Hiiren nuoli pysähtelee

osku

Minulla on Win98SE ja se asennus on noin vuoden vanha. Nyt siinä on sellaista vikaa, että hiiren nuoli takertelee liikkeessä. Se pysähtyy pieneksi hetkeksi ja sitten taas seuraa hiiren liikettä. Myös sellaista tapahtuu, että Windows jäätyy kokonaan, eikä mikään liiku. Silloin auttaa vain virran katkaiseminen. Myös käynnistyksessä saattaa kone tehdä uuden startin itsestään.
Tänään en ole katkaissut virtaa koneesta ollenkaan. Siksi ei ole mitään takertelua nuolen liikkeessä.
Virusohjelma on Norton 2003 ja se päivittää automaattisesti.

Onko tällaiset oireet tuttuja jollekin osaajalle?

4

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkopa

      On, ja syynä on Norton tavalliselle jutikalle piisaa kevyempikin virustorjunta!

      • osku

        Voitko antaa esimerkin kevyemmästä kelvollisesta?

        Uudessa asennuksessa näitä vikoja ei kyllä ole esiintynyt. Windows tuntuu olevan sellainen, että se alkaa temppuilla yli vuoden vanhana.


    • mikki

      jos hiiri on semmonen pallolla varustettu nin kannataa avata se ja ottaa pallo pois ja putsata nöyhtästä.
      ootko kokellu levyneheytystä

      • osku

        Minä teen nämä yksikertaiset temput aika usein. Nyt oli kyllä temp.internet fileitä yli 30Mt. Otin ne pois. Huomasin, että on parempi jättää kone sammuttamatta. Sitten näitä häiriöitä ei ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe