Voisko joku valaista ystävällisesti alueen luonnetta,matka keskustaan,alueen arvoa jne. kiitos. Muuttajat.
Millainen alue Männistö?
9
8354
Vastaukset
- ent. männistöläinen
Männistöstä matkaa keskustaan on noin pari, kolme kilometriä. Alueella Linnanpelto-Männistö asuu paljon vanhuksia, lapsiperheitä ja valitettavasti jonkun verran "ränsistyneempää" kansaa. Viimeksi mainittuja tosin näkyy enimmäkseen Linnanpellolla ja sielläkään heistä ei liiemmin häiriötä ole. Itse tykkäsin Männistöstä paljon, rauhallista seutua asua ja ostarilla palvelut lähellä. Hyvät ulkoilumahdollisuudetkin on.
- Niinu
Kyseinen osoite taitaakin olla ihan kirjaston, kaupan, postin, apteekin ja R-kioskin vieressä. Eli ne palvelut ainakin on lähellä. Valitettavasti lähellä on myös pari pubia, eli jonkun verran saattaa porukkaa hoiperella vastaan, mutta tuskin häiritsevästi.
Matkaa keskustaan on se parisen kilometriä, eli aivan kävelymatkan päässä. Männistö on todella kauniin näköistä seutua puistojen ja puiden vuoksi varsinkin kesällä ja syksyllä.
Alueen arvosta... hmmm... Olisko ollut viime vuonna kun luin City-lehdestä, että Männistö on tilastojen mukaan Kuopion vaarallisin/rikollisin kaupunginosa, mutta itse en sellaista huomannut asuessani siellä reilun vuoden. Vanhuksiahan siellä taitaa enimmäkseen asua? Vanha kaupunginosa se joka tapauksessa on... Itse voisin aivan hyvin muuttaa sinne takaisin.- sdgsg
Vaarallisin ja rikollisin? 20 vuotta asuin Saarijärven A-alueella eli Männistössäkin tuli oltua jatkuvasti. Ei ollut Männistössä vaarallista tavalliselle ihmiselle toisin kuin esim. Itkonniemellä, Kelloniemessä ja Saarijärven B-alueella. Tuo tilastoitu rikollisuus tulee juoppojen keskinäisestä nujakoinnista Männistön torilla ja sen lähiympäristössä.
- huomauttaja_
Männistö on kyllä alueista rauhallisin. Joskus pari juoppoa örisee puiston penkillä pubin vieressä. Petonen on Kuopion ylivoimaisesti vaarallisin paikka asua ja elää.
- petosella asunut
huomauttaja_ kirjoitti:
Männistö on kyllä alueista rauhallisin. Joskus pari juoppoa örisee puiston penkillä pubin vieressä. Petonen on Kuopion ylivoimaisesti vaarallisin paikka asua ja elää.
Petonen on hyvä paikka asua! oikeestaan kaikki palvelut löytyy ja asunnot pääasiassa suht uusia ja hyväkuntosia.
petosta kannatan asuinpaikaksi ennen männistöä esimerkiksi.
olen asunut petosella ja olen pian muuttamassa sinne takaisin.
tottakai joka käupunginosassa on ongelmia niin kun on petosellakin. riippuu hyvin paljon missä päin petosta asuu. lapsiperheille tosi hyvä paikka asua! - jos
sdgsg kirjoitti:
Vaarallisin ja rikollisin? 20 vuotta asuin Saarijärven A-alueella eli Männistössäkin tuli oltua jatkuvasti. Ei ollut Männistössä vaarallista tavalliselle ihmiselle toisin kuin esim. Itkonniemellä, Kelloniemessä ja Saarijärven B-alueella. Tuo tilastoitu rikollisuus tulee juoppojen keskinäisestä nujakoinnista Männistön torilla ja sen lähiympäristössä.
männistö mukava paikka asua ,tuttuja paljon ja amppari paras rafla,A-alue saarijärvellä hyvä paikka myös ,poliisit turvana kun käyvät monta kertaa päivässä ,olen asunut siellä pari vuotta sitten mut piti muuttaa pois kun ex-ukko muutti naapuriin....ja silleen..
- Anonyymi
Opiskelija oon, Kuopioon tähtään. Mitkä talot Männistöstä ja mitkä Itkonniemestä on rauhallista aluetta? Mitkä homeessa?
- Anonyymi
Hae asuntoa M2-kodeilta Pappilanmäeltä, Papinkujalta, kaupungin edullisimmat vuokrat, siistit asunnot, rauhalliset asukkaat, etenkin viereisellä Flodbergin alueella.
Umpikuja, joten rallia ei ole, eikä muutakaan liikettä paljon näy, yksi pikku bussi ajaa tunnin välein keskustaan ja takaisin, mutta lopettaa jo klo 17.00, mutta kävellen olet kaikista nopeimmin keskustassa, matkakeskus on vieressä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae asuntoa M2-kodeilta Pappilanmäeltä, Papinkujalta, kaupungin edullisimmat vuokrat, siistit asunnot, rauhalliset asukkaat, etenkin viereisellä Flodbergin alueella.
Umpikuja, joten rallia ei ole, eikä muutakaan liikettä paljon näy, yksi pikku bussi ajaa tunnin välein keskustaan ja takaisin, mutta lopettaa jo klo 17.00, mutta kävellen olet kaikista nopeimmin keskustassa, matkakeskus on vieressä.Mitkä talot Männistöstä ja mitkä Itkonniemestä on rauhallista aluetta?
Pappilanmäki ei ole Männistössä eikä Itkonniemellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234