Ketkä artistit ovat olleet presidentinlinnassa itsenäisyyspäivän juhlissa ?
Linnan juhlat ?
16
674
Vastaukset
- siellä on ollut
sillanpää
fredi
katri-helena
marion? - rita
Vuonna 2001 Jari Sillanpää ja Marion Rung.Ja myös Nylon Beat ja Lauri Ylönen.
- Kikka
Mä muistan ton kun Jari oli siellä juhlissa. Se tanssi Riitta Uosukaisen kanssa ja niistä oli ärsyttävä kuva Iltasanomien kannessa, kun ne oli siinä yhdessä naama läiskeillään.
- Gisella.
Kikka kirjoitti:
Mä muistan ton kun Jari oli siellä juhlissa. Se tanssi Riitta Uosukaisen kanssa ja niistä oli ärsyttävä kuva Iltasanomien kannessa, kun ne oli siinä yhdessä naama läiskeillään.
Kun Tapsukka oli linannjuhlissa hän kättelyn jälkeen lähti harppomaan sellaista vauhtia, että vaimoparka jäi metrikaupalla jälkeen ja sai lähes juosta vauhdikkaan miehensä kiinni.
Yleensähän olisi prsedenttiparin käteltyään kohteliasta jäädä odottamaan partneriaan ja näin yleensä kaikki siellä tekevätkin.
- Kikka
onkohan Ville Valo ollut siellä juhlissa joskus ? Muistaaako joku ?
Danny, Matti ja Teppo, Kari Tapio sekä Anneli Saaristo on ollut... Ja TAPSA KANSA !!! :)- rita
Ville Valo ja Matti ja Teppo on kyllä ollut mut tuskin Tapsa jollei sitten kuokkavieraana. ;D
- Kikka
rita kirjoitti:
Ville Valo ja Matti ja Teppo on kyllä ollut mut tuskin Tapsa jollei sitten kuokkavieraana. ;D
Jari Sillanpää siellä varmaan kuokkavieraana oli. Huilutti varmaan päätään siellä booliastiassa.
- .......
Kikka kirjoitti:
Jari Sillanpää siellä varmaan kuokkavieraana oli. Huilutti varmaan päätään siellä booliastiassa.
Kansan pää booliastiassa.
....... kirjoitti:
Kansan pää booliastiassa.
Kyllä se oli Kari Tapio , joka siellä booliastiassa nuppiaan uitti. Kari oli niin hätääntynyt ,että muut vieraat juovat kaiken boolin ja niimpä se iski päänsä sinne booliastiaan ja alkoi hörppiin sitä oikein urakalla ;)
- Koriseva
taisi olla yksi.
- Rhanna
Aikku on ollut linnanjuhlissa kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran v.1990 Mauno Koiviston ollessa presidenttinä ja toisen kerran v.2002 Tarja Halosen kaudella.
- 1987
Koivuniemikin on ollut joskus.
- kutsukortti
Muistan, että Eino Grön, Lasse Mårtensson ja Marjatta Leppänen olisivat vierailleet Linnassa. Ja kyllä siellä Matti ja Teppokin ovat olleet.
- mä vaan
Oopperapuolelta myös Jorma Hynninen, Karita Mattila ja Jaakko Ryhänen ovat olleet siellä juhlissa.
Samoin se Nightwish-yhtyeen naissolisti (etunimi on muistaakseni Tarja, mutta sukunimeä en nyt muista) - se sukunimi
mä vaan kirjoitti:
Oopperapuolelta myös Jorma Hynninen, Karita Mattila ja Jaakko Ryhänen ovat olleet siellä juhlissa.
Samoin se Nightwish-yhtyeen naissolisti (etunimi on muistaakseni Tarja, mutta sukunimeä en nyt muista)Turunen???
- anu
Tarja Turunen ja Ville Valo-03,Arja Koriseva-02,Kirka-97 ja Matti ja Teppo-04.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273