Paitsi että perinteisesti sitä voi alkaa kysellä ainakin Helsingin keskustan levyliikkeistä jo perjantaina :)
En ole kovin innostunut noista digital downloadeista, joten hankin cd_n mieluummin. Tunnustan toki, että se vuotanut versio biisistä tuli kuultua aiemmin. Sekä biisi radiosta tosi monta kertaa - ainakin Radio Helsinki on soitellut sitä ihan kiitettävästi.
Että tällainen muistutus!
Precious julkaisupvm 3.10
11
712
Vastaukset
- DMgirl
Itse ainakin ostan kiltisti kaupasta tulevan lätyn ym. julkaisut.
Mistä muuten saa DM "roinaa"? Siis Suomesta?- SisterOfNight
muuta kuin levyjä? Kirjat oon ostanut Akateemisesta (Malins, Miller), vanhoja lehtiä oon löytänyt antikvariaateista. Julisteita olen mankunut levykaupoista ja joitain ostin silloin 2001 Areenan keikalta. En tiedä, mistä sitä roinaa muuten saisi? Osaisiko joku valistaa? Verkkohuutokaupat melkein ainoa mahdollisuus.
- patu
SisterOfNight kirjoitti:
muuta kuin levyjä? Kirjat oon ostanut Akateemisesta (Malins, Miller), vanhoja lehtiä oon löytänyt antikvariaateista. Julisteita olen mankunut levykaupoista ja joitain ostin silloin 2001 Areenan keikalta. En tiedä, mistä sitä roinaa muuten saisi? Osaisiko joku valistaa? Verkkohuutokaupat melkein ainoa mahdollisuus.
Haastattelu kuvavinyylejä, eka Basildonin keikka vinyylinä, bootlegeja, ym. harvinaisuuksia jos tuolta alkaisin kaiveleen ja tekeen bisnestä jos jota kuta kiinnostaa menettää rahaansa DM nimeen.
- VeryOldFan
Oottekos lukeneet Steve Malinsin Depeche Mode -kirjan? Se "roina" tuli ainakin mieleen näitten perinteisten t-paitojen ja mukien yms. ohella. Se kirja on todellakin lukemisen arvoinen. Kustantaja on André Deutsch, kirjan ilmestymisvuosi 1999. Luettu on, ainakin 7 kertaa. On hyvää englannin kielen harjoitusta.
Vaikka Precious on imuroitu melkein laittomasti ja video katseltu dm dot comista, ostan sinkun ja pitkäsoiton kaupasta. Esmes Only When I Lose Myself on aika monena versiona. Mitä mieltä olette DM BX -kokoelmasta? Yks jännä juttu löyty netistä: Symphonic Music of Depeche Mode -tribuutti. - patu
VeryOldFan kirjoitti:
Oottekos lukeneet Steve Malinsin Depeche Mode -kirjan? Se "roina" tuli ainakin mieleen näitten perinteisten t-paitojen ja mukien yms. ohella. Se kirja on todellakin lukemisen arvoinen. Kustantaja on André Deutsch, kirjan ilmestymisvuosi 1999. Luettu on, ainakin 7 kertaa. On hyvää englannin kielen harjoitusta.
Vaikka Precious on imuroitu melkein laittomasti ja video katseltu dm dot comista, ostan sinkun ja pitkäsoiton kaupasta. Esmes Only When I Lose Myself on aika monena versiona. Mitä mieltä olette DM BX -kokoelmasta? Yks jännä juttu löyty netistä: Symphonic Music of Depeche Mode -tribuutti.Ei ollut kasonen vrt. Metallica vastaava.
Noi tribuutit joita muut bändit tekee DMlle on jotkut versiot aikas kovia, Apopin Enjoy the Silence yks favoriitti. Ruottalaiset UGsynabändit tekee kans kovia covereita Depechen piiseistä kannattaa tsekata jos tulee vastaan, googlaa depeche mode tribute.
Luin kans ton Malinsin kirjan, välillä aikas kaupallista teksitä mutta ihan jees luettavaa. -84 muisteekseni ilmestynyt Millerin kirja taasen täyttä asiaa poikien alkumetreiltä.
Strangelove (48) ja I Feel Loved (101) biiseistä määrällisesti eniten remixejä! No, Everything Counts, Enjoy the Silence, Dream On myös runsaasti miksattuja.
- SisterOfNight
Precious vasta tuolloin ainakin Asematunnelin levykaupoissa.
- visage
Pitkästä aikaa hieno kappale DM:lta. Todella hyvä.
- patu
visage kirjoitti:
Koko uus levy on ihan saatanan hyvä, ostan silti aidonkin kappaleen mut oli ihan pakko imuttaa kun tuli vastaan, sorry
- patu
visage kirjoitti:
... sain serkku pojaalta just uuden pitkäsoiton mp3sena käteeni, on sitten ihan saatanan hyän kuulosta. Mennään tonne Violator suuntaan aikas komeesti. Heti kauppaan kun levy tulee ulos ! ! !
- SisterOfNight
patu kirjoitti:
... sain serkku pojaalta just uuden pitkäsoiton mp3sena käteeni, on sitten ihan saatanan hyän kuulosta. Mennään tonne Violator suuntaan aikas komeesti. Heti kauppaan kun levy tulee ulos ! ! !
Sapiskaa tulee, mutta aikas väsyneesti sillä etpä oo ainoa. Moden virallisten sivujen keskustelupalstalla ei muusta puhutakaan, kuin uuden levyn biiseistä. Ei jaksa enää mäkättää tai ihmetellä.
Dvdbongin oon Preciousista ainoastaan saanut, pitkästä levykauppakierroksesta huolimatta. No kerkeäähän tuon. Video on kannettavan näytöllä tosi hienon näköinen :)! Tykkään melkein eniten siitä lopun oivalluksesta, jossa kundit katoaa "viljapeltoon" - suora lainaus Never Let Me Down Again:ista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279