3D-ULTRA KOKEMUKSIA???

piia

HEI!
Varasin juuri ajan 3D-ultraan.onko kellään kokemuksia millainen oli ja kannattiko?mitä kaikkea katsottiin?
-kiitos-

6

2081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia

olisi kiva kuulla. Minä viikkona tuo olisi hyödyllisin varata? Ja paljonko Helsingin seudulla 3D/4D ultra on maksanut?

• piia

minä varasin niin sanottiin että maksaa noin 150.varasin sen kuopioon.käskettiin ottaa mukaan oma tyhjä filmi sekä dvd.menen raskausviikolla 30 1.jännittääääää

• kokemuksia
        piia kirjoitti:

minä varasin niin sanottiin että maksaa noin 150.varasin sen kuopioon.käskettiin ottaa mukaan oma tyhjä filmi sekä dvd.menen raskausviikolla 30 1.jännittääääää

Itse olin Turussa 3/4-d ultrassa rv:lla 25. Lääkäri alussa vähän kauhisteli että saa nähdä saadaanko edes hyvää kuvaa näkymään, kun istukka kohdun etuseinämässä ja raskausviikkoja jo niinkin paljon...
        Nähtiin vaavi kuitenkin suht hyvin, ja pääasia oli että lääkäri sai katsottua sydäntä ja muutenkin tekemään mittauksia.

Oli miellyttävä kokemus, ja kiva nähdä kun vaavi sielä hörppäili lapsivettä. :) Näin lääkäri sanoi vaikka itse luulin että se haukotteli.

KÄynti kesi n. kolme varttia, ja maksua taisi jäädä Kelan korvauksen jälkeen 140e.

• Suosittelen vilpittömästi!

Tänään kävimme täältä saatujen vinkkien perusteella 3D-4D ultrassa ja kokemus oli kerrassaan mahtava! Eroa jo pelkästään henkilökunnan ystävällisyydessä Kätilöopiston liukuhihnatyöntekijöihin verrattuna oli kuin yöllä ja päivällä. Saman vartin aikana saa tässä tapauksessa paljon enemmän, tosin palvelusta joutuu hieman pulittamaan. Mutta siis ehdottomasti on tuon rahan (130 eur) väärti. Käteen tulee DVD, josta jälkikäteen voi tehdä omia havaintoja, sekä paperinen raportti kaikista tärkeistä yksityiskohdista. Lisäksi lääkäri selosti koko ajan, mitä teki. Lääkärin ensimmäinen kysymys oli, tiedämmekö sukupuolen ja haluammeko sen tietää. Emme tienneet sinne mennessä mutta pyynnöstä tuli kuva ja kommentti, josta ei maallikollekaan jäänyt epäselväksi ipanan tuleva varustus. Jänniä kasvokuvia näkyi tuolla tallenteella ja siitä voi sitten arvailla, ketä lapsi muistuttaa...

• Amanda

Millä viikolla olisi suositeltavin tai hyödyllisin mennä tuonne?
      Mulla on nyt rv 14 alussa. Ehdottomasti olisi kiva käydä tuolla mutta mietin just että mikä viikko olisi hyödyllisin?

• vm80

Taisi olla jossain rv20-rv26 aikana ennen sitä vaavi on liian pieni ja sit se rupeekin olemaan liian suuri. Itse kävin rv25. Kannattaa varautua siihen että vauva on masussa just niin päin että vaan takaraivo näkyy. Meillä lääkäri teki 30min töitä jotta vauva olisi kääntänyt vähän kasvoja "kameralle". Saimme kuitenkin nähtyä vilauksen poitsustamme. Edessä pyörii myös napanuora ja ehkä sormet ja varpaatkin...eli varautukaa siihen ettei vaavistaa saa täydellistä valokuvaa. Mulla jäi kuitenkin mahtava fiilis koko jutusta. Saimme tietää sukupuolen ja nähtyä naaman vaikkakin tosin vilaukselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe