Moi!
Olen lopettanut kokonaan maidon juonnin, koska uskon olevani sille allerginen. Nyt ongelmana on se, että kahvista ei saa hyvänmakuista näille perus soija- tai riisijuomilla. Olen kokeillut alprosoja-, oakly- ja rice dreamjuomia, mutta mikään ei niistä mielestäni sovi hyvin kahviin. Pari vuotta sitten kun kokeilin, niin joku vastaava valmiste sopi erittäin hyvin kahviin, mutten enää muista nimeä.
P.s. Niin ja mustana en juo!
Mitä kahviin maidon sijasta?
9
2366
Vastaukset
- sopia sekään
onhan kai siinäkin maitoperäisiä aineita,vai kuinka.
- choco
Kenties kookosmaito kävisi? En ole itse kokeillut, mutta ajattelen, että soija- ym. maidot maistuvat pahalta kahvissa koska ovat täysin rasvattomia. Kookosmaidossa rasvaa tosin on hieman liikaakin, mutta ehkä kevytkookosmaito?
- määäkiiiiiiiiiiii
Kokeile kasvirasvapohjaista Ruokakermaa(15%).
- Anonyymi
Kauramaito?
- Anonyymi
Perunajauho ei ollut hyvä kun vahingossa kokeilin. Ei kyllä sakeutunutkaan juomalämpöisessä, mutta outo sivumaku vaikka lisäsin maitojauhetta. Maitojauheella kannattaa olla 100% tiivis purkki, löysäkantisissa paakkuntuu aika nopeasti, perunajauholle sopii nekin. Vaihdoin purkkeja niin sekoittui.
- Anonyymi
Ei kannata oaklyä laittaa, voi olla vähän puumaista🌳🤣 Oatly taaseen saattaa näin 17 vuodessa olla kehittynyt paremmaksikin. Ainakin halpa vs kallis ohjelmassa kehuivat sitä elovenan versiota.
- Anonyymi
Maku kysymys. Kahviin on erikseen kauramatoa. Minun makuun käy vain merkki:VALIO ODDLY GOOD.BARISTA OAT DRINKI.kaura juoma joka nimen omaan on tarkoitettu kahviin.Merkkejä on paljon kyseistä kaura juomaa kahviin.Joten täysin maku kysymy. Itä-Helsinki 17.12.22
- Anonyymi
Vähemmän huono kuin jotkut muut, mutta maitojauhe paljon parempi jos maito pääsee loppumaan. Kurjaa olisi elämä jos joutuisi maitoa välttämään, lisäksi vaikkapa lihaa, sokeria jne. Sipulikin aiheuttaa tarpeeksi ongelmia kun sitä ei pysty syömään ja pilaavat lähes kaikki einekset.
- Anonyymi
viskiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812