lihavan vittu

ylettyykö muna

olis tossa tarjolla naapurin rouvaa,mutta se on niin saatanan lihava ja iso perseinen.mistä asennosta olis paras nussia.mun kulli on kuin prinsssi nakki.työ kunnossa noin 11.8 cm

60

30912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertti

      paras asento olis painaa takaapäin,niin sanotusta koiraasennosta ja samalla painaa peukalot peräaukkoon

    • asento

      mun mielestä.sä makaat selällään ja tytysy hajareisin sun päälle

    • SURRUUTTELIJA

      ETTÄ LYHYT MUNAISEN EI TODELLAKAAN KANNATA EDES YRITTÄÄ TAKAA ET MEINAAN YLLÄ PYÖREESEEN NAISEEN SIELTÄ. EIKÖHÄN IHAN PERINTEINEN LÄHETYS-S OLIS TOIMIVIN.

    • vitun läski leveeperse akka

      mä oon läskiperseinen levee akka ja mun ukolla on kalu ehkä jotain 14cm ja onnistuu kuules kaikki aivan normaalisti! ei ole mun läskeys eikä ukon peniksen lyhyys esteeksi IKINÄ!! joten lopettakaa tommonen paskan jauhanta etteikö muu sopis kun lähetyssaarnaaja!

    • onnistumaan

      mahdoton tehtävä, ei onnistu mitenkään,ei onnistu vaikka ois isokin kalu.joka lähestymiskulmassa on aina läskiä esteenä.yksi oljenkorsi tosin on. kokeileppas jos se pystyis ottaa suihin.mut jos se on kovin pulloposkinen niin sinnekään ei kyllä ylety kuin suklaalevy kokonaisena ja pitkä patonki.unohda se naapurin läski ja pokaa se toinen naapuri.se hoikka, nätti,seksikäs ja haluttava kaunotar

      • !!!!!!!

        vittu mikä dorka äijä tai ämmä, mikä ootkaan, aivan vitun lapsellinen ja puhut täyttä paskaa! hanki elämä vitun pintaliitäjä!!


      • Pena
        !!!!!!! kirjoitti:

        vittu mikä dorka äijä tai ämmä, mikä ootkaan, aivan vitun lapsellinen ja puhut täyttä paskaa! hanki elämä vitun pintaliitäjä!!

        Paras asento on kun paat naisen pitkälle kaidalle penkille seläleen niin läskit valahtaa penkin sivuille niin saatta itse tavara myös löytyä ,kokeile.


      • on jo
        !!!!!!! kirjoitti:

        vittu mikä dorka äijä tai ämmä, mikä ootkaan, aivan vitun lapsellinen ja puhut täyttä paskaa! hanki elämä vitun pintaliitäjä!!

        mullapas on hoikka ja kaunis,ei samasta muotista tehty elämä kuin sulla.se on paljon parempi ja kauniinpi ja terveellisempi ja upeempi. ei tarvitse hävetä itseään kun on näyttävän näköinen ja saa osakseen paljon huomiota.oikein läskit ämmät saa osakseen vain pelokkaita ja säälitteleviä katseita.mielestäni akka on läski silloin kun painoa on yli 90 kiloa,sen alle painavat ovat seksikkään pyöreitä


      • oma hikesi
        !!!!!!! kirjoitti:

        vittu mikä dorka äijä tai ämmä, mikä ootkaan, aivan vitun lapsellinen ja puhut täyttä paskaa! hanki elämä vitun pintaliitäjä!!

        mikä haisee kun kiirehdit kauppaan herkkujen ostoon ettet vaan grammaakaan laihtuisi,plösö.


      • tosimies.
        oma hikesi kirjoitti:

        mikä haisee kun kiirehdit kauppaan herkkujen ostoon ettet vaan grammaakaan laihtuisi,plösö.

        läskiä ei voi kyrvällä nussia.ei muuta kuin käsi rannetta myöten vittuun,niin pitäis jossain tuntua ja toisellä kädellä masturboit


      • Anonyymi
        oma hikesi kirjoitti:

        mikä haisee kun kiirehdit kauppaan herkkujen ostoon ettet vaan grammaakaan laihtuisi,plösö.

