Tietääkö joku mihin aikaan yöstä Private Gold-kanavan leffat tulevat? Ovatko hyviä leffoja yleensä?
Private Gold-kanava
744
3
6708
Vastaukset
- RANSKALAINEN
se tulee joka yö klo 24-05 muistaakseni ja ihan tasokasta materiaalia mutta alkaa jossain vaiheessa tympii kun hyvin paljon samoja pätkiä esittää ja samat näyttäliät ja ranskalaista tavaraa..
- Late
Private Gold lähetää laadukasta hard corea joka yö klo 00.00 - 05 välisenä aikana.Ohjelmista saat tarkempaa tietoa myös kyseisen kanavan kotisivuilta, jotka löytyvät googlesta asettamalla hakusanaksi "Private Gold "
- Tomi
Itse olin ainakin tyytyväinen tarjontaan, valitettavasta ei vaan saa antenniverkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082