Ruotsissa Haaparannan ja Luulajan välillä ehtii nähdä monenlaista tietyyppiä, sora- ja moottoritietä lukuunottamatta.
Ajoin tänään tuon pätkän ja otin joutessani hiukan kuvia Luleåsta Haaparantaan. Nopea välihän se on ajaa, rajoitus enimmäkseen 110 km/h.
Tuolla on koko kuvasarja, 27 kpl: http://groups.msn.com/Runttaajankuvagalleria/aihekuvia.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=149
Siitä kuvan yläpuolelta vasemmalta pääsee aina seuraavaan ja on siellä hiukan tekstiäkin, joten en kommentoi tähän vielä tämän enempää, katsokaa ja lukekaa sieltä.
Luleå-Haaparanta
4
779
Vastaukset
Tuo keskikaide-juttu: on todellakin omiaan kiusantekijälle ja niitähän aina silloin tällöin näkee liikenteessä.
Sopivan suttuinen kuva mittarista :D- se hyvä
väli ajella... Siellä ei vastaantuleva poliisikaarakaan vilkkujaan väläyttele, vaikka olisi lasissa 145 km/h... ;)
On se Ruåttissa moni homma paremmin...- ja se
rantatie ???
Viimeks ku mä siitä oon ajanu n. 6 vuotta sitten ni muistaakseni valtaosa ainakin skelleftoosta ylöspäin oli 3 kaistaista yhteen suuntaan ????
Missä kärrypolulla sä oot pyöriny ?
Ettei olis vaan taas ollu skodassas sitä varakossua mukana ? - kuten täällä
ja se kirjoitti:
rantatie ???
Viimeks ku mä siitä oon ajanu n. 6 vuotta sitten ni muistaakseni valtaosa ainakin skelleftoosta ylöspäin oli 3 kaistaista yhteen suuntaan ????
Missä kärrypolulla sä oot pyöriny ?
Ettei olis vaan taas ollu skodassas sitä varakossua mukana ?jo tiedettiin, niin olet ollut siinä kertomassasi kossussa, skodassasi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624