Ein Romeo

reetta

Tietääkö kukaan missä nykyään majailee risteytysponi nimeltä Ein Romeo? romppu on shettiksen ja welshin risteytys ja se on syntynyt 1993.. Olen sitä jo pitkään kaivannut. Olisin hyvin kiitollinen avusta..

12

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dardar

      jos poni oli väriltään kimo niin saatan tietää.

      Poni asusti aikanaan solbackan ratsastuskoululla..

      Onko sama?

      • reetta

        Mä tiesinki et se oli siellä solbackassa. Kävin katsomassa useasti mut yks päivä se oli kadonnut ja siellä sanottiin että se meni takaisin omistajilleen! ei ainakaan sitä aiemmille takaisin tullut! onko sulla tietoa missä se on tällä hetkellä!


      • reetta

        tiesinki et se oli siellä solbackassa.. kävin katsomassa useasti mut yks päivä se vaan katos sieltä. ne sano et se tuli takaisin omistajilleen mutta ei todellakaan tullut.. Tiedätkö missä se on nykyään????


      • abrutsko

        Ainaki yks romeo on etelä-espoon ratsastuskoulun käytössä ja sen omistaa yks perhe joka hakee sen sit joskus pois...


    • hitsi sentään

      Soitapa hippokseen niin saat ponin omistajan nimen ja numeron.Kyselet sitten suoraan omistajalta missä poni on...

    • NF:ÄÄ?

      Vuokraan ilmeisesti ponin sukulaista kun vuokriksen nimen alku on Ein ;D

    • bu

      Romeo asuu tällä hetkellä Hyvinkään Hyyppärässä Jokirannan Ratsastuskoulun yksäripuolella. Sen omistaa nelihenkinen perhe.

    • Minävainn!

      Tällä hetkellä Ein romeo asustelee tilapäisesti vuokralla esteläespoon ratsastuskoululle tuntiponina! Mutta on silti vain ylläpidossa silä. Itse alan kesällä kisaamaan ja maaliskuussa valmentumaan ponilla

      • Minävainn!

        Siis Romeo tuli vasta n. viikko sitten tallille! Omistajat superkivoja :)


      • mä vaan
        Minävainn! kirjoitti:

        Siis Romeo tuli vasta n. viikko sitten tallille! Omistajat superkivoja :)

        Joo Ein Romeo muuttaa elokuussa janakkalan tallille. Edelleen sama omistaja jonka lapset sitten ratsastavat sillä siellä


    • rjhfg

      Ein Romeo oli ylläpidossa Tarun ja Kimintallilla.

    • Minna&Romeo

      Meidän poni Romeo asuu Hyvinkäällä. Tämä ketju on alunperin aloitettu yli 5 vuotta sitten, eiköhän tämä Romeon etsijä ole tässä välissä ehtinyt Rompun löytää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe