Pepsi Max ja Diet Pepsi

vähän tyhmä?

Siis mitä eroa on Pepsi Maxilla ja Diet Pepsillä? Jälkimmäisen merkin näin pepsin nettisivuilla, sitä ei kai saa edes Suomesta. Mun käsittääkseni Pepsi Maxissa ei oo kaloreita eikä sokeria, joten eikö se sitten ole dieettilimsa?

5

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo

      Veikkaisin että kyseessä on sama juoma. Myydään vaan trendikkäämmällä nimellä täällä.
      Suomessahan (paljon muuallakin euroopassa) nämä sokerittomat kulkevat nimellä Light kun jenkeissa Diet

    • Onhan tämä vanha ketju, mutta näin YouTubessa erään mainoksen, jossa mainostettiin Diet Pepsi Maxia, ja siinä oli muistaakseni kymmenen kertaa enemmän kofeiinia.
      http://www.youtube.com/watch?v=UVYzxxgKXTY

    • I´ll put the favour

      Max is highly caffeinated

      Plus it has ginseng (as if the little bit of ginseng in there is supposed to compensate for the fact that you get twice the amount of caffeine as regular or diet pepsi (DP) and all that artificial sweetner).



      Now, don't get me wrong. I love the stuff. Will choose DP Max over regular DP anytime I can find it. I would assume the ginseng is what changes the flavor. There's none of that in regular or DP. It has a slightly herbal note and seems to be a bit sweeter too, don't you think. That's unexpected since caffiene on its own has a bitter taste. Perhaps they added sweetner to overcome the taste of the extra caffeine.


      Bon Appetit! or Cheers!

      Eli lyhyesti MAX = MORE
      Diet pepsi on 10 X parempaa kun tavis max.. sääli vaan ettei saa suomesta.....

    • Jaska Lööf

      Kyseessä on kaksi eri juomaa ja muistelen että makeutusaine on eri. Oisko ollut niin että Dietissä käytetään aspartaamia. Anyway... DIET on huomattavasti raikkaamman makuista ja MAX makeampaa.

      Itse tykkään DIETistä enemmän.

      • makiaa.....

        Pepsi Maxissa on kofeiinia sekä fosforia tuplasti verrattuna Diet juomaan.

        Makeutusaineena molemmissa on aspartaami.

        Maxissa 77mg/pll, Dietissä 111mg per puteli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe