Lisää galluppia pukkaa...MP3

patu

Mitä mieltä ootte siitä kun DJt miksaa Depeche Moden piisejä uusiksi ja Mute on siitä nokka kierossa.
Täähän oli pahimmillaan/parhaimmillaan kovaa bisnestä kun sai ostaa joka indie liikkeestä remixbootlegeja joissa oli mitä upeimpia remixejä.

Nythän Exiterin julkaisun aikaan netistä sai kasapäin imutettua näitä samaisten tiskijukkien tai osaavien fanien tuotoksia.

Onko se teistä väärin, mikä on fanin/kuluttajan kanta tähän?
Aiotteko ostaa alkuperäis painoksen uutta levyä vai meinaatteks imuttaa sen jostain (saakohan tätä ees kysyä saatika sitten uskaltaako kukaan vastata).

Mä aion ostaa alkuperäis painoksen ja jopa ettiä käsiini mahdollista erikois painosta???

Nytkin on jo netissä impattavana uus piisi tulevalta levyltä; A Pain That I´m Used To. (kuulostaa ihan hyvältä, no kitaraa ja rumpua on mukana, aikas rokahtava, mutta ihan jees, Dead of Night tapainen paatos rallatus. Ei tietenkään millään lailla saman lainen mutta se piisi tuli ekaks mieleen kun ekaa kertaa kuuntelin.

Preciouksesta on jo saatavilla monia remixejä kunhan jaksaa vaan etsiä.

2

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SisterOfNight

      Mä en vaan ole niin kovin innostunut remixeistä. Vain harvoin joukkoon eksyy todellisia helmiä (tai sellaisia, joista diggaa oikeasti). Mulle ehkä riittää se alkuperäinen paatos ja tuotokset. Mode teki alkuvuosina itse remixit, joista moni olikin mainio. Onko niin, että Mute ei anna lupaa miksauksen tekoon, vaikka sitä anoisi? Niin se kaiketi pitäisi mennä eikä niitä miksauksia vaan tehtäisi omin päin.

      Imuroinnista olen kyllä sitä mieltä, että artistille ne rahat mitä artistille kuuluu. Mun mielestä vertaisverkot eivät ole sallittu "esikuuntelu"kanava enkä muutenkaan hyväksy kaupallisesti tarjolla olevan matskun ilmaisvälitystä. Bootlegremixien ja livebootlegien kohdalla olen sitten jo hiukan toista mieltä. Niin kauan kuin raha ei vaihda omistajaa, niistä ei oo haittaa. Jälleen artistin pitäisi saada päättää ja Modehan ei ole julkisesti tuominnut kuin virallisesti julkaistun matskun jakelua. Ikävää bootlegien osalta on, että niilläkin on kaupalliset markkinat olemassa ja imuroitavissa olevaa matskua on myös rahalla saatavissa. Se menee sallitun alueen ulkopuolelle. Jos olisin ite muusikko, kyllä vituttaisi.

    • jo 21 v......

      Deppareista omistan, oon ostanu!!!! Ja tulevaisuudessakin ostan. Yksinkertaista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe