Hei!
Olen aikaisemmin saanut sinulta niin tarkan ennustuksen tulevasta että uskon kykyihisi kovasti. Kysyisin seuraavaa: Pikkupojallani todettiin akuutti inf. aiheuttama aivokalvontulehdus josta hän on toipumasssa hyvää vauhtia. Annoin hänet isälleen nyt vkonlopuksi ja kauhukseni sain kuulla että hän on rampannut koko lauantain kylästä kylään pojan kanssa. Onko tästä nyt ollut haittaa toipumiselle? Maanataina minun pitäisi olla yhteydessä lapsen lääkäriin JOS HÄN EI OLE toipunut täysin. Vihastuttaa tuollainen isä joka itsekkäästi vain ajattelee omia menojaan pojan voinnista piittaamatta. Näetkö, onko isän seura lapselle ollenkaan hyväksi vai pitäisikö tapaamisia yrittää rajoittaa??
cherrykirsikka
2
127
Vastaukset
Hei, olen iloinen siitä, että poikasi on jo paranemaan päin - minusta näytti siltä, ettei viime viikonloppu onneksi aiheuttanut takapakkia pojan toipumiselle, näinköhän oikein?
Olet oikeassa siinä, että pojan isä oli kovin ajattelematon, mutta en näkisi hänen tehneen sitä 'pahuuttaan'. Yhteys molempiin vanhempiin on kuitenkin lapselle tärkeä, eikä hän saa muodostua pelinappulaksi vanhempien välisessä valtapelissä. Ota asia puheeksi isän kanssa, mutta pyri säilyttämään rauhallisuus ja asiallisuus, näin pääset parhaaseen lopputulokseen. Jossain määrin isältä on nyt hukassa vanhemman vastuu, mutta näkisin hänen voivan sen taas saavuttaa, kunhan ymmärtää tehtävänsä todellisen merkityksen ja vaativuuden. Älä kuitenkaan riistä isää pojalta, hänellä on edelleen tärkeä osa pojan elämässä, kasvussa ja kehityksessä.
Kaunista syksyä sekä sinulle että pojallesi!- äidintunteet
Hei! Oikeassa olit, ei tullut takapakkia toipumiselle. Mies on vain niin kovin itsepäinen -keskeinen. Tiedän että poika pitää myös isästään, ja yritän parhaani mukaan tukea tätä suhdetta.
Kaunista syksyä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178663Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044730Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353730Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2012681Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171242260- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 621720
- 1791426
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3511394