Kukapa osaisi kuvailla minua merkkieni perusteella? Olen aurinko neitsyt, nouseva leijona, kuu oinas, merkurius neitsyt, venus leijona, mars leijona. Jos joku todella pystyy sanomaan merkkien perusteella luonnetta, niin katsotaan meneekö oikein. Annan palautteen:)
Asiantuntijat!
1
511
Vastaukset
- jotakin...
1. Aurinko neitsyessä:
"Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan arvostelukykyysi oman elämäsi järjestämisessä. Silloin lakkaat kiinnittämästä huomiota siihen mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä ja hups! elämä muuttuu paljon helpommaksi ja sinä suositummaksi"
2. Nouseva leijona:
"Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele"
Enempää en viitsi kirjoittaa, mikäli olet saanut nuo tiedot samalta sivulta (astro.fi:n) kuin minä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556