tamma myytiin NUrmijärveltä Tampereen seudulle tänä syksynä.
Meni kuulemma pieneen pihatalliin, jonkun nuoremman ponitytön ratsuksi:
KAIKKI mahdollinen tieto ponista ja uudesta omistajasta kelpaa. Haluaisin tietää ponin kuulumisia yms. voin myös lähettää kuvia ponista.
toivottavasti edes joku huomaisi :P
nf-t. CHIMONA
6
1515
Vastaukset
- suokki-95
Katoppa www.sukuposti.net ja siihen "hae hevonen nimellä" kohtaan polles nimi ja varmasti löytyy!!
- Sasa & Poni :)
Kun laitoin sukupostiin Chimona, tuli tälläinen löytö:
http://62.236.109.132/hevoset/52009
Olisi kiva, jos tuosta olisi jotakin apua sinulle :) !
Talviterkuin,
Sasa & Pikku ponskumme
- zukkis
Saanko udella, että mistä mahdat tuntea ponin? Yhteistyö tämän pikkutytön kanssa päättyi lyhyeen ja Simppa asustaa nykyään valkeakoskella. Ilmeisesti omistajanvaihdosta ei ole milloinkaan tapahtunut vaan poni siirtyi minulta koeajalle kangasalalle ja sieltä taas toiselle vuokraajalle. Kuulopuheiden mukaan voi hyvin uudessa kodissaan, mutta sekin on hyvin suhteellinen käsite.
Kuvia vastaanottaisin mieluusti :DD - mä:)
Mä hoidan simonaa ja simona voi oikeen mainiosti :)
- ;(
Poni on nyt päässyt vihreämmille laitumille ja sen on nyt hyvä olla. Sille tuli paha jalka vamma ja se vaan kärsi niin tää oli sille paras vaihto ehto.
- Rakastan aina!
http://korppi.kuvat.fi/kuvat/2009/mettis170709/IMG_4871.JPG
Onko tämä etsimäsi poni? Poni on nyt valitettavasti kuollut mutta oli maailman paras poni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844442Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252431Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3132375Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1442277Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1862134Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4681163Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841098Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki11990Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38883- 85827