Naisten palstahan tämä!

Poistun.

En viitti edes nikkiäni laittaa näkyville :(
Olen kyllästynyt tähän naisten palstaan. Samat nikit koko ajan, hymistelyä ilman todellisia mielipiteitä tai sitten osoitetaan todellista kapeakatseisuutta.

Keskustelkaa keskenänne.

35

4848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellenix

Sano oma mielipitees vaan reippaasti,

mitä sitä poistumaan :D

• RaakaRolle

Kyllä varmasti tietää, kenellä on aina sormi valmiina näppäimistöllä ja kuka vastaa ensimmäisenä avauksiin...

• tuffe
        RaakaRolle kirjoitti:

Kyllä varmasti tietää, kenellä on aina sormi valmiina näppäimistöllä ja kuka vastaa ensimmäisenä avauksiin...

sä oot niin fiksu ettet mollaa ketään...

• Musta naiset on ihania mukavia...etkö sä tykkää naisista..vaikka ehkä mies olet...

• tukihenkilö

tarviikko henkistä tukea?

• kerta se

on kun poistut tai "lomalle" lähdet. Koitapa olla sitten myös poissa kukkoilemasta, kun nyt taas tolla vit....lla mieltäsi myrkytät!

• sivusta seuraava

Tosi harvoin näen täällä jotain, johon tekee mieli vastata. Mutta kirjoitukseesi voinen yhtyä. Tosin en osaa sanoa, kuka mies ja kuka nainen, kun en niin ole nikkeihin perehtynyt. Mutta tyhjänpäiväistä hymistelyä, sitä tuntuu riittävän. Kapeakatseisuuskin joskus saattaa aikaansaada kunnon dialogin, mutta niitä näkyy harvassa. Yksinäisyyttäköhän täällä ollaan paossa? On muka paljon "kamuja" ja tunne että "musta ja mun jutuista välitetään".
      No kai se kuuluu tähän ikään..... mennyt on tuo ihana nuoruus ja edessä ei vielä aivan siinnä auvoisa vanhuus. On oltava vaikkei enää ole paljoa millä olis :)

• tuffe

Mikä estää teitä nostamaan palstan tasoa sille korkeudelle jonka te haluatte? Sen kun keksitte lisää aiheita, tai väittelette ihmisten kanssa jos se on se joka teitä sytyttää. Vähän ottaa pannuun kun arvostelette muita, ja itsellänne on avain kourassa... puhun nyt sinulle ja sille alkuperäiselle rutisijalle.

Minua ei kiinnosta mikään väittely vain kinaamisen takia, se loppuu samalla tavalla kuin lasten nahistelut - riitaan tai huonoon oloon. Ruvetkaa politiikoiksi, siellä sitä kinaamista riittää...

• jpntar
        tuffe kirjoitti:

Mikä estää teitä nostamaan palstan tasoa sille korkeudelle jonka te haluatte? Sen kun keksitte lisää aiheita, tai väittelette ihmisten kanssa jos se on se joka teitä sytyttää. Vähän ottaa pannuun kun arvostelette muita, ja itsellänne on avain kourassa... puhun nyt sinulle ja sille alkuperäiselle rutisijalle.

Minua ei kiinnosta mikään väittely vain kinaamisen takia, se loppuu samalla tavalla kuin lasten nahistelut - riitaan tai huonoon oloon. Ruvetkaa politiikoiksi, siellä sitä kinaamista riittää...

Siinäs kuulitte, Tuffe kirjoitti asiaa! Mikäs meitä täällä on tosiaan arvostellessa.. Palsta olisi kuitenkin tyhjillään, jos suuri osa meistäkin lähtisi pois! Hymiöitä on, ja tulee olemaan:) Ihmisiäkin, kun on erilaisia..

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

arvaas Tuffe mitä, minäpä olen melko varma, että tämä edellinen ja aloituksen tekijä on se yksi ja sama henkilö - ikuinen kukkoilijamme! Joka rakastaa myös itselleen vastailemista ;)

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

arvaas Tuffe mitä, minäpä olen melko varma, että tämä edellinen ja aloituksen tekijä on se yksi ja sama henkilö - ikuinen kukkoilijamme! Joka rakastaa myös itselleen vastailemista ;)

..enpäs edes aavistanut! Ihmisiä kiusaamassa..taas:(

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

..enpäs edes aavistanut! Ihmisiä kiusaamassa..taas:(

tyylilleen uskollisena pysynyt nähtävästi on.

ja tuolla alhaalla taas itselleen vastailee :))) Suurin huvinsa, meitä haukkua ja helvetisti hymiöitä "toivotella". Miksi lie aina niin huonolla tullella ja täällä sitä purkamassa ??