        Nussi kaukoetäisyydellä, niin ei tarvita erityissuoroa eli sisään vaan ja sitten RÄJÄHTÄÄ!!


    • parasta olisi

      kun annat sen muijan yhteystiedot minulle... saadaan hän paremmin tyydytettyä :-)

    • älä hel...ssä

      päästä päällesi lihavaa muijaa.

      Mua himotti niin helvetisti yks lihava muija kun se oli antanut selvät merkit.

      No se halusikin itse olla päällä ja ratsasti niin helkkaristi että mulle tuli selkään kuukauden sairasloman pituinen vaiva.

      • naisessa???

        Ihmettelempä suuresti että mitä vikaa on naisessa jos miehellä niin lyhyt ettei ylety?? Ei se sellainen pikkuprinssi hoikankaan vitussa sen paremmalta tunnu. Ja jos jätkässä ei sen vertaa lihasta selkärangan ympärillä että naisen ratsastusta kestäis niin parempi silloin etsii nainen joka lahnana alla makaa! Se hoikka ja nätti. Terveisin ei langan laiha mutta ei paino ongelmainenkaan


      • 4kymppinen
        naisessa??? kirjoitti:

        Ihmettelempä suuresti että mitä vikaa on naisessa jos miehellä niin lyhyt ettei ylety?? Ei se sellainen pikkuprinssi hoikankaan vitussa sen paremmalta tunnu. Ja jos jätkässä ei sen vertaa lihasta selkärangan ympärillä että naisen ratsastusta kestäis niin parempi silloin etsii nainen joka lahnana alla makaa! Se hoikka ja nätti. Terveisin ei langan laiha mutta ei paino ongelmainenkaan

        Onko tämä sitä kuuluisaa naisen logiikkaa, että jos miehellä on liian lyhyt niin se on miehen vika ja jos nainen on liian läski niin sekin on miehen vika ;-)


      • sentään
        naisessa??? kirjoitti:

        Ihmettelempä suuresti että mitä vikaa on naisessa jos miehellä niin lyhyt ettei ylety?? Ei se sellainen pikkuprinssi hoikankaan vitussa sen paremmalta tunnu. Ja jos jätkässä ei sen vertaa lihasta selkärangan ympärillä että naisen ratsastusta kestäis niin parempi silloin etsii nainen joka lahnana alla makaa! Se hoikka ja nätti. Terveisin ei langan laiha mutta ei paino ongelmainenkaan

        mulkusta ollut kysymys,vaan siitä lihavasta ämmästä jokä omistaa sen läskiruhonsa jossa vittu sijaistee siellä jossain poimujen alla piilossa.jos sen aikoo löytää niin sormikopelolla etteenpäin,välillä nuuhkaisu,jos paska rupeaa haisemaan niin siitä takaisin päin jonniin matkaa niin siinähän se


      • löytyy
        sentään kirjoitti:

        mulkusta ollut kysymys,vaan siitä lihavasta ämmästä jokä omistaa sen läskiruhonsa jossa vittu sijaistee siellä jossain poimujen alla piilossa.jos sen aikoo löytää niin sormikopelolla etteenpäin,välillä nuuhkaisu,jos paska rupeaa haisemaan niin siitä takaisin päin jonniin matkaa niin siinähän se

        Siitä kun avaa sivut niin jo vot


      • paistais hän
        löytyy kirjoitti:

        Siitä kun avaa sivut niin jo vot

        vitunmoinen piirakka läskiakan mallin mukaan tuliskin.eihän se saatana mahtuis uuniinkaan!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vaikka
        paistais hän kirjoitti:

        vitunmoinen piirakka läskiakan mallin mukaan tuliskin.eihän se saatana mahtuis uuniinkaan!!!!!!!!!!!!!!!!

        suihinottoa


      • Anonyymi
        paistais hän kirjoitti:

        vitunmoinen piirakka läskiakan mallin mukaan tuliskin.eihän se saatana mahtuis uuniinkaan!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onko vaarallista jos laakaasee sontaluukkuun vahingossa?


