UUSI LEVY KÄSISSÄ!

Tulenkantajatar

Tämä levy on HYVÄ ! Suosittelen kuuntelemaan kertaistumalta koko levyn ja löytämään sen punaisen langan :D

"Jos yöksi jäät..."

34

4544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.I.

      Upea, mahtavan kaunis kokonaisuus, jonka Elton John-mainen viimeinen biisi kohottaa lähes sfääreihin. Ihokarvat pystyssä kuuntelin levyä ja olen vakaasti sitä mieltä, että levyä KYLLÄ KANNATTI ODOTTAA ! Janin äänen käyttö on loistava ja kitarat ihon alle menevät.

      • täysin

        samaa mieltä! hyvää kannattaa aina odottaa ja odotus palkitaan. upea levy, ehjä kokonaisuus, hyvä jani!!!


      • Levy

        Eilen tän levyn sain vihdoin, oli sitä jo odotettukin!!
        Mun mielestä tää on todella loistava paketti.
        Hiukka sellasta erämaan tunnelmaa ja magiaa, sit ihania,koskettavia hitaita biisejä plus vähän poprokkenrollia.
        TÄYTYY SANOA ETTÄ ONNITTELUT JANILLE HIANOSTA LEVYSTÄ!


    • eka levy on

      en pitänyt näytteistä nimittäin..

      • äiti1980

        ne näytteet oli aika huonoja. Samoja jo moneen kertaan tehtyä kappaleita.


      • Nenne
        äiti1980 kirjoitti:

        ne näytteet oli aika huonoja. Samoja jo moneen kertaan tehtyä kappaleita.

        Mitä mieltä olette tulenkantaja kappaleesta?
        Musta se on ihan älyttömän rauhoittava biisi...


      • Ellen
        Nenne kirjoitti:

        Mitä mieltä olette tulenkantaja kappaleesta?
        Musta se on ihan älyttömän rauhoittava biisi...

        Tykkäsin kovasti Tulenkantaja-biisistä. Sen on säveltänyt Jonttu Kettunen - siis nimen perusteella kuulostaa Edun pojalta. Jos on sitä, ja on oikeesti (no tottakai) itse biisin säveltänyt, niin on vielä hienompaa huomata, että kasvamassa on uusi upea lauluntekijä.


      • se on
        Nenne kirjoitti:

        Mitä mieltä olette tulenkantaja kappaleesta?
        Musta se on ihan älyttömän rauhoittava biisi...

        .....ihan muuten vaan älytön!!


    • Ikuinen Janifani

      Tää levy on ihana

    • a.v.a

      Huolellisesti työstettyä, tunteella tulkittua musiikkia kannesta kanteen. Pidän kovasti. Henk.kohtainen suosikkini levyltä on kappale nro. 11. Eipä muissakaan valittamista ole =)

      • olla

        huolellisesti työstettyä, tunteella tulkittua musiikkia. Minä taas en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät! Eipä tulllut aihetta hankintaan, levyllinen tasapaksua lällyä musaa! Ja se Suomenneito sopisi hyvin Matkailuyhdistyksen mainokseen.


      • H.I.
        olla kirjoitti:

        huolellisesti työstettyä, tunteella tulkittua musiikkia. Minä taas en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät! Eipä tulllut aihetta hankintaan, levyllinen tasapaksua lällyä musaa! Ja se Suomenneito sopisi hyvin Matkailuyhdistyksen mainokseen.

        Mikä ettei Suomen neito sopisi matkailuyhdistyksen mainokseen -> loistavaa musaa, jota on tosi mukava kuunnella kun ajelee kaunista suomea ristiin rastiin. Voisi siinä joidenkin tiukkapipoisten autoilijoiden pipo hiukan löystyä ja tulla jopa hymyä huuleen :)


      • Minna P.
        olla kirjoitti:

        huolellisesti työstettyä, tunteella tulkittua musiikkia. Minä taas en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät! Eipä tulllut aihetta hankintaan, levyllinen tasapaksua lällyä musaa! Ja se Suomenneito sopisi hyvin Matkailuyhdistyksen mainokseen.

        "en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät!"
        Näytepätkien perusteella ei olisi kantsinut lopullisia päätelmiä tehdä. Kun monet biisit, kuten Mul on sun kuva ja Liian kauniit lähtee rrrrrokkaamaan vasta hempeän alun jälkeen. Voi saada kuvan kuin levyllä ei olisi kuin hempeilybiisejä, jos vaan alkuja ja näytepaloja on kuunnellut. Kumminkin levy on paljon rokkaavampi kuin mitä oli eka levy Kaikki muuttuu. Minusta Alumiinitähdet on onnistunut ja reipas paketti, jossa on tietty kivasti balladejakin mukana.