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

samantekevää :) Jossain vaiheessa aloin miettimään kuka on kirjoittanut mitäkin, ja minusta alkoi tulla ihan vainoharhainen... (ei olis pitänyt pureskella purkkaa samalla ;)). Jos nyt joku saa jonkun orkut siitä että saa minut höynäytetty, niin suon sen hänelle ;)))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

samantekevää :) Jossain vaiheessa aloin miettimään kuka on kirjoittanut mitäkin, ja minusta alkoi tulla ihan vainoharhainen... (ei olis pitänyt pureskella purkkaa samalla ;)). Jos nyt joku saa jonkun orkut siitä että saa minut höynäytetty, niin suon sen hänelle ;)))

asian sua hetkauttavan, kunhan mainitsin ettei täällä noita mollaajia läjäpäin ole!! Toivotaan, että kiksejä saa ja sitä kautta tyydytyksen tyylilleen ....

• sivusta seurannut

tuota en tiedä teidän tietävän. Mutta enpä ole todellakaan kirjoittanut tähän ketjuun kuin tuon yhden kerran. Ihan itsenäni, ilman nikkiä, kun en sellaista ymmärrä tarvitsevani. Toisen kerran tunnustan kirjoittaneeni tänne, mutta vallan toiseen ketjuun ja silloinkin käytin koko ajan samaa nimimerkkiä, joka oli "totinen tuumailija". Lukenut näitä olen ehkä kuukauden verran. Harmittaa, jos aiheutan muille harmia, kirjoittamalla samanoloisesti tai jotain. Tarkoitin kysyä, onko tämä "ystävänkorviketta" tms. Ja voi olla että joskus johonkin vastaan, jos satun mielestäni omaamaan jotain sanottavaa, en kyllä tuota usko ihan helpolla tulevan. Pyydän vielä kerran anteeksi aiheuttamaani häiriötä "hiekkalaatikolla"
        Musta tuo hymiöiden käyttö on siksi turhaa, että onhan noita sanoja kuvia korvaamaan. Ja kun en muutenkaan ole mitään hymyilevää tyyppiä....

• sivusta seuraaja
        MysNa kirjoitti:

nyt kompastuin ja laitoin tuon kirjoitelmani väärään kohtaan tätä puuta.... Mutta jos haluat siitä se on luettavissa. Mua on vain yksi, tosin sekään ei ole mikään kiinnostava tai mukava tyyppi.

• eeva-sisko

Minä ainakin pystyn keskustelemaan kanssasi kiinnostavista aiheista.
      Nyt kun kirjoittelen kiireessäni ruokatunnilla, niin en ehdi enempää, mutta puhutaan työpäivän jälkeen sinusta....aihe, johon et varmaan koskaan kyllästy.

• annina.2

Älähän nyt. Tänään voi tuntua siltä, ettei huvita kirjoittaa enää ollenkaan, mutta huomenna voi olla ihan kiva taas käydä täällä palstalla, ja kirjoitellakin!

Itsestänikin naisena tuntuu joskus siltä, ettei mulla ole enää mitään sanottavaa....toisena päivänäpä onkin jo juttua.

• Helix

Esitä nyt hyvä mies niitä TODELLISIA mielipiteitä, niin päästään keskustelemaan! Jos vaikka sillä konstilla saisit muitakin miehiä mukaan.

• kummastelin

itsekin kun jossain vaiheessa aloin tänne kirjoitteleen.

Olen tullut siihen tulokseen että antaa akkojen kaakattaa kun onhan se toisaalta mielenkiintoista tutustua keskiluokkaisen ja keski-ikäisen työttömän kotiäidin mielipiteisiin ja ajatusmaailmaan työttömän ja keskiluokkaisen ja keski-ikäisen miehen näkökulmasta >:/

Sitäpaitsi kyllä nykyisin jätän suosiolla jotkut nimmarit lukemati.

(helavatisti hymiöitä)

=DW=

• jpntar

palstan tasoa ettei olisi vain sitä...kaakatusta. Miksi sinä ilkeilet täällä..fiksukin osaat olla, jos haluat... Päähän tässä ottaa välillä itse kenelläkin..harva kirjoittelee täällä itselleen kuitenkaan..

• tuffe

Vai ollaan sentään jo mielenkiintoisia, varo, kohta olet jo nalkissa...

Myönnä pois, kyllä sustakin tuntuu hyvältä kun kositaan, ja pahalta kun haukutaan.

• kalle-p

ollessa. Täällähän on kuin herran kukkarossa.
      Naiset kirjoittelee minkä hellan äärestä ehtiivät. Pitää keitellä potatteja ja muutakin ruokaa.
      Miehet katsoo jääkiekkoa ja urheiluruutua.
      Silleen se syysilta kuluu verkkaiseen.

• Ellenix

tällä palstalla ;D

Nice
        *Hymy*

• KOMMENTOIMASSA!

Todistitte aloittajan olleen oikeassa.

• No kenenkähän luulisit täällä kirjoittelevan jos mekin häivyttäs????Tottakai sitä kommentoitiin ku meitä kirjoittajiahan siinä moitittiin!!Painu sinä suolle onkimaan,ei täällä ole pakko olla lukemassa!Tää on ihan vapaaehtosta!! voi että mitä pikkusieluja...:/

• tosi-jorma

oot mörökölli... ;)))
        Ja uteliaskin sellanen vielä, kerran luet muiden kirjoituksia, vaikka eivät sinua kiinnostaisikaan...!
        Joten keskustelkaa aloittajan kekenänne, mieleisistä aiheistanne...!
        Kerran muiden jutut ja naiset sinua kiinnosta...!

• Nikit näkyy
        tosi-jorma kirjoitti:

oot mörökölli... ;)))
        Ja uteliaskin sellanen vielä, kerran luet muiden kirjoituksia, vaikka eivät sinua kiinnostaisikaan...!
        Joten keskustelkaa aloittajan kekenänne, mieleisistä aiheistanne...!
        Kerran muiden jutut ja naiset sinua kiinnosta...!

Ei noitten naisten kirjoituksia tarttee enää lukee kun sen tietää mitä sisältö on. Johan noi vakinikkien määrä tässäki ketjussa sen paljastaa. Toisilleen ne viestii vaan, miehet kaikki karkotetaan jollei mies muista vähän välii lipoo...

• jargonia

..no jaa, parit androgyynit virtuaalinikit ja muutama metroseksuaalinen nikki ja useahko "persona non grata" nikki näkyvät käyneen virtuaalisia höpötyskeskustelujaan keskenään sunkin aloitukseen. Ite innostuin kirjottaan jo toistamiseen kun näytti näillä addikteilla taas olevan jokin keskusteluntappamis meininki päällänsä. Eli kaikkee saa toki heidän mielestään kirjoittaa jos olet yksi heistä (helevatisti hymiöitä).

Kummallista on että jos itse on tekaistu persoona jollain rekatulla nikillä (tai jollain nikillä mitä vaan jotkut käyttävät kirjoitellessaan jonnekin) niin ollaan "vaatimassa" muita esiintymään reaalilla persoonallaan ja tunnisteillaan. Mieleen tulee elävästi muikkumies-raato joka kuvitteli torikioskistaan muuttavansa miljardeihin lukeutuvan internetkäyttäjien viestintätyylit ja anonyymiteettiin perustuvan sanan vapauden.

Olen jauhanut tästä niin paljon että kun ei mene kaaliin niin olkoon menemättä. Ihan sama asia kuin että antaa jonkun uskoa kommunismiin tai ihmisten tasa-arvoon tai siihen että jokainen on lotto voittaja syntyessään suomeen.Mun kanta löytyy:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000008087379#22000000008087379

Tämänkään keskustelupalstan säännöissä ei ole kielletty ketään kirjoittamasta tänne. Ja ketään ei ole pakotettu käyttämään "rekattua" nikkiä. Siis jos joku kirjoittaa ties millä nikillä huvittaa niin mitä sitten?

Toisekseen tämä ei sääntöjenkään mukaan ole chattaus-paikka. Siis jos haluaa sättiä niin menköön sättiin, täällä on keskusteluja.

No jaa antaa perhetyttöjen kirjuutella. Hupaisaa niitä on lueskella ja ihan samanlainen sanan vapaus heilläkin on kuin sinulla tai minulla tai sillä legendaarisella kukolla( jota aina aletaan ahdistamaan jos puhe on jostain ihan muusta kuin vanttuitten värjäyksestä.).

Mutta sitä vaan kummastelin kun koko ajan aletaan sinuttelemaan. Kuulkaas lapset! Puhukaa asioista eikä aina asian kirjoittajasta! (ja mistäs tiedätte että kirjoittaja ei ole se "paras kamunne")????

Oisko aika vaihtaa hiekkalaatikon hiekat uusiin kun vanhat alkavat haiseen kuselta????

UGH
      =DW=

• jpntar

kuselle itse DW. Porukka hupenee.. Minä lähden myös!

Kiitos seurastanne ihanat ja mukavat palstalaiset :)

• aloittajalta!

http://users.cjb.net/eliitti/normal_naisen_aivot.gif

Yksi kuva kertoo enemmän teistä...

Hyvä että sain edes vakituisia muijia vastustavia kirjoituksia esiin. Ehkä näitten naisten olisi tosiaan syytä mennä itseensä ja miettiä onko joka ikiseen asiaan pakko puuttua jos ei oikeaa sanottavaa ole?!
      Hyvää yötä! Minä menen miesvaltaislle keskustelupalstoille.

• Homo

Seuraksemme vaan, mitä sä naisien päälle ymmärrät.

• T.S.47

..näin pitkään se lupaus piti...

• ..lienee kova, kun tarvii erikseen tuollainenkin asia ilmoittaa?!?
      Poistut, ok, so what???

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe