Morge...
Oletteko samaa mieltä, että kännykkäpeleistä kaikkein kyrvin on urheilukanavalla jatkuvasti pyörivä ravipeli? Digitaaliselostaja runkuttaja läpättää aivan mitä sattuu, luulisi sen karkoittavan viimeistään pelailijat, jossei kullikkaan hitaasti hinuroivat hepat sitä jo tee. Tuli muuten mieleen se, että terskani on viime aikoina hieman mustunut? mistäköhän moinen ikävyys aiheutuu? Olen huolissani enkä mikään hulda huoleton. Huntupäinen humalainen muuten huuhtoo huolensa humalaan. Mutta mikä on syy seuraussuhde siihen ettei siittimeni jäykisty? Jöpöttäähän Jukka Julkihomon paritteluvehjekin aina aamuisin. Mutta siis se ravipeli on kyrväkkäin ohjelmanumero jota olen koskaan tv-tuolistani tuijottanut tuiskeessa. Tumput suorina muuten tumputin toissapäivänä Turussa. Se episodi oli varsin vapauttava ja valaiseva. Tajusin toimituksen tuoksinassa olevani tulossa tuppisuuksi vanhoilla päivilläni. Olenhan jo 68-vuotias vuorisalaatin ystävä.
Urheilukanavan ravipeli
ravikyrpä
1
228
Vastaukset
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337