cherrykirsikka

hanna

Hei chrry!
Minä tässä ajattelin sinulta kysäistä kun mieli on aika maassa. Olen tässä harkinnut muttamista, aika ahdistava paikka naapureiden takia. En pysty käsittämään mistä tämä voi johtua, olen omissa oloissani mutta se ei oikein tunnu toisille sopivan. Olen myös kumppania toivonut elämääni, olisiko sen aika tullut. Kiitos sinulle jos viitsit katsastaa..

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapureitasi et pysty muuttamaan, heillä on omia sisäisiä ongelmia joita he eivät välttämättä näytä ulospäin, mutta purkavat pahaa oloaan tekemällä toisten ihmisten olon hankalaksi. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: nostaa pääsi pystyyn ja olla kuin et heitä huomaisikaan, elää omaa elämääsi heistä välittämättä, tai sitten tosiaan harkita ympäristönvaihdosta, mikä ei sekään välttämättä ole huono vaihtoehto, sinua ei kai sido mikään erityinen juuri tähän paikkaan. Päätös ja etenemistapa on kuitenkin sinun käsissäsi, sanelet siis nyt itse oman tulevaisuutesi.

      Näkisin, että kumppanin aika ei ole aivan vielä, mutta ei kovin kaukanakaan. Tulevassa sinua odottaa tumma mies, lämmin, hellä ja rakastava vaikka toisaalta aika voimakastahtoinenkin. Tavannet hänet aikaisintaan parin kuukauden päästä, mutta saattaa mennä ensi kevääseenkin, hieman vaikea arvioida.. Älä kuitenkaan jää kotiin odottamaan häntä vaan liiku ulkona pitäen toivetta hänestä mielessäsi, näin saat energiat liikkeelle kohti tuota päämäärää.

      Valoa syksyysi, toivottavasti löydät pian ratkaisun pulmiisi!

      • hanna

        On tämä tosiaankin pulma, olen yrittänyt elellä välittämättä tuosta perheestä, mutta malja alkaa olla piripinnassa. Vaistosin ilmeisesti oikein, jotain ongelmia heillä täytyy olla. Välillä tuntuu että heidän toive on että muutan pois, saan niin raskaita tuntemuksia näistä ihmisistä. Ympärilleni näyttää kertyvän mitä kummallisinta porukkaa, olisikohan jonkin sorttista kateutta, ja minun tilanteeseen tuskin kukaan haluaisi.. Näillä sitten ilmeisesti minua koulitaan :)
        Pidän kodistani, mutta muuttoon päin alkaa vaaka kallistua. Sinulle sitä taidettiin väläyttää, nätkö kenties paikkaa?
        Sydämessä on aika jännä tunne, ehkä tunnenkin tuon ihmisen jo lähelläni.. kotiin en silti jää ;)

        Kiitos Cherry & Enkeleitä


      • hanna kirjoitti:

        On tämä tosiaankin pulma, olen yrittänyt elellä välittämättä tuosta perheestä, mutta malja alkaa olla piripinnassa. Vaistosin ilmeisesti oikein, jotain ongelmia heillä täytyy olla. Välillä tuntuu että heidän toive on että muutan pois, saan niin raskaita tuntemuksia näistä ihmisistä. Ympärilleni näyttää kertyvän mitä kummallisinta porukkaa, olisikohan jonkin sorttista kateutta, ja minun tilanteeseen tuskin kukaan haluaisi.. Näillä sitten ilmeisesti minua koulitaan :)
        Pidän kodistani, mutta muuttoon päin alkaa vaaka kallistua. Sinulle sitä taidettiin väläyttää, nätkö kenties paikkaa?
        Sydämessä on aika jännä tunne, ehkä tunnenkin tuon ihmisen jo lähelläni.. kotiin en silti jää ;)

        Kiitos Cherry & Enkeleitä

        Niin, näin asuinalueenasi viihtyisän, vehreän pienkerrostaloalueen, vai kaksikerroksisiksi rivitaloiksiko niitä sanotaan - näyttivät puisilta tai ainakin jokin elementti niissä oli puinen, ehkä parveke, väreinä ruskea-valkoinen. Alueella näytti asuvan paljon nuoria lapsiperheitä - ellei nykyinen asuinympäristösi ole tällainen, ehkäpä tämä oli kuva tulevasta :) Sellaista vinkkiä myös sain, että tuo tulevaisuuden mieskin liittyisi jotenkin tähän uuteen ympäristöön - ehkä tapaatkin hänet siellä..

        Uusia tuulia odotellessa, enkeleitä myös Sinulle :)!


      • hanna
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Niin, näin asuinalueenasi viihtyisän, vehreän pienkerrostaloalueen, vai kaksikerroksisiksi rivitaloiksiko niitä sanotaan - näyttivät puisilta tai ainakin jokin elementti niissä oli puinen, ehkä parveke, väreinä ruskea-valkoinen. Alueella näytti asuvan paljon nuoria lapsiperheitä - ellei nykyinen asuinympäristösi ole tällainen, ehkäpä tämä oli kuva tulevasta :) Sellaista vinkkiä myös sain, että tuo tulevaisuuden mieskin liittyisi jotenkin tähän uuteen ympäristöön - ehkä tapaatkin hänet siellä..

        Uusia tuulia odotellessa, enkeleitä myös Sinulle :)!

        Punatiilisessä kaksikerroksisessa talossa asustan nyt, täällä on myös valkoista puuta hieman, ehkä se kuitenkin oli uusi paikka.. Ajatus muuttamisesta tuntuu hyvältä, toivottavasti kaikki alkaa sujua, raskas vuosi takana.

        Kiitos Cherry ja Enkeleitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe