Mitä mieltä ootte siitä kun DJt miksaa Depeche Moden piisejä uusiksi ja Mute on siitä nokka kierossa.
Täähän oli pahimmillaan/parhaimmillaan kovaa bisnestä kun sai ostaa joka indie liikkeestä remixbootlegeja joissa oli mitä upeimpia remixejä.
Nythän Exiterin julkaisun aikaan netistä sai kasapäin imutettua näitä samaisten tiskijukkien tai osaavien fanien tuotoksia.
Onko se teistä väärin, mikä on fanin/kuluttajan kanta tähän?
Aiotteko ostaa alkuperäis painoksen uutta levyä vai meinaatteks imuttaa sen jostain (saakohan tätä ees kysyä saatika sitten uskaltaako kukaan vastata).
Mä aion ostaa alkuperäis painoksen ja jopa ettiä käsiini mahdollista erikois painosta???
Nytkin on jo netissä impattavana uus piisi tulevalta levyltä; A Pain That I´m Used To. (kuulostaa ihan hyvältä, no kitaraa ja rumpua on mukana, aikas rokahtava, mutta ihan jees, Dead of Night tapainen paatos rallatus. Ei tietenkään millään lailla saman lainen mutta se piisi tuli ekaks mieleen kun ekaa kertaa kuuntelin.
Preciouksesta on jo saatavilla monia remixejä kunhan jaksaa vaan etsiä.
Lisää galluppia pukkaa...MP3
2
298
Vastaukset
- SisterOfNight
Mä en vaan ole niin kovin innostunut remixeistä. Vain harvoin joukkoon eksyy todellisia helmiä (tai sellaisia, joista diggaa oikeasti). Mulle ehkä riittää se alkuperäinen paatos ja tuotokset. Mode teki alkuvuosina itse remixit, joista moni olikin mainio. Onko niin, että Mute ei anna lupaa miksauksen tekoon, vaikka sitä anoisi? Niin se kaiketi pitäisi mennä eikä niitä miksauksia vaan tehtäisi omin päin.
Imuroinnista olen kyllä sitä mieltä, että artistille ne rahat mitä artistille kuuluu. Mun mielestä vertaisverkot eivät ole sallittu "esikuuntelu"kanava enkä muutenkaan hyväksy kaupallisesti tarjolla olevan matskun ilmaisvälitystä. Bootlegremixien ja livebootlegien kohdalla olen sitten jo hiukan toista mieltä. Niin kauan kuin raha ei vaihda omistajaa, niistä ei oo haittaa. Jälleen artistin pitäisi saada päättää ja Modehan ei ole julkisesti tuominnut kuin virallisesti julkaistun matskun jakelua. Ikävää bootlegien osalta on, että niilläkin on kaupalliset markkinat olemassa ja imuroitavissa olevaa matskua on myös rahalla saatavissa. Se menee sallitun alueen ulkopuolelle. Jos olisin ite muusikko, kyllä vituttaisi. - jo 21 v......
Deppareista omistan, oon ostanu!!!! Ja tulevaisuudessakin ostan. Yksinkertaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279