      • Anonyymi

        Irtosko mälli?


    • jucciz

      lihavan kans hyväksi todettua: nainen kontallaan ja mies panee suuhun.!

      • Siru

        Jeesus mikä kokorasistien kerho täälläkin kokoontuu. Onneksi me kaikki emme ole kauneusihanteiden nöyriä orjia niinkuin jotkut täällä näyttävät olevan. hävetkää.


    • tosi on

      Se vasta hirveä näky aika monilla miehillä on valtava kaljamaha että roikkuu eikä piliä juuri näy.Miten sitten pannaan lihavaa vittua???

      • kokemusta on...hmm...

        Kuulin taannoin jutun, jossa mieheltä tiedusteltiin, miten se löytää lihavan vaimonsa tavaran, niin mies vastasi, että ihan helppoa se on. Vatsamakkaroita kun hampaillaan vyyhteää niin kauan, että paska maistuu, niin siitä sitten yksi makkara taaksepäin ja siinä se on!! Näin se vaan on pojat, että kokeilkaa, jos oikein lihava nainen sattuu kohdalle..hmm...


      • isokasa

        luuletko että läskit ukot tänne kirjoittaa


      • hommaa

        se on vallan hirveä ja järkyttävä näky.ääni kuuluu mutta ketään ei näy sen läskinsekaisen kasan keskeltä


      • vetelee
        kokemusta on...hmm... kirjoitti:

        Kuulin taannoin jutun, jossa mieheltä tiedusteltiin, miten se löytää lihavan vaimonsa tavaran, niin mies vastasi, että ihan helppoa se on. Vatsamakkaroita kun hampaillaan vyyhteää niin kauan, että paska maistuu, niin siitä sitten yksi makkara taaksepäin ja siinä se on!! Näin se vaan on pojat, että kokeilkaa, jos oikein lihava nainen sattuu kohdalle..hmm...

        ihopoimuja pitkin. sekä nuuhkii sormea. se poimu joka haisee pahimmalle. sisältää vitun.


    • vehkeellä

      vois nussia korvaan tai sieraimeen

    • hyvä vinkki

      kokeile korvaan tai sieraimeen

    • tomppa

      mulla 22 senttinen kyrpä mikä lerpahtaa heti kun läskin näkee

      • jormaa

        mullakin 35 senttinen joka läsähtää pelkästä läskin ominaishajusta


    • pekka.r

      läskille ei voi antaa kuin suihin.ja mielummin hampaatomalle

      • pulleroinen

        hahahhahhhaa jaaha näyttää siltä että kukaan ei halua läskiä.. no niitäkin on uskokaas vaan.. ketkä kuolaa pulleuteni perään. tykkäävät rutistaa..


    • tosimies

      teippaa ilmastointiteipillä keinovagina selkään tai johonkin muuhun mukavaan paikkaan kiinni. niin kyllä pitäis ylttää ja kun vagina löystyy tai menee rikki haet kaupasta vain uuden

      • pertti

        toi oli hyvä vinkki .kokeilen tota tänään


      • Keskustelu
        pertti kirjoitti:

        toi oli hyvä vinkki .kokeilen tota tänään

        Vaikka itsekin olen vielä poikanen, kolmekymppinen, niin kasvakaa hyvät ihmiset aikuisiksi.


      • Laydee
        Keskustelu kirjoitti:

        Vaikka itsekin olen vielä poikanen, kolmekymppinen, niin kasvakaa hyvät ihmiset aikuisiksi.

