Haluttaisiin ostaa kilpikonnan. Pääkaukunkiseudulla ollaan mutta haetaan myös muualta Suomea kunhan vain sovitaan.
konna hakusessa
7
615
Vastaukset
- kilpinen
minulla on myynnissä täällä Joensuussa kreikankonna uros. Jos kiinnostaa hakea täältä asti mailaa: [email protected]
- Mona
Olisi nelivarvas tarjolla. Mutta vain hyvään kotiin. Viihtyy lattialla, ei terrassa. Ja kesällä pitäisi olla mahdollisuus olla ulkona.
Talvella horrostaa jääkaapissa tms.- täällä myös
täällä olisi nelivarvaskilpikonna,nuori,aivan ihana.tottunut olee vapaalla.kirjoita [email protected]
- skitta
Hei!
Onko sulla vielä se konna tallella?? Mä tarttisin sellasen just vapaana kulkevan ehkä vanhemman ja hiukan horrosta vetävävän konnan vanhan äitini seuraksi. Kun äidistäni aika jättää niin tulisko se vanhan kissan kansa toimeen, koska mullehan se sitten jää!!! - skitta
Voitko lähettää yht.otto tiedot niin haluan palata asiaan!!
- Isbe***
Onko vielä myynnissä?
- Epuna
Joko olet saanut konnan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492