Jari Sillanpään uusin sinkkulohkaisu---
HÄN LAULAA ;ihanabiisi
11
846
Vastaukset
- rita
Kuulin just tänään sen eka kerran,oli kerrassaan ihana.Silti mun ykkös-suosikki on Tahdoin taikka en.
- hyvä
Tuo Jarin biisi ei ole todellakaan ihanaa nähnytkään! Mielestäni ehdottomasti Jarin huonoin biisi. Jarissa ei muuten ole mitään vikaa, hyvä laulaja ja karismaattinen esiintyjä.
- Muuzikko
Otsikko kertoo... huono kappale...
- Caritan
Muuzikko kirjoitti:
Otsikko kertoo... huono kappale...
Sanat on huonot, typerät, lapselliset.. ja huono "esitys" kuunneltavaksi (tähän mennessä nelisen kertaa iskelmästä kuullut). Menisi ehkä näköyhteyden kanssa esim. konsertissa extrabiisinä. Näin tällä kertaa, vaikka ehdoton Jari-fani oonkin jo ihan julkisuuden alkutaipaleelta asti.
- Mandoliini
Taattua Jaria
- M.J
Todella loistava biisi !!
Biisin tarina on suoraan kuin itse laulajan omasta elämästä. Kuunnelkaa sanoja, niissä on Jaria :)- Caritan
niinhän tuo kertoo HÄN-muodossa itsestään, eikä oikein iske. Kuka on tenyt biisin sanat? Hän itse?
- Moikkelis
Minulle tuli mieleeni ,noin kauniit ja herkätkin sanat,,,ikäänkuin Laulaja itse olis mukana niissä,haaleiva pikkupoika,,kenties,
Jaa... Ei kyllä mitenkään mieleenpainuva ole tämäkään biisi.Ei koskettanut milläänlailla. Kyllä Jarilla on parempiakin biisejä.
- päivänpaistekin
Tämä laulu on kuin kopio Dannyn vanhasta humpasta2...paista päivä kaikkein parhain.." ei hyvä, parempaakin löytyy...tosi falski ääni, mutta makunsa kullakin...ehkä johtuu myös siitä, etten erikoisemmin pidä tästä laulajasta muutenkaan...
- vaikka
Jari sillanpäältä löytyy parempaakin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991