-gallup.
kuinka paljon
13
488
Vastaukset
- akuu
1220e ex-mies ja kaveri.
opetus: älä lainaa rahaa- lainaajaaaa
19 e
- Kyo-kun
...yhteensä 154 €.
- -HP-
tuossa on kahden ihmisen velat minulle
- Alik. Kine
Yks kaveri on viitisen euroa velkaa kyydistä, kun kyytsäsin sen juhannuksena kapakkaan.
- gfd
Jotain 50 euroa..
- Nanna
Minulle ollaan velkaa tasan 0e.
Olen pari kertaa lainannut siskolle rahaa, joka kerta olen saanut ne takaisin heti kun palkka/opintotuki rapsahtaa hänen tililleen. Muille en ole rahaa lainannut, eipä ole kukaan kyllä kysellytkään, "meidän piireissä" kun rahanlainaamista ei harrasteta. - blackmagictiger
en tiedä mutta jos oltais pyytäisin maksamaan takaisin
- apu
olen huomannut,on ihmisiä ,joille velallisia kertyy,mun mielestä,jokin kyydin tarjoaminen tai pikku apu,ei velkaa.kaikkea velkoen,tulee kovaksi.Rahaa ei pakko jakaa,ei velallisia
- mixeri85
60e ex jätkä
100e nykyinen avo
20e kaveri
eli 180e... ei niin hirveesti.
mut olis silti kiva saada rahat takaisin.. ainaki kaverilta ja exältä.. vain 1070 euroa..
- silence87
n. 5 euroa.
- velkoo
Huimat 20 senttiä on kaveri mulle velkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604716Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511708- 1811686
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651547Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781382Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1991228- 881159
- 2051146
- 651094