Ihanaa imuttelua puolin ja toisin.Joskus jopa kondomista puristettiin spermat kun niin teki´naisystävän mieli ; ))
Nykyisin "ruiskin" pitkin naamaa ja rintoja ja kiimaisena suutelen ja nuolen spermaista naistani, ja ei kiihottavampaa voi olla - aaahhhh !!!
Toki "sisällekin voidaan tulla" mutta melkein ihanampaa on spermaiset kasvot ja suu - grrrrrrr
näin meillä ; )))
7
3513
Vastaukset
- nammm
Itsekin tykkäisin, mutten kehtaa miestäni pyytää tulemaan kasvoille.
- pappa
mee sulla hyvin ,kun et kehtaa pyytää
- Anonyymi00006UUSI
pappa kirjoitti:
mee sulla hyvin ,kun et kehtaa pyytää
Porsas röh röh
- aidyn
sama juttu meillä, pyysin kerran miestä laukeamaan rinnoilleni ja siitä se kaikki lähti. Nykyään pidän itse jopa enemmän siitä että hän ruiskii kasoilleni ja saan nuolla spermaa huuliltani ja hän nauttii näkemästä ja nuolee minua ;)
NAM! - Anonyymi00004UUSI
Jos nyt juuri löytyy Hyvinkään läheltä joku, joka haluaa suuseksiä ( mies tai nainen), niin vastaa heti.
- Anonyymi00007UUSI
Ei edes rahasta onneton limarotta ja LOPUKSI HAISTA PASKA
- Anonyymi00005UUSI
Porsas röh röh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263170Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252593Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602290Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41038