Black Devils

Rollaa ja rullaa

On tullu noita kaikkia Hurriganes bändejä nähtyä, noi Maryjanet ja Madisonit. Mut 6-0 ku Black Devils tykittää!!!!!Siintä se lähtee!!Kantsii tsekkaa!!

11

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokki soi

      johan tästä bändistä aiemmin oon laittanu viestin alkamaan...

      edelleen tää bändi rokkaa upeesti, pari kertaa tullut nähtyä. :)

    • öhmys

      Parempia ovat: Hot wheels, maryjanes, Hurrigasm, Madison.
      Toi poppoo on hiukan liian steriili makuuni. Arvosanaksi 6½ kautta kymmenen. Laita ne bändikouluun ;)

    • ganettaja

      Siis mun mielestä toi on ihan paska coverbändi. En nyt käsitä, muutoin kuin jos sinä olet itse bändin jäsen kun noin suitsutat. Huonostihan ne vetää.

      • Rokkarityttö

        Ei kai ne nyt ihan paskoja voi olla jos Remua myöten on kehua niille tullu. En ole mikään musiikin asiantuntija mut kyllä se Black Devils on aivan mahtava!!


      • Kuullut ja nähnyt
        Rokkarityttö kirjoitti:

        Ei kai ne nyt ihan paskoja voi olla jos Remua myöten on kehua niille tullu. En ole mikään musiikin asiantuntija mut kyllä se Black Devils on aivan mahtava!!

        Eihän ne ihan paskoja ole mutta keskinkertaisia kylläkin. Ei mitään erikoista tarjottavaa. Paljon parempiakin on olemassa.


    • Joopajoo

      Black Devils!
      Ensinnäkin bändin nimi om kuin suoraan ala-asteelta.
      Soitto rämpyttelyä ja liian "silja-line"-tyylistä.
      Naurettavaa rehentelyä visuaalisesti; "ollaan niin v-tun rock että...".
      SUOMEN SPINAL TAP=BLACK DEVILS!!!

      • Jore

        Miten joku voi edes sanoo et Black Devils ei ole mistään kotoisin. Ite olen nähny ja kuullu n.10 kertaa ja aivan MIELETÖN bändi. Siis NIIIIIN lähelle aitoa Ganesta kun olla ja voi. Sellaset ihmiset jotka muuta väittää ovat naurettavan katellisia kun jätkillä menee hyvin, eivät ole oikeasti edes nähny bädiä tai ei yksinkertaisesti pidä sellasesta musasta.


      • huntuu

        Remu itse kävi poikien kanssa soittamassa 7. ja 8.10 ja totesi näin:

        "- Siinä on turha enää mitään hienosteluu alkaa vetää tai tekeen mitään taidetta. Ryhmä pitää herättää, ja silloin pitää ottaa iso leka käteen ja alkaa antaa sitä. Toi Black Devilsien touhu muihin Hurriganesin musaa soittaviin bändeihin verrattuna on lähempänä totuutta, näkee et ne on todella perehtyny tohon juttuun. Siinä ei puhuta olleenkaan, siinä ajetaan vaan. Ne veti paljon paremmin mitä mä olin odottanut, Remu kuvaili tapahtumia Lappeenrannan keikan jälkeen."

        Koko juttu osoitteessa
        http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2005/10/11/kulttuuri/juttu3/sivu.html


      • miejuu
        huntuu kirjoitti:

        Remu itse kävi poikien kanssa soittamassa 7. ja 8.10 ja totesi näin:

        "- Siinä on turha enää mitään hienosteluu alkaa vetää tai tekeen mitään taidetta. Ryhmä pitää herättää, ja silloin pitää ottaa iso leka käteen ja alkaa antaa sitä. Toi Black Devilsien touhu muihin Hurriganesin musaa soittaviin bändeihin verrattuna on lähempänä totuutta, näkee et ne on todella perehtyny tohon juttuun. Siinä ei puhuta olleenkaan, siinä ajetaan vaan. Ne veti paljon paremmin mitä mä olin odottanut, Remu kuvaili tapahtumia Lappeenrannan keikan jälkeen."

        Koko juttu osoitteessa
        http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2005/10/11/kulttuuri/juttu3/sivu.html

        Remun kommentit voi jättää nykyään täysin omaan arvoonsa.
        Itse olen nää devilsit kokenut ja amatööritouhua kaikin puolin.
        Soitto ei kulje eikä laulu. Mikä siinä sitten joitakin viehättää? Omat fanit/kaverit tänne suitsuttelee paskaansa.


      • rock´n roll
        Jore kirjoitti:

        Miten joku voi edes sanoo et Black Devils ei ole mistään kotoisin. Ite olen nähny ja kuullu n.10 kertaa ja aivan MIELETÖN bändi. Siis NIIIIIN lähelle aitoa Ganesta kun olla ja voi. Sellaset ihmiset jotka muuta väittää ovat naurettavan katellisia kun jätkillä menee hyvin, eivät ole oikeasti edes nähny bädiä tai ei yksinkertaisesti pidä sellasesta musasta.

        ..coverbändejä löytyy niin maan perkuleesti kunhan jaksaa vaan etsiskellä.


      • Pappa

        Mun mielstä taas on mahtavaa et Ganes-maniaa pidetään yllä. Ehkä se "silja-line" tyyli on vain yksinkertaisesti heidän tyylinsä :D Harvemmin noi cover -bändit on mitään keskinkertaista parempia olleetkaan (paitsi Osmo's Cosmos). Ja se nimen muuten on keksinyt itse tirehtööri Henry "alias Remu" Aaltonen, kultaisella 70-luvulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe