Löytyykö jossain pk-seudulla gloryholea? Siis joku yleinen paikka jossa on vain reikä seinässä ja toisella puolella tuntematon mies työntää kikkelinsä reikään?
Gloryhole PK-seudulla?
7
3188
Vastaukset
- ............
Onhan vaan se huono puoli ettei tiedä onko toisella puolella Jarkko vai Pirkko...
- gloria hallelujaa
keltaisessa ruusussa on
- Tiirailija
On niitä reikiä, mutta uskallatko laittaa kalusi.
- imuttelija
Tiirailija kirjoitti:
On niitä reikiä, mutta uskallatko laittaa kalusi.
yksi hyvä paikka oli taas tukittu ja siellä ei enää pääse imemään tai imettämään, mutta itäkeskuksen alhaalla sijaitseva vessa on gay miehien suosiossa. seinän alta voi imettää tuntemattomana ja imeä tietenkin.
väliseinä on sopivan korkealla että on helppo touhuilla. vessa sijaitsee sol pesulan takana. oveen 50 centtiä
Minä olen työntämässä sinne reikään - kun vaan tietäis missä?
Kertokaa!- lentoasema friikki
lentoasemalla onn gloryja..
lisää voi tehdä rauhassa vaikka ilalla...
imuttajia ja imijöitälöytyy matkustaja virrasta hyvin....
kumeja tarvittaessa mukaan...
kannatta käydä kattomassa parhaiten ruokatunti aikaan ja iltaisin...- nuorukainen lentoasemalla
tuolla suosittelen poikkeamaan, ihan vaikka jos on ohi ajamassa! siistit paikat, melko hyvin tärpää imuseuraa! Suosittelen ulkomaan terminaalin pohja kerrosten veskejä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628