onko keltään hajonnut volvosta automaattiloota eli zf hp22, mitkä oireet ja mikä vika? iteltä heitti tänään ohittaessa vaihteen vapaalle ja mikään vaihde ei mene päälle, öljyä on laatikossa, ei pidä juuri mitään ääntä kun käy vaihteita läpi?
volvo 740 automaattilaatikko
4
2852
Vastaukset
- ostanko
Hei,
tuossa kanssa olen katsellut 740 sarjan volvoja ja ainakin osassa on vaihteistovikaa, ja automaatteja on aika monessa autossa...
paljonko tuo sinun automaatti on rullannut maanteitä?
eikös juuri zf ollu se kestävämpi versio?
ja toinen huonompi...
oletko vaihtanut öljyjä laatikkoon ja ovatko edelliset huoltaneet automaattia sen ohjeiden mukaisesti vai onko vaan ajettu "lujaa"?
ota tikku käteen ja haistele öljyä,haiskahtaako palaneelle tai tuntuuko sormiin epäpuhtauksia?
vaihda aluksi hyvät mobilin öljyt ja suodattimet vaihteistoon ja katso mitä se auttasi???
T:kiinnostunut - 740
nyt ole kyse öljyistä, meno loppui satasen vauhdista ja kun toppasin levikkeelle niin katoin öljyt auton ollessa käynnissä ja ei ollut öljyn puutetta ja laatikko ei myöskään sylkenyt öljyä pihalle. eräs laatikkoja laittanut sanoi että turbiinista on mennyt joku rihla joka kuulemma kantaa puolelta matkalta ja sille vaan on ikä tullut täyteen. Zf laatikko pitäs olla ihan kestävä käyttäähän sitä mm. bemari ja armeijan tekoissa on sama laatikko. kannattaa ottaa ehdottomasti automaatti niin paljon mukavampi ajaa kuin manuaali vaikka sattuikin tämmöinen vika itelle, joutuuhan manuaaleihinkin tekemään kytkinrempan jossain vaiheessa
-Itsella 740 vm.89 bensa turbo ic,automaatti,ajettu 431tkm,ja toimii kuin kello,oikea määrä öljyä ja laadukasta,toimii.
- AW71 paras
Älkää vaan ostako Volvoa jossa zf hp22, aikapommi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191