Paalupaikka soi tänään iskelmässä täytyy kuunnella .
Paalupaikka soi
19
1270
Vastaukset
- Kari fani
Vautsi olipa upee tuo Kari Tapio PAALUPAIKKA kappale joka soi tänään iskelmässä.
Jään odottamaan että cd ilmestyy sitten joko loka tai marraskuussa. - tokasija
Olipa minustakin upea kappale, kuulin livenä jo viime kuussa Karin keikalla - kylmät väreet meni selkäpiissä, niin hienot sanat...monesta muustakin kuulijasta varmaan...ja se ääni...YES!
- Jenni
,,,
- Sari
Minä en oikein pitänyt siitä biisitä. Kari saisi kans hieman uusiutua ja pelata riskinpäällekkin, eikä aina niitä samankuuloisia renkutuksia laulaa vuodesta toiseen.
- väliovi
Karilla on suomalaisessa "iskelmäkulttuurissa" sellainen jalansija tänä päivänä, että myy varmaan pelkällä nimellä, vaikka laulais jazzia, mitä kyllä epäilen hänen jättävän laulamatta. Joku pieni lattari vois sopia. Ehkä Kari on huomannut, että ne renkutukset juuri myyvät...ja hänhän on itse todennut, että tanssipaikoilla väki menee puffettiin, jos laulaa "vääränlaisia" kappaleita...Juna kulkee-laulu oli aluksi myös vähän oudun kuuloinen, mutta parani vanhetessaan (kuten maestro itsekin)..ja millainen hitti siitä tulikaan...mielenkiinnolla odotan tämän uuden vastaanottoa ja uuden levyn sisältöä...vaan eipä tuolle Karille ole vierasta ne hengellisetkään laulut...
- Kamomilla
väliovi kirjoitti:
Karilla on suomalaisessa "iskelmäkulttuurissa" sellainen jalansija tänä päivänä, että myy varmaan pelkällä nimellä, vaikka laulais jazzia, mitä kyllä epäilen hänen jättävän laulamatta. Joku pieni lattari vois sopia. Ehkä Kari on huomannut, että ne renkutukset juuri myyvät...ja hänhän on itse todennut, että tanssipaikoilla väki menee puffettiin, jos laulaa "vääränlaisia" kappaleita...Juna kulkee-laulu oli aluksi myös vähän oudun kuuloinen, mutta parani vanhetessaan (kuten maestro itsekin)..ja millainen hitti siitä tulikaan...mielenkiinnolla odotan tämän uuden vastaanottoa ja uuden levyn sisältöä...vaan eipä tuolle Karille ole vierasta ne hengellisetkään laulut...
Tämä uusi biisi ei ole todellakaan mikään renkutus. Kuunnelkaahan sanoja, nehän ovat melkein suoraan Karin omasta elämästä! Hectorin tekemät upeat sanat.
- Minttu
Minäkään en erityisemmin pitänyt tuosta biisistä. Mielestäni se oli lattea ja yllätyksetön. Ei milläänlailla sävähdyttänyt. Ihan kuin olisin tuon laulun kuullut monet kerrat aikaisemminkin. Taattua Kari Tapiota kylläkin, mutta liiallisesta mielikuvituksesta ja luovuudesta biisien valinnassa häntä ei ainakaan voi "syyttää", jos muutkin levyn biisit ovat samaa luokkaa.
Kyllähän tuollainen varmaan uppoaa levyjä ostavaan yleisöön, mutta jotain uudenlaista raikasta otetta ja näkemystä Kari Tapiolta kaipaisin minäkin. Hän on jäänyt junnaamaan paikoilleen.
Levyjä voi tehdä myös ei rahankiilto silmissä. - Saapas
Kamomilla kirjoitti:
Tämä uusi biisi ei ole todellakaan mikään renkutus. Kuunnelkaahan sanoja, nehän ovat melkein suoraan Karin omasta elämästä! Hectorin tekemät upeat sanat.
Yosi hyvä biisi ja laulaja myös!
- Garikatyylityttö
Haloo, Käppänä Ukko, oletko kuullut Karin uutuuslaulun? Jos, niin mitä pidit? Mielenkiinnolla odotan kommenttiasi, sillä arvostan juttujasi ja vastauksia - kunnioitankin...
- Käppän ukko
Kiitos paljon kovin ystävällisistä sanoistasi. Mutta asiaan.
Kiireistä johtuen en ole paljoakaan kerinnyt radiota kuuntelemaan.
Palaan asiaan, kun olen sen kappaleen kuullut.
Terveisin
Käppänä ukko
- kyynelpisara
Sanat minutkin tässä laulussa pysähdyttivät. Kuin kiitoslaulu elämästä, jonka on tähän asti saanut elää, kolhuineen kaikkinen rakas ihminen vierellä, kannattamassa sitä yhdessäelon siltaa, kuten laulussa sanotaan...kaunista..niin kyynikko en olekaan, että tätä renkutukseksi nimittäisin...vaan makunsa kullakin..tässäkin...
- Hectorin sanat
Sinä jaksoit kannatella sitä siltaa jonka yli...
Elä on suuren ihmeen odotusta.....
Olet elämäni ja siinä rinnallain...
Oisin tyytynyt vähempäänkin kun tiedän kuinka paljon sain
Oon tässä nyt ja ehkä jäänkin täysin omillain ...
Paalupaikallain.... - Kikka
Mahtavaa, upeeeta, täydellistä, briljant, huraa, bravo , häikäisevää, mykistävää, uskomatonta, mieletöntä, ihanaa...
No niin. Nyt tätä viestiä ei varmaan ainakaan poisteta. - rita
Kuulin biisin viikonloppuna pariin kertaan.Onhan siinä kauniit ja puhuttelevat sanat varmaan kuin suoraan Karin elämästä mut ei muuten kovin ihmeellinen sävellys.Ei jäänyt sanottavammin mieleen,biisi Myrskyn jälkeen voittaa tämän mennentullen sekä sanoituksen että sävellyksen osalta,sensijaan Karin tulkinta on aina upea.
- Outi
Minun mielestäni tuo Paalupaikka on kuin vanhan toistoa. Siinä ei ole mitään uutta.. Kari Tapiolla on ainakin toistakymmentä laulua, jotka kuulostavat ihan samanlaisilta, kuin tämä. Tästä laulusta ei kylläkään jäänyt sanat eikä edes sävel mieleen.
Sanat oli Hectorin, mutta kyllä mielestäni hänen itse esittämässä viimesyksynä julkaistussa laulussa " Kuunnellaan vaan taivasta" on koskettavammat sanat.- Kuinka voit edes väittää
Minusta Karin laulaman on paljon parempi esim. KUINKA VOIT EDES VÄITTÄÄ kappale.
Onko Outi sulla kuulossa vikaa jos ei sanat jääneet mieleen??? Kuinka voit edes väittää kirjoitti:
Minusta Karin laulaman on paljon parempi esim. KUINKA VOIT EDES VÄITTÄÄ kappale.
Onko Outi sulla kuulossa vikaa jos ei sanat jääneet mieleen???No, ei kyllä jäänyt mullekkaan mitään mieleen siitä biisistä. Sellasta mitäänsanomatonta keskiverto huttua. Tekis nyt se Kari vaikka sen coyntry- levyn josta on puhunut, niin siinä olis kerrankin vähän jotain toisenlaistakin musaa häneltä.
- juu-juu jukebox
Eivät taida nuo muutkaan tämän päivän iskelmät nyt niin kovin puhutelevia olla...se "minä rakastan sinua"-lauseke kun on niin moneen kertaan käytetty...ja eihän sitä kaikkia voi aina laulullaan miellyttää, ei kai ole tarkoituskaan..ja jotkut ei vain periaatteesta pidä biisitä, jos eivät pidä laulajasta...Itse pidän Karin persoonallisesta lauluäänestä, lauloi hän sitten lastenlaulusta joululauluun tai takaisin, niin niitä kantripohjaisia kuin ihailenkin...ihmisiä vain jostain kumman syystä mättää tänä päivänä moni asia, ei välitetä kunnioittaa toisten mielipiteitä, vain se om suosikki on paras...vaan maailmaan mahtuu kaikenlaista, on aina mahtunut...makuasioitakin...
- poropeukaloinen
En taida ruveta kritisoimaan lempiartistini laulamisia tai hänen uutuuslauluaan, sillä en olisi itse pystynyt parempaan aikaansaannokseen niin sävelen, sanojen kuin esittämisenkään suhteen...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991