cherrykirsikka

hanna

Hei chrry!
Minä tässä ajattelin sinulta kysäistä kun mieli on aika maassa. Olen tässä harkinnut muttamista, aika ahdistava paikka naapureiden takia. En pysty käsittämään mistä tämä voi johtua, olen omissa oloissani mutta se ei oikein tunnu toisille sopivan. Olen myös kumppania toivonut elämääni, olisiko sen aika tullut. Kiitos sinulle jos viitsit katsastaa..

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapureitasi et pysty muuttamaan, heillä on omia sisäisiä ongelmia joita he eivät välttämättä näytä ulospäin, mutta purkavat pahaa oloaan tekemällä toisten ihmisten olon hankalaksi. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: nostaa pääsi pystyyn ja olla kuin et heitä huomaisikaan, elää omaa elämääsi heistä välittämättä, tai sitten tosiaan harkita ympäristönvaihdosta, mikä ei sekään välttämättä ole huono vaihtoehto, sinua ei kai sido mikään erityinen juuri tähän paikkaan. Päätös ja etenemistapa on kuitenkin sinun käsissäsi, sanelet siis nyt itse oman tulevaisuutesi.

Näkisin, että kumppanin aika ei ole aivan vielä, mutta ei kovin kaukanakaan. Tulevassa sinua odottaa tumma mies, lämmin, hellä ja rakastava vaikka toisaalta aika voimakastahtoinenkin. Tavannet hänet aikaisintaan parin kuukauden päästä, mutta saattaa mennä ensi kevääseenkin, hieman vaikea arvioida.. Älä kuitenkaan jää kotiin odottamaan häntä vaan liiku ulkona pitäen toivetta hänestä mielessäsi, näin saat energiat liikkeelle kohti tuota päämäärää.

Valoa syksyysi, toivottavasti löydät pian ratkaisun pulmiisi!

• hanna

On tämä tosiaankin pulma, olen yrittänyt elellä välittämättä tuosta perheestä, mutta malja alkaa olla piripinnassa. Vaistosin ilmeisesti oikein, jotain ongelmia heillä täytyy olla. Välillä tuntuu että heidän toive on että muutan pois, saan niin raskaita tuntemuksia näistä ihmisistä. Ympärilleni näyttää kertyvän mitä kummallisinta porukkaa, olisikohan jonkin sorttista kateutta, ja minun tilanteeseen tuskin kukaan haluaisi.. Näillä sitten ilmeisesti minua koulitaan :)
        Pidän kodistani, mutta muuttoon päin alkaa vaaka kallistua. Sinulle sitä taidettiin väläyttää, nätkö kenties paikkaa?
        Sydämessä on aika jännä tunne, ehkä tunnenkin tuon ihmisen jo lähelläni.. kotiin en silti jää ;)

Kiitos Cherry & Enkeleitä

• hanna kirjoitti:

On tämä tosiaankin pulma, olen yrittänyt elellä välittämättä tuosta perheestä, mutta malja alkaa olla piripinnassa. Vaistosin ilmeisesti oikein, jotain ongelmia heillä täytyy olla. Välillä tuntuu että heidän toive on että muutan pois, saan niin raskaita tuntemuksia näistä ihmisistä. Ympärilleni näyttää kertyvän mitä kummallisinta porukkaa, olisikohan jonkin sorttista kateutta, ja minun tilanteeseen tuskin kukaan haluaisi.. Näillä sitten ilmeisesti minua koulitaan :)
        Pidän kodistani, mutta muuttoon päin alkaa vaaka kallistua. Sinulle sitä taidettiin väläyttää, nätkö kenties paikkaa?
        Sydämessä on aika jännä tunne, ehkä tunnenkin tuon ihmisen jo lähelläni.. kotiin en silti jää ;)

Kiitos Cherry & Enkeleitä

Niin, näin asuinalueenasi viihtyisän, vehreän pienkerrostaloalueen, vai kaksikerroksisiksi rivitaloiksiko niitä sanotaan - näyttivät puisilta tai ainakin jokin elementti niissä oli puinen, ehkä parveke, väreinä ruskea-valkoinen. Alueella näytti asuvan paljon nuoria lapsiperheitä - ellei nykyinen asuinympäristösi ole tällainen, ehkäpä tämä oli kuva tulevasta :) Sellaista vinkkiä myös sain, että tuo tulevaisuuden mieskin liittyisi jotenkin tähän uuteen ympäristöön - ehkä tapaatkin hänet siellä..

Uusia tuulia odotellessa, enkeleitä myös Sinulle :)!

• hanna
        cherrykirsikka kirjoitti:

Niin, näin asuinalueenasi viihtyisän, vehreän pienkerrostaloalueen, vai kaksikerroksisiksi rivitaloiksiko niitä sanotaan - näyttivät puisilta tai ainakin jokin elementti niissä oli puinen, ehkä parveke, väreinä ruskea-valkoinen. Alueella näytti asuvan paljon nuoria lapsiperheitä - ellei nykyinen asuinympäristösi ole tällainen, ehkäpä tämä oli kuva tulevasta :) Sellaista vinkkiä myös sain, että tuo tulevaisuuden mieskin liittyisi jotenkin tähän uuteen ympäristöön - ehkä tapaatkin hänet siellä..

Uusia tuulia odotellessa, enkeleitä myös Sinulle :)!

Punatiilisessä kaksikerroksisessa talossa asustan nyt, täällä on myös valkoista puuta hieman, ehkä se kuitenkin oli uusi paikka.. Ajatus muuttamisesta tuntuu hyvältä, toivottavasti kaikki alkaa sujua, raskas vuosi takana.

Kiitos Cherry ja Enkeleitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      865
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      860
    8. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      777
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe