On tullu noita kaikkia Hurriganes bändejä nähtyä, noi Maryjanet ja Madisonit. Mut 6-0 ku Black Devils tykittää!!!!!Siintä se lähtee!!Kantsii tsekkaa!!
Black Devils
11
1590
Vastaukset
- rokki soi
johan tästä bändistä aiemmin oon laittanu viestin alkamaan...
edelleen tää bändi rokkaa upeesti, pari kertaa tullut nähtyä. :) - öhmys
Parempia ovat: Hot wheels, maryjanes, Hurrigasm, Madison.
Toi poppoo on hiukan liian steriili makuuni. Arvosanaksi 6½ kautta kymmenen. Laita ne bändikouluun ;) - ganettaja
Siis mun mielestä toi on ihan paska coverbändi. En nyt käsitä, muutoin kuin jos sinä olet itse bändin jäsen kun noin suitsutat. Huonostihan ne vetää.
- Rokkarityttö
Ei kai ne nyt ihan paskoja voi olla jos Remua myöten on kehua niille tullu. En ole mikään musiikin asiantuntija mut kyllä se Black Devils on aivan mahtava!!
- Kuullut ja nähnyt
Rokkarityttö kirjoitti:
Ei kai ne nyt ihan paskoja voi olla jos Remua myöten on kehua niille tullu. En ole mikään musiikin asiantuntija mut kyllä se Black Devils on aivan mahtava!!
Eihän ne ihan paskoja ole mutta keskinkertaisia kylläkin. Ei mitään erikoista tarjottavaa. Paljon parempiakin on olemassa.
- Joopajoo
Black Devils!
Ensinnäkin bändin nimi om kuin suoraan ala-asteelta.
Soitto rämpyttelyä ja liian "silja-line"-tyylistä.
Naurettavaa rehentelyä visuaalisesti; "ollaan niin v-tun rock että...".
SUOMEN SPINAL TAP=BLACK DEVILS!!!- Jore
Miten joku voi edes sanoo et Black Devils ei ole mistään kotoisin. Ite olen nähny ja kuullu n.10 kertaa ja aivan MIELETÖN bändi. Siis NIIIIIN lähelle aitoa Ganesta kun olla ja voi. Sellaset ihmiset jotka muuta väittää ovat naurettavan katellisia kun jätkillä menee hyvin, eivät ole oikeasti edes nähny bädiä tai ei yksinkertaisesti pidä sellasesta musasta.
- huntuu
Remu itse kävi poikien kanssa soittamassa 7. ja 8.10 ja totesi näin:
"- Siinä on turha enää mitään hienosteluu alkaa vetää tai tekeen mitään taidetta. Ryhmä pitää herättää, ja silloin pitää ottaa iso leka käteen ja alkaa antaa sitä. Toi Black Devilsien touhu muihin Hurriganesin musaa soittaviin bändeihin verrattuna on lähempänä totuutta, näkee et ne on todella perehtyny tohon juttuun. Siinä ei puhuta olleenkaan, siinä ajetaan vaan. Ne veti paljon paremmin mitä mä olin odottanut, Remu kuvaili tapahtumia Lappeenrannan keikan jälkeen."
Koko juttu osoitteessa
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2005/10/11/kulttuuri/juttu3/sivu.html - miejuu
huntuu kirjoitti:
Remu itse kävi poikien kanssa soittamassa 7. ja 8.10 ja totesi näin:
"- Siinä on turha enää mitään hienosteluu alkaa vetää tai tekeen mitään taidetta. Ryhmä pitää herättää, ja silloin pitää ottaa iso leka käteen ja alkaa antaa sitä. Toi Black Devilsien touhu muihin Hurriganesin musaa soittaviin bändeihin verrattuna on lähempänä totuutta, näkee et ne on todella perehtyny tohon juttuun. Siinä ei puhuta olleenkaan, siinä ajetaan vaan. Ne veti paljon paremmin mitä mä olin odottanut, Remu kuvaili tapahtumia Lappeenrannan keikan jälkeen."
Koko juttu osoitteessa
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2005/10/11/kulttuuri/juttu3/sivu.htmlRemun kommentit voi jättää nykyään täysin omaan arvoonsa.
Itse olen nää devilsit kokenut ja amatööritouhua kaikin puolin.
Soitto ei kulje eikä laulu. Mikä siinä sitten joitakin viehättää? Omat fanit/kaverit tänne suitsuttelee paskaansa. - rock´n roll
Jore kirjoitti:
Miten joku voi edes sanoo et Black Devils ei ole mistään kotoisin. Ite olen nähny ja kuullu n.10 kertaa ja aivan MIELETÖN bändi. Siis NIIIIIN lähelle aitoa Ganesta kun olla ja voi. Sellaset ihmiset jotka muuta väittää ovat naurettavan katellisia kun jätkillä menee hyvin, eivät ole oikeasti edes nähny bädiä tai ei yksinkertaisesti pidä sellasesta musasta.
..coverbändejä löytyy niin maan perkuleesti kunhan jaksaa vaan etsiskellä.
- Pappa
Mun mielstä taas on mahtavaa et Ganes-maniaa pidetään yllä. Ehkä se "silja-line" tyyli on vain yksinkertaisesti heidän tyylinsä :D Harvemmin noi cover -bändit on mitään keskinkertaista parempia olleetkaan (paitsi Osmo's Cosmos). Ja se nimen muuten on keksinyt itse tirehtööri Henry "alias Remu" Aaltonen, kultaisella 70-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764