        Mikä ihmeen pakko on sitten nussia lihavaa naista jos ei kerran kiinnosta?
        Vaikuttaa enemmänkin siltä että nämä "mulla lakkaa seisomasta kun nää läskin muijan"miehet ovat kokeneet noloja impotenssiin viittaavia kokemuksia monien,sekä hoikkien että pyöreiden naisten kanssa ja jonkunhan niskaan sekin trauma pitää vierittää..:)
        Jos ongelmia ilmenee,hankkikaa jokin kehittävä harrastus ja keskittykääpä siihen niin ihme jos ei seiso kun silloin kerran kuussa sitä pimppiä saatte,hoikemmalta tai pyöreämmältä:)


      • salaa takaa

        kokeilin teipata keinovaginaa muijan nilkkaan kiinni ,mutta muija ei tykänny.eikä antanu pillua ,joten vedin sit käteen.niin että pitäkää vinkit omana tietona


      • jaana

        ei voi olla totta


      • ei ole

        normaalia


      • soile.

        mä oon kauhee läski ja teippasin keinovaginan nilkkaani kiinni. oli pienimunasen mieheni helppo nussia.sai kerrankin painaa ohjaan asti


      • tommosta,
        soile. kirjoitti:

        mä oon kauhee läski ja teippasin keinovaginan nilkkaani kiinni. oli pienimunasen mieheni helppo nussia.sai kerrankin painaa ohjaan asti

        muijalle voi ehdottaa.sehän vetää turpaan


    • jooh

      On siinä tietty ongelmaa, kun päällä ei pysty, takaa ei yletä eikä alle uskalla mennä...

    • kasvaa!!

      jätä se läskin naiminen isompi kullisille ukoille. kun eihän tuon pituisella pippelillä pääse ihopoimujen väliinkään saatikka naimaan saakka. unohda hyvämies koko touhu. osta ennen 28cm.pituinen sauva ja sillä kun surruuttelet menemään takaapäin niin alkaahan läskikin huohottamaan.

    • sitä

      peppuun, asento kun asento toimii.

    • lihavaN

      ei edes laihat naiset tee tollaisella prinssinakilla mitään...ja sitä paitsi,kyllä se lihavankin naisen pillu löytyy ihan helposti ilman mitään sen kummempia etsiskelyjä!jos ei löydy,niin silloin on vika miehen taidoissa...HAH!

    • tota

      lähetyssaarnaajaasentoa tai takaapäin .munat tykkää molemmista

      • Anonyymi

        Onko ominaista notta muija kusee kun sitä nussii, haisee kuin pellolla lehmän kusipaska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ominaista notta muija kusee kun sitä nussii, haisee kuin pellolla lehmän kusipaska?

        Nimenomaan, paskan ja kusen Lemu ensin, ja sitte finaalissa perman haju


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan sama mihin poimuuun tuollaista painaa!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Takaa päin sanoisin otat tikkaat pääset kohteeseen muista turva valjaat.🤣😂

      • Anonyymi

        Niinkö se teillä menee.


    • Anonyymi

      Et­­si seks­­­ikump­­­pani! Määri­­tä para­­metr­it ja kaup­­­unki 👉 http://aepgcorp.com/H/G2o5M4

    • Anonyymi

      Sehän siinä on, että päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alla kuolee. Vaimon sisko on isokokoinen/-mahainen ja leveä takapuoli. Mutta kun olin kiimassa niin pitihän sitä kokeila. Ja hyvin onnistui (takaapäin). Paljaalla panin ja sisälle laskin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämän takia en enää harrasta lihavia. Kun yritän nuolla menee energiaa siihen kun pidät läskejä sivussa.
      Pannessa läskit häpykummulla ottavat monta senttiä pituudesta.
      Lisäksi muutenkin raskaampaa....

    • Anonyymi

      Kyllä onnistuu ainakin 17cm normikokoisellani kullillani panna ihania reheviä mummoja, itse tykkään nauttia sivuttain lusikassa takaapäin niin saan samalla hieroa tissejä ja nännejä samalla, lopuksi ennen laukeemistani ottaa alemmalla kädellä olkapäästä kiinni, toisella lantiosta ja antaa kunnon kyydit mummolle niin että pillu litisee ja peppu lätisee!!!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe