HÄN LAULAA ;ihanabiisi

Minkoliko

Jari Sillanpään uusin sinkkulohkaisu---

11

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Kuulin just tänään sen eka kerran,oli kerrassaan ihana.Silti mun ykkös-suosikki on Tahdoin taikka en.

• hyvä

Tuo Jarin biisi ei ole todellakaan ihanaa nähnytkään! Mielestäni ehdottomasti Jarin huonoin biisi. Jarissa ei muuten ole mitään vikaa, hyvä laulaja ja karismaattinen esiintyjä.

• Muuzikko

Otsikko kertoo... huono kappale...

• Caritan
        Muuzikko kirjoitti:

Otsikko kertoo... huono kappale...

Sanat on huonot, typerät, lapselliset.. ja huono "esitys" kuunneltavaksi (tähän mennessä nelisen kertaa iskelmästä kuullut). Menisi ehkä näköyhteyden kanssa esim. konsertissa extrabiisinä. Näin tällä kertaa, vaikka ehdoton Jari-fani oonkin jo ihan julkisuuden alkutaipaleelta asti.

• Mandoliini

Taattua Jaria

• M.J

Todella loistava biisi !!
      Biisin tarina on suoraan kuin itse laulajan omasta elämästä. Kuunnelkaa sanoja, niissä on Jaria :)

• Caritan

niinhän tuo kertoo HÄN-muodossa itsestään, eikä oikein iske. Kuka on tenyt biisin sanat? Hän itse?

• Moikkelis

Minulle tuli mieleeni ,noin kauniit ja herkätkin sanat,,,ikäänkuin Laulaja itse olis mukana niissä,haaleiva pikkupoika,,kenties,

• Jaa... Ei kyllä mitenkään mieleenpainuva ole tämäkään biisi.Ei koskettanut milläänlailla. Kyllä Jarilla on parempiakin biisejä.

• päivänpaistekin

Tämä laulu on kuin kopio Dannyn vanhasta humpasta2...paista päivä kaikkein parhain.." ei hyvä, parempaakin löytyy...tosi falski ääni, mutta makunsa kullakin...ehkä johtuu myös siitä, etten erikoisemmin pidä tästä laulajasta muutenkaan...

• vaikka

Jari sillanpäältä löytyy parempaakin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe