PMMP Paula+LAURI tekivät biisin toisilleen??!!

heartagram chill

PMMP:n uudella biisillä on biisi "Oo siellä jossain mun" jonka on ilmeisesti Paula (Laurin tyttöystävä) tehnyt Laurille. Lauri kun lähtee taas maailmalle niin biisi lienee hänelle tarkoitettu.

Lauri taas teki PMMP:n Paulalle biisin "Keep your heart broken". Lukekaapa sanat. Biisi kertoo siitä kun Rasmus joutuu taas lähtemään kiertueelle, mutta Lauri palaa taas joulukuussa (kuten ovat tehneet aikaisemmankin kiertueen kanssa).

Ihanaa, nuorta rakkautta ilmassa!!!!

4

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P-P P

Oo siellä jossain mun on kylläkin molempien PMMP:n tyttöjen käsialaa. Ei kaiken tarvii olla suoraan omasta elämästä. ;)

• minnakoooo

Suurin osa niistä teksteistä on muutenkin Paulan nimissä, että kai se niistä enempi vastaa. Onpa suloista. Enempi ajattelin että Shot on Paulalle. "I`ll take the shot for you, I`ll be the shield for you..." Väliäkö hällä toisaalta.

• rasmustelija

Saatatpa hyvinkin olla oikeassa :)
      aika sulosta tollanen

• Sini

Mä en ymmärrä mitä ihmettä se meille, ulkopuolisille kuuluu! Pidetäänkö vaan huolta omista asioistamme, eikä lykätä nokkaamme MUIDEN ihmisten OMIIN henk.koht. asioihin.

Uteliaisuutesi on ällötävän kuvottavaa. Toivottavasti naapuri kyttää sinua ja on asentanut piilokameran keittiön lamppuusi ja vessanpönttöösi. Kasva aikuiseksi ja anna muiden elää omaa elämäänsä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      73
      5027
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3535
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3426
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      2984
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2748
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2219
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2081
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1990
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      408
      1610
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1528
    Aihe