      • Valistunut kuluttaja
        Minna P. kirjoitti:

        "en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät!"
        Näytepätkien perusteella ei olisi kantsinut lopullisia päätelmiä tehdä. Kun monet biisit, kuten Mul on sun kuva ja Liian kauniit lähtee rrrrrokkaamaan vasta hempeän alun jälkeen. Voi saada kuvan kuin levyllä ei olisi kuin hempeilybiisejä, jos vaan alkuja ja näytepaloja on kuunnellut. Kumminkin levy on paljon rokkaavampi kuin mitä oli eka levy Kaikki muuttuu. Minusta Alumiinitähdet on onnistunut ja reipas paketti, jossa on tietty kivasti balladejakin mukana.

        Sen verran voimakkaasti ensimmäiseen levyyn petyin, että en toista osta ennen kuin olen kuullut sen kappaleita enempi. Radiosta kappaleita ei juuri kuule, kuin noita jotka on valittu radiosoittoon. Iskelmäinen alumiinitähdet ja kansallisromanttinen Suomenneito ei ihan vielä vakuuta. Edes keikalla käynti ei auta, koska keikalla on rokimmat versiot.

        On siis odoteltava että levy saapuu jotain muuta reittiä kuunneltavaksi. Toistaiseksi liikkeissä ei ole ollut levyä kuunneltavissa.

        Toista kertaa en osta sokkona ja kuurona levyä, jolta odotan jo aika paljon sitä minkä takia Janille alunperin ääniäni annoin. Poskenpehmeät kielikorvassa kappaleet ei iske.

        Ja jos kokonaiset kappaleet on rokimpia olisi kannattanut näytteisiinkin laittaa sitä rokkia kuulumaan....


      • äityli
        Valistunut kuluttaja kirjoitti:

        Sen verran voimakkaasti ensimmäiseen levyyn petyin, että en toista osta ennen kuin olen kuullut sen kappaleita enempi. Radiosta kappaleita ei juuri kuule, kuin noita jotka on valittu radiosoittoon. Iskelmäinen alumiinitähdet ja kansallisromanttinen Suomenneito ei ihan vielä vakuuta. Edes keikalla käynti ei auta, koska keikalla on rokimmat versiot.

        On siis odoteltava että levy saapuu jotain muuta reittiä kuunneltavaksi. Toistaiseksi liikkeissä ei ole ollut levyä kuunneltavissa.

        Toista kertaa en osta sokkona ja kuurona levyä, jolta odotan jo aika paljon sitä minkä takia Janille alunperin ääniäni annoin. Poskenpehmeät kielikorvassa kappaleet ei iske.

        Ja jos kokonaiset kappaleet on rokimpia olisi kannattanut näytteisiinkin laittaa sitä rokkia kuulumaan....

        älä osta, mä ostin ja kaduttaa.


      • höh
        H.I. kirjoitti:

        Mikä ettei Suomen neito sopisi matkailuyhdistyksen mainokseen -> loistavaa musaa, jota on tosi mukava kuunnella kun ajelee kaunista suomea ristiin rastiin. Voisi siinä joidenkin tiukkapipoisten autoilijoiden pipo hiukan löystyä ja tulla jopa hymyä huuleen :)

        on ideana? Ajellaan vaan autolla. Onko siinä joku autokauppa sponsorina? Pitkään aikaan en oo nähnyt yhtä tylsää musavideota.


      • H.I.
        höh kirjoitti:

        on ideana? Ajellaan vaan autolla. Onko siinä joku autokauppa sponsorina? Pitkään aikaan en oo nähnyt yhtä tylsää musavideota.

        Katsos kun katsot suomea kartalta huomaat, että suomi on muotona kuin nainen. Tästä syystä suomesta on jo historiassa käytetty leikillistä nimitystä Suomen neito.
        Suomen neito biisissä kuljetaan kaunista suomeamme ristiin rastiin ja mikä olisi luontevampi tapa esittää tapahtumaa kuin ajella autolla. Sitähän niin artistit kuin monen muunkin ammattikunnan edustajat työkseen tekevät. Ja ainahan voi kyytiin ottaa kauniin suomalaisen neitosenkin jos kohdalle sattuu :)


      • H.R
        Valistunut kuluttaja kirjoitti:

        Sen verran voimakkaasti ensimmäiseen levyyn petyin, että en toista osta ennen kuin olen kuullut sen kappaleita enempi. Radiosta kappaleita ei juuri kuule, kuin noita jotka on valittu radiosoittoon. Iskelmäinen alumiinitähdet ja kansallisromanttinen Suomenneito ei ihan vielä vakuuta. Edes keikalla käynti ei auta, koska keikalla on rokimmat versiot.

        On siis odoteltava että levy saapuu jotain muuta reittiä kuunneltavaksi. Toistaiseksi liikkeissä ei ole ollut levyä kuunneltavissa.

        Toista kertaa en osta sokkona ja kuurona levyä, jolta odotan jo aika paljon sitä minkä takia Janille alunperin ääniäni annoin. Poskenpehmeät kielikorvassa kappaleet ei iske.

        Ja jos kokonaiset kappaleet on rokimpia olisi kannattanut näytteisiinkin laittaa sitä rokkia kuulumaan....

        Levy rokkaa tosiaan. Nimim. Äitylin mielestä levy voi olla surkea, mutta musta ei. Mun mielestä koko platta on onnistuttu täyttämään mieleen painuvilla kipaleilla. Ja tässä uudessa levyssä on enempi vauhtia kuin ekassa, siitä lisäpojot.


      • Jaapa jaa..
        H.I. kirjoitti:

        Katsos kun katsot suomea kartalta huomaat, että suomi on muotona kuin nainen. Tästä syystä suomesta on jo historiassa käytetty leikillistä nimitystä Suomen neito.
        Suomen neito biisissä kuljetaan kaunista suomeamme ristiin rastiin ja mikä olisi luontevampi tapa esittää tapahtumaa kuin ajella autolla. Sitähän niin artistit kuin monen muunkin ammattikunnan edustajat työkseen tekevät. Ja ainahan voi kyytiin ottaa kauniin suomalaisen neitosenkin jos kohdalle sattuu :)

        Vois melkein vinoilla että aika rotuopillisen naisen olivat valinneet. Olkoonkin että suomalaisen naisen tyyppinä on perinteisesti pidetty sinisilmäistä vaaleaverikköä, niin aika kliseinen oli valinta. Vähän vapaa mielisemmin olisi voinut valita muutakin kuin eloveenaa, sillä aika vähän täydellisen blondeja neitoja tästä maasta löytyy...


      • Toinen äityli
        H.R kirjoitti:

        Levy rokkaa tosiaan. Nimim. Äitylin mielestä levy voi olla surkea, mutta musta ei. Mun mielestä koko platta on onnistuttu täyttämään mieleen painuvilla kipaleilla. Ja tässä uudessa levyssä on enempi vauhtia kuin ekassa, siitä lisäpojot.

        Noitten clippien perusteella ei tosiaankaan kannata arvostella levyn biisejä! Eivät kerro edes puolta totuutta!

        Minä olen erittäin tyytyväinen levyyn. Harvalla artistilla löytyy näin monipuolista musiikkia levyltä! Kerrassaan mahtava sekotus balladeita ja kunnon menomusaa! Jeah...


      • Valistunut kuluttaja
        Valistunut kuluttaja kirjoitti:

        Sen verran voimakkaasti ensimmäiseen levyyn petyin, että en toista osta ennen kuin olen kuullut sen kappaleita enempi. Radiosta kappaleita ei juuri kuule, kuin noita jotka on valittu radiosoittoon. Iskelmäinen alumiinitähdet ja kansallisromanttinen Suomenneito ei ihan vielä vakuuta. Edes keikalla käynti ei auta, koska keikalla on rokimmat versiot.

        On siis odoteltava että levy saapuu jotain muuta reittiä kuunneltavaksi. Toistaiseksi liikkeissä ei ole ollut levyä kuunneltavissa.

        Toista kertaa en osta sokkona ja kuurona levyä, jolta odotan jo aika paljon sitä minkä takia Janille alunperin ääniäni annoin. Poskenpehmeät kielikorvassa kappaleet ei iske.

        Ja jos kokonaiset kappaleet on rokimpia olisi kannattanut näytteisiinkin laittaa sitä rokkia kuulumaan....

        Olen nyt kuunnellut levyä enempi kuin sivustoilta löytyvät näytteet. Mikäli niillä haluttiin näyttää uuden levyn laajaa kirjoa, niin aika onnettemasti valitut. Levyltä löytyy kyllä vauhdikkaampaa menoa kuin näytteistä voi odottaa.

        Radiosoittoonkin olisin toivonut vähän vilkkaampia kappaleita, kun niitä nyt levyltä sentään löytyy. Tuskin olen ainoa joka äänesti rokkari-Jania...

        Silti levylle mahtuu mukaan noita hitaita imellyksiä. Ostanko levyn jää nähtäväksi. Jos ostan niin tulen loikkimaan muutamien kappaleiden yli.


      • kuunnella
        Minna P. kirjoitti:

        "en pitänyt ollenkaan, onneksi kuuntelin näyte pätkät!"
        Näytepätkien perusteella ei olisi kantsinut lopullisia päätelmiä tehdä. Kun monet biisit, kuten Mul on sun kuva ja Liian kauniit lähtee rrrrrokkaamaan vasta hempeän alun jälkeen. Voi saada kuvan kuin levyllä ei olisi kuin hempeilybiisejä, jos vaan alkuja ja näytepaloja on kuunnellut. Kumminkin levy on paljon rokkaavampi kuin mitä oli eka levy Kaikki muuttuu. Minusta Alumiinitähdet on onnistunut ja reipas paketti, jossa on tietty kivasti balladejakin mukana.

        levyn kokonaan eikä se edelleenkään anna aihetta mennä ostamaan sitä! Tällä hetkellä löytyy monta monta uutta upeeta levyä!


      • Leeni
        höh kirjoitti:

        on ideana? Ajellaan vaan autolla. Onko siinä joku autokauppa sponsorina? Pitkään aikaan en oo nähnyt yhtä tylsää musavideota.

        Voi kun Jani näyttää niin yksinäiseltä ajallessaan suomineitoo ristiinrastiin.Ois pitäny olla isompi auto alla että ois bändikin mahtunu mukaan! Ois ollu rattosampaa ja mukavampi katsellakkin.


      • hohoo..
        Jaapa jaa.. kirjoitti:

        Vois melkein vinoilla että aika rotuopillisen naisen olivat valinneet. Olkoonkin että suomalaisen naisen tyyppinä on perinteisesti pidetty sinisilmäistä vaaleaverikköä, niin aika kliseinen oli valinta. Vähän vapaa mielisemmin olisi voinut valita muutakin kuin eloveenaa, sillä aika vähän täydellisen blondeja neitoja tästä maasta löytyy...

        Jos ei muuta valittamista kun että ois voinu ottaa brunetin naiseen siihen niin hoho :D


    • janittajatar

      tää on myynyt kultaa? Se rajahan on vain 15 000 käsittääkseni. En oo kuullut mitään tästä. Tietääkö kukaan?

      • vaan

        ja listasijoituskin lähti samantien laskuun. Ensi viikolla ei mahduu enää 20:n joukkoon?
        Fanit, miksi toka levy myy näin huonosti? Eikös sen pitänyt olla mahtava ja upean hyvä levy, niinkuin olette hehkuttaneet?


      • niin..
        vaan kirjoitti:

        ja listasijoituskin lähti samantien laskuun. Ensi viikolla ei mahduu enää 20:n joukkoon?
        Fanit, miksi toka levy myy näin huonosti? Eikös sen pitänyt olla mahtava ja upean hyvä levy, niinkuin olette hehkuttaneet?

        >> Fanit, miksi toka levy myy näin huonosti? Eikös sen pitänyt olla mahtava ja upean hyvä levy, niinkuin olette hehkuttaneet?


      • janittajanainen
        vaan kirjoitti:

        ja listasijoituskin lähti samantien laskuun. Ensi viikolla ei mahduu enää 20:n joukkoon?
        Fanit, miksi toka levy myy näin huonosti? Eikös sen pitänyt olla mahtava ja upean hyvä levy, niinkuin olette hehkuttaneet?

        Täytyykö sinun joka ikiseen avaukseen tämä 'putoaa listalta'-juttusi massapostittaa? Ja minä olen varma että Jani myy tasaisen varmasti.


      • hemmo
        niin.. kirjoitti:

        >> Fanit, miksi toka levy myy näin huonosti? Eikös sen pitänyt olla mahtava ja upean hyvä levy, niinkuin olette hehkuttaneet?

        > No pitäiskö meiän fanien ostaa kymmenen levyä per
        > nenä, että Janin levymyynti kasvais?

        Pitää. Käyttehän te myös netissä kymmenen kertaa päivässä äänestämässä Jania milloin millekin listalle.


    • .................

      Paska levy!

    • Sarlotta

      Mistähän löytyisi tämän levyn biisien sanat? Ekan levyn sanat julkaistiin Janin virallisten kotisivujen "musiikki"-osiossa, mutta tästä toisesta siellä on vain biisinäytepätkät?

      Levyä en ole (ainakaan vielä) ostanut, kun siitä on ollut täällä palstalla niin kovin ristiriitaista palautetta - en usko että on täysi kymppi, mutta voiko olla ihan paskakaan?. Sitäpaitsi niitä biisejä kuulee paljon radiosta ja keikoilla.

      • H.I.

        Radiossa kuultavat kappaleet Alumiinitädet ja Suomen neito ovat vain pienen pieni raapaisu levyn tarjonnasta, joka on varsin monipuolinen. Ei kannata ollenkaan kuvitella, että em. kappaleet olisivat edes parasta antia levyltä. Ainakaan minun mielestäni eivät ole, vaan levyltä löytyy muita todellisia helmiä. Myös etukäteen julkaistut näytepätkät kappaleista olivat sikäli epäonnistuneita, että antoivat levystä liian pliisun kuvan.
        Osta ihmeessä levy. Sieltä löytyy paitsi kappaleiden sanat myös paljon erittäin monipuolista ja ammattitaidolla tehtyä musiikkia, jota jaksaa ja haluaa kuunnella yhä uudestaan.


      • mielipide
        H.I. kirjoitti:

        Radiossa kuultavat kappaleet Alumiinitädet ja Suomen neito ovat vain pienen pieni raapaisu levyn tarjonnasta, joka on varsin monipuolinen. Ei kannata ollenkaan kuvitella, että em. kappaleet olisivat edes parasta antia levyltä. Ainakaan minun mielestäni eivät ole, vaan levyltä löytyy muita todellisia helmiä. Myös etukäteen julkaistut näytepätkät kappaleista olivat sikäli epäonnistuneita, että antoivat levystä liian pliisun kuvan.
        Osta ihmeessä levy. Sieltä löytyy paitsi kappaleiden sanat myös paljon erittäin monipuolista ja ammattitaidolla tehtyä musiikkia, jota jaksaa ja haluaa kuunnella yhä uudestaan.

        Sain Wickholmin levyn kaverilta lainaksi ja pystyin kuuntelemaan sen kertaalleen läpi. Toista kertaa en siihen aikaani jaksa tuhlata, joten levy jää kaupanhyllylle. Myös ostamani ensimmäinen levy jäi kertakuuntelulle, joten turhaan siihen eurojani tuhlasin. Ei ole Wickholm mun juttu, jos ei musiikki muutu räväkämpään suuntaan. Tältä suomipop-linjaltakin löytyy huomattavasti kuunneltavampaa ja parempaa musiikkia, muuntyyppisestä musiikista puhumattakaan. Taitaa Wickholmi olla vaan harvan radiokanavan ja muutaman hassun fanin suosiossa. Sillä ei pitkälle pötkitä.


      • Nuuka-Tiitus
        mielipide kirjoitti:

        Sain Wickholmin levyn kaverilta lainaksi ja pystyin kuuntelemaan sen kertaalleen läpi. Toista kertaa en siihen aikaani jaksa tuhlata, joten levy jää kaupanhyllylle. Myös ostamani ensimmäinen levy jäi kertakuuntelulle, joten turhaan siihen eurojani tuhlasin. Ei ole Wickholm mun juttu, jos ei musiikki muutu räväkämpään suuntaan. Tältä suomipop-linjaltakin löytyy huomattavasti kuunneltavampaa ja parempaa musiikkia, muuntyyppisestä musiikista puhumattakaan. Taitaa Wickholmi olla vaan harvan radiokanavan ja muutaman hassun fanin suosiossa. Sillä ei pitkälle pötkitä.

        Ohoh, taas tämmöinen kielteinen kommentti uusimmasta Janin levystä! Taidan minäkin toistaiseksi säästää euroni muuhun käyttöön. Katselen kumminkin kirppareilta, josko joku levyyn pettynyt olisi tuonut sen jo kierrätykseen. Ainakin Janin ekaa levyä on näkynyt täälläpäin kirpparilla minihintaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe