Ritva Santavuori piti kutsua Arto Nyberginkin ohjelmaan jöötä pitämään.
Oli tosi ala-arvoinen esitys tältä huuhkajalta, jonka äärioikeistolaiset kuri ja järjestys -jutut ovat muutenkin vastenmielisiä.
Eikö näitä itäsuomalaisperäisiä ihmisiä voisi heittää itärajan taakse möykkäämään keskenään? Annettaisiin sivistyneempien keskustella täällä rauhassa.
Ritva Santavuori ärsyttää
12
6479
Vastaukset
mistäs löydät sitä "sivistyneenpää" porukkaa?Aivan et mistään!Ritva on ihan ok muija ainakin omasta mielestäni..
- masokisti
Joo Ritu suomen 5 turhimman julkkiksen joukossa elää täysin väärää aikakautta. Jotenkin hän on kuitenkin seksuaalisesti minua kiihottava. Tykkäisin palata ajassa taaksepäin jonnekin 40 luvun lastenkotiin jossa ritva olisi piiskaamassa meitä mukulia. Se se varmaan osaisi.
Voi olla että sillä onkin jotain perverssejä juttuja- Santavuori JJJJJJJJJJJEEES
Omat aivonne on näköjään tuhoutuneet. Mihinhän tää maa on menossa??
- sydän vasemmalla
Santavuori JJJJJJJJJJJEEES kirjoitti:
Omat aivonne on näköjään tuhoutuneet. Mihinhän tää maa on menossa??
Ritva Sanatvuori on ärsyttävin ämmä jota tv:ssä on koskaan ollut. Eikö jälkiviisaisiin löydy pääkaupunkiseudulta kunnollista naista?
Hän kehtasi puolustaa pääministerin ex-naisystävää Kurosta, jota vastaan Söderman on jo kehottanut nostamaan oikeusjutun.
Santavuori on itse pahahenki muumipeikon hahmossa. Hän ei erota edes oikeata ja vasenta.
Miten tuollainen on voinut toimia syyttäjänä?
Jätetään tv-luvat maksamatta, jos Santavuori ei poistu jälkiviisaista. - aygo
sydän vasemmalla kirjoitti:
Ritva Sanatvuori on ärsyttävin ämmä jota tv:ssä on koskaan ollut. Eikö jälkiviisaisiin löydy pääkaupunkiseudulta kunnollista naista?
Hän kehtasi puolustaa pääministerin ex-naisystävää Kurosta, jota vastaan Söderman on jo kehottanut nostamaan oikeusjutun.
Santavuori on itse pahahenki muumipeikon hahmossa. Hän ei erota edes oikeata ja vasenta.
Miten tuollainen on voinut toimia syyttäjänä?
Jätetään tv-luvat maksamatta, jos Santavuori ei poistu jälkiviisaista.Aamu televisiossa 9.2. Santavuori sanoi KUNNIOITTAVANSA Susan Kurosta, Hohhoijaa. Onpahan hänellekin ihme kommentit.
- Ritva vielä
virassa
- santavuori on cool
Ritva Santavuori on yksi harvoja omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä Suomessa. Hänellä on järkeviä periaatteita ja hän pitää niistä kiinni. Ei mitään sossuhymistelyjä ja päähäntaputtamisia, niinkuin nykyisin on tapana!
- kiihottaa
Suomen domina1
- Karipaavojuhani
Kuten kaikissa ihmisissä,Ritva Santavuoressakin on puolensa.
Minä olen ollut tekemisissä sen puolen kanssa,joka parhaaseen
Itä-Eurooppalaiseen tyyliin on työntänyt totuuden ja oikeuden vessanpönttöön ja käyttänyt omaa henkilökohtaista,yleisesti hyväksyttyä vihaansa koston välineenä nuorta rikoksentekijää kohtaan.Tapahtumista tietenkin on vuosikymmeniä.Eikä Suomessa koskaan,eikä kai muuallakaan ole saanut sanoa, poliisitutkimusten toisin osoittaessa,itseään syyttömäksi.Tämä sääntö pätee vieläkin.Mutta nykyisin on sentään poikkeuksia.
Ennen niitä ei ollut ! Olit aina syyllinen oikeuden eteen joutuessasi.Syyttäjät olivat prosessien avainhahmoja.Ja niin oli - kun kerran siltä näytti.Santavuori oli `rouva Interpolina`todella merkittävässä asemassa ja asennevaikuttajana.Muut syyttäjät ja poliisikin hiihtelivät perässä.Sellainen kaksikko kuten Seisen veljekset olivat Santavuoren lisäksi vielä pahenpia.Ja kaiken kukkuraksi ns. oikeusavustajat avustivat enemmän heitä,kuin lapsia joita Markus-sedän kaurapuurolla ravittuna oikeuden teuraaksi työnnettiin,oikeusvaltiossa nimeltä Suomi.
Tämänpäivän todellisuus on oman lapseni kautta esittänyt samaa farssia.Se siinä on kummallista,että vaikka kaikki tietävät tämän,mitään sille ei näytä voivan ? Demokratiassahan me elämme ! Nimilappu on aina riittänyt ! Ja kostavan ja valehtelevan kulttuurin kuriositeetit hyväksytään,kunhan oma pää ei joudu pölkylle.Sivistymätön räksytys Santavuorta vastaan on omiaan vain auttamaan itä-eurooppalaisen puudelivaltion luomisessa,jossa pystypäiset ja pystykorvaiset voivat huonosti. - mies1962
minusta ritva on mahtava ihminen.laittoi aikoinaan rikolliset kuriin huume oikeudenkäynneissä.tykkäsin katsoa jälkiviisaita hänen räväköitten kommenttien takia.ei hän mikään huuhkaja ole vaan kaunis nainen.olen itse rajan pinnasta ja pidän entisiä karjalaisia aidoinpina ihmisinä.
- ,.,.,.
Onkohan sekin sitä vaalikampanjaa, kun maailmalla kiertää lehtikuva (Barack Obaman) isoäidistä, joka on todella epä... - miten sen nyt kauniisti sanoisi - siis se on ruma. Kyllä mä hyvin ymmärrän, että isoäidissä on vielä jäljellä ne tyypilliset negroidiset piirteet...vaatetus ja kampaus ja hampaat, ja nenä on just niin kuin näillä gorilloilla. -TV1:n Aamu-tv 11.1.2008
- sdkfgbo
on se sen poika se sippe santavuori hyvä soittamaan niitä kitaroita. oli vähän aikaa sen laujatteren kanski joka oli jostain rannikolta, oliko se hailuodosta.anna hanski, romeo ja juulitan laulo nätiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363