Eini? Iskelmä?

Everlasting82

Mitä tykkäätte Einistä?

70-luvulla aloittaneesta iskelmälaulajattaresta?

Se on mun suosikkini!!!

Mitä yleensäkin tykkäätte iskelmästä? Onko iskelmä kuollut? Ite tykkään Laura Voutilaisesta (kahdesta ekasta levystä). Myös Eija Kantola ja Anna Erikksson ihan kivoja.

Einin eka ja Laura Voutilaisen eka ovat suosikkejani!!!

11

2709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.R

Eini on ihan jees. Ja vaihtanut stailia kivan nuorekkaaseen suuntaan. Tykkään.

• muuten

Einin synttärit!!! (29.9.) täyttää 45!!!

• kritiikki

No en tykkää, voin sanoa, Voutilaisesta vielä vähemmän.

• einin ikätoveri

Juuri kun näin Einin telkussa, mietin kuinka hän on pystynyt elättämään itsensä laulamalla kaikki nämä vuodet. Olen samaa ikäpolvea, ja luulisi että näillä jessööraikänbuugi sun muilla käännösbiisellä ei näin kauaa pärjätä. Niitä hän tuntuu vieläkin laulavan, muita "hittejä" en Einiltä tiedäkään.

• Hittilistaa

Kyllähän Einillä noita hittejä piisaa! www.einimusic.com sivulta löytyy koko tuotanto. Haloo hela Finland, kesä ja yö, Olen neitsyt, Xanadu, Monta monta yötä, Kapteeni Aika, Me kaksi matkalla Tukholmaan, Yön jälkeen, Nukuitko sä kulta jo, Aina sun luonas ja ah aina niin ihana Kiitävän hetken hurma! Lisäksi lukuisia muita pienempiä hittejä.

Huone 105 on käsittääkseni noussut myös Einin esittämänä hitiksi, puhumattakaan tästä viimeisimmästä Kun kosket mua discopiisistä. Ja näköjään on jatkoa luvassa!!!!!

• Taavi
        Hittilistaa kirjoitti:

Kyllähän Einillä noita hittejä piisaa! www.einimusic.com sivulta löytyy koko tuotanto. Haloo hela Finland, kesä ja yö, Olen neitsyt, Xanadu, Monta monta yötä, Kapteeni Aika, Me kaksi matkalla Tukholmaan, Yön jälkeen, Nukuitko sä kulta jo, Aina sun luonas ja ah aina niin ihana Kiitävän hetken hurma! Lisäksi lukuisia muita pienempiä hittejä.

Huone 105 on käsittääkseni noussut myös Einin esittämänä hitiksi, puhumattakaan tästä viimeisimmästä Kun kosket mua discopiisistä. Ja näköjään on jatkoa luvassa!!!!!

Ainoa radiokanava, joka nykyään soittaa Einiä on Iskelmä. Niin uutta kuin vanhempaakin tuotantoa. Ovat nostaneet Einin jopa kuuntelijalistalle. Aika hieno veto noinkin isolta radiolta. Tekevät ainakin ihan omaa juttua. Aivan niinkuin Einikin. Tsemppiä molemmille!

• Hittilistaa kirjoitti:

Onkos "Kapteeni Aika" ollut sitten suuri hitti? Itse käsitin sen olevan melko tuntematon.

Kyllä Einiltä hyviä kappaleita löytyy, paljon!

• PPP
        UnOpened82 kirjoitti:

Onkos "Kapteeni Aika" ollut sitten suuri hitti? Itse käsitin sen olevan melko tuntematon.

Kyllä Einiltä hyviä kappaleita löytyy, paljon!

Kapteeni Aika on ollut suht iso hitti Suomessa erityisesti Paula Koivuniemen esittämän, mutta kyllä tuo Einin versionakin hyvin tunnetaan.

• PPP kirjoitti:

Kapteeni Aika on ollut suht iso hitti Suomessa erityisesti Paula Koivuniemen esittämän, mutta kyllä tuo Einin versionakin hyvin tunnetaan.

Kiitos kun kerroit.

Tosin se on Einille vähän sama kuin "Still Loving You" Sonata Arcticalle.

Molemmat versiot "Kapteeni Aika"-biisistä vuonna 1978... miksi ihmeessä?

• leevi
        UnOpened82 kirjoitti:

Kiitos kun kerroit.

Tosin se on Einille vähän sama kuin "Still Loving You" Sonata Arcticalle.

Molemmat versiot "Kapteeni Aika"-biisistä vuonna 1978... miksi ihmeessä?

Eini teki kyseisen kappaleen ensimmäiseksi..ja Paula hänen jälkeensä.Levy-yhtiö oli molemmilla Finnlevy.Täytyy sanoa,että Eini on mieletön live-esiintyjä..selvästi Suomen ykkösartisteihin lukeutuva..todellinen ammattilainen.

• leevi kirjoitti:

Eini teki kyseisen kappaleen ensimmäiseksi..ja Paula hänen jälkeensä.Levy-yhtiö oli molemmilla Finnlevy.Täytyy sanoa,että Eini on mieletön live-esiintyjä..selvästi Suomen ykkösartisteihin lukeutuva..todellinen ammattilainen.

Hieno live-esiintyjä ja todella mukava faneilleen. Oli ilo jutella hänen kanssaan.
        Eka levy on paras albumi mikä mulla on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe