedä onko omalle lapselle tehty mut vois vaikka olla.Yön biisi Ihmisen poika vois kanssa olla...
- friderikki
frederik on tehnyt laulun vaimostaan: tahdon takoa sun markkinarakoa.
Myös Tapsa Kansa on tehnyt laulun, jossa laulaa lapsistaan. En muista sen nimeä ,mutta laulaa siinä jotenkin niin ,että : " Kohta tyttöni sievän ja pikkuisen poikani nään..."
Vaimolleen Tapsa on omistanut ainakin "Pikku Nina" laulun ja "Rakastuin sinuun liian helposti". (Tuon jälkimmäisen biisin tarina on ihan tosielämästä. Tapsa seurusteli Ninan kanssa, mutta sitten Nina otti ja menikin toisen miehen kanssa naimisiin...)- Don Juuan
sävelsi Armi vaimolleen kauniin valssin.
Tuo Armivalssi on jo vuosia ollut Miss-Suomi kisojen tunnuskipale. - ainakin...
Kantolalla on tyttärelleen "Nea"
- löytyy
Anne Mattilalla on avomiehelleen "perutaan häät" :)
- ?!?!!?!?!?!?!????????????????
laulaa Minnasta, en tiedä sitten kenestä?!?
- hän myös...
?!?!!?!?!?!?!???????????????? kirjoitti:
laulaa Minnasta, en tiedä sitten kenestä?!?
Eiks Mikolla ole myös Anna-Liisa niminen kappale? tiedä sitten kuka hän on?
- nainen
...Soittajan vaimosta laulaa Kari Tapio!
- Juise
Laulaa vaimostaan Pirjosta saman nimisessä kappaleessa....
- rokkimimmi-rv
Taivalkunta Beatin kappale Ada Ofelia. Muistaakseni Juha Pokkinen on tehnyt sen omasta tyttärestään. Hyvät sanat siinä ainakin on :)
- enkelikello
Eikös joku tunnettu ulkomaalainen laulaja tehny laulun: "No Tears In Heaven" lapselleen, jonka tapaturmaisesti menetti...Olikohan Bruce Springsteen...?
- Tanja
Laulu on tosiaan omistettu omalle pojalle. Kipaleen nimi tosin on Tears in heaven. Muuten aivan faktatietoa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991