Pepputappi pidemmäksi aikaa

plugged up

Minkäslaisia pepputappeja olette käyttäneet, jos olette olleet tappi paikallaan pidemmän aikaa, esim 6-8h? Oliskos jellytappi paras, ettei käy liian epämukavaksi ja että pystyy istumaan ja kävelemään edes jollain lailla? Entäs millä saatte tapin pysymään paikoillaan, stringeillä, jonkunlaisilla valjailla tms? Liukkaria ainakin taitaa kulua 'riittävästi'...

22

19582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkejä

      Jellytappi tai joku muu pehmeästä materiaalista valmistettu tappi on mielestäni paras pitkäaikaisessa käytössä.Usein olen käyttänyt tappia koko päivän jopa yli tuon 8h ja ompa tullut nukuttuakin useampi yökin tapin kanssa,molemmat nautinnollista!
      Tapin paikallaan pysymistä autaa kun tapin muoto on sellainen että paksumman kohdan jälkeinen ja sisään luiskahtamisen estävän levennyksen väli on mahdollisimman jyrkkä,eli kohta jota sulkijalihan "puristaa".Aivan pienillä halkaisijoillahan tuo ei toteudu kovin hyvin,mutta esim.käytösäni olevalla paksuimmasta kohdasta 4cm kananmunan mallisssa tapissa on hyvä muotoilu.
      Toinen asia jolla varmistan tapin paikallaan pysymisen on,että käytän tiukkoja pikkareita, vähän stringejä reilumpaa mallia,pelkkä stringien peppuvaossa oleva naru ei vältämätä pidä tappia paikallaan(luiskahtaa tapin päältä pois).
      Antoisia hetkiä tappien kanssa!

    • 12h ennätys

      En nyt tarkoita että teidän tarvis käyttää tai edes kokeilla mutta kun olen vaippapoika ja peräpuikkopoika niin hyvin istuvissa muovihousuissa kunnon vaippa pitää "peräpuikon" pehmenä jellyn paikallaan nätisti ja pysyy housut puhtaana koska valumaa tulee aina. Ei siis mitään saastaista valumaa vaan esim liukastusaine jota välillä täytyy lisätä.
      Olen pitänyt jellyä pepussa yhtämittaa 12 tuntia. Toki siinä välissä kerran piti käydä pylly sisäisesti huuhtomassa, se alkaa jo olla aineenvaihdunnallisestikin pitkä aika.
      Puhtaus kuitenkin on kaikille itsestään selvää.
      Olin puikko pepussa kylässäkin kerran, aika veikeä olo. Elokuvissa olen aina puikko pepussa välillä aika isokin mutta ei silloin oikein kovin pitkää voi pitää kun ollaan jatkuvasti istumassa.
      No minulla on niitä varmaan 7 kpl erilaisia mutta kaikki pehmeää jellyä. Ne on kiva lisä elämään.

      • vinkkejä2

        Vaikka olen pitänyt tappia pepusani pitkiäkin aikoja ei minun ole tarvinnut lisätä siihen luikastetta välillä,en ole tarvinnut tehdä noita välihuuhtelujakaan,johtuneeko siitä että yleensä ennenkuin laitan tapin peppuun suoritan kevyen huuhtelun bideesuihkulla.Asiaan voi vaikuttaa sekin,että minulla on niinsanotusti hidas suoli.
        Käytän minäkin pikkareiden suojana pikkuhousunsuojaa,mutta useimmiten sekin on käytön jälkeenkin puhdas.


    • tapin hommannu

      Eikö teille oo koskaan käyny niin et tappi onki kadonnu sisuksiin? Mulle kävi enkä oo tän jälkee uskaltanu kokeilla. Toki se tuli uloski, mut ennen sitä tuli paniikki :P

      • Anal Hetero

        Miksi panikoit? Ei pidä olla hätähousu, pitäisihän ymmärtää ihan maalais/kaupunkilaijärjellä, että suolistossa vallitsee jatkuva hidas yhdensuuntainen liikenne. Eli kaikki mikä perseeseen luiskahtaa tulee sieltä kyllä ennemmin tai myöhemmin samaakautta ulos.

        Uskalla vaan. Pelkuruus on varmin keino jäädä vaille kokemuksia.


    • tyhmä?

      Miksi tälläistä tehdään? Tuntuuko se oikeasti mukavalle? Siis laittaa tappi suoleen koko päiväksi.
      Vai joku venytys tms syy?

      • plugged up

        No se ilmiselvin syy tietysti on verrytellä paikkoja jotain muuta käyttöä varten. Jotkut nauttivat tapin aikaansaamasta "täynnä" olemisen tunteesta. Pepussa on myös erittäin suuri määrä hermopäätteitä (tjsp) joita tappi "kutittaa". Lisäksi meillä miehillä on lisäksi eturauhanen, jonka käsittelystä oikeanlaisilla välineillä voi saada paljonkin iloa irti. Sitten on vielä psykologinen puoli, lähinnä alistamien. Etenkin monille miehille on alentavaa, kun heidän takapuolensa "otetaan käyttöön".

        Itse nautin lähinnä tuosta täynnä olemisen tunteesta ja siitä, kuinka tappi hieroo paikkoja. Jos ennakkoluuloista pääsee eroon ja uskaltautuu kokeilemaan, niin saattaa yllättyä positiivisesti. Siinä minun ajatuksiani aiheesta, mitäs muut tappien käyttäjät sanovat?


      • vinkkejä
        plugged up kirjoitti:

        No se ilmiselvin syy tietysti on verrytellä paikkoja jotain muuta käyttöä varten. Jotkut nauttivat tapin aikaansaamasta "täynnä" olemisen tunteesta. Pepussa on myös erittäin suuri määrä hermopäätteitä (tjsp) joita tappi "kutittaa". Lisäksi meillä miehillä on lisäksi eturauhanen, jonka käsittelystä oikeanlaisilla välineillä voi saada paljonkin iloa irti. Sitten on vielä psykologinen puoli, lähinnä alistamien. Etenkin monille miehille on alentavaa, kun heidän takapuolensa "otetaan käyttöön".

        Itse nautin lähinnä tuosta täynnä olemisen tunteesta ja siitä, kuinka tappi hieroo paikkoja. Jos ennakkoluuloista pääsee eroon ja uskaltautuu kokeilemaan, niin saattaa yllättyä positiivisesti. Siinä minun ajatuksiani aiheesta, mitäs muut tappien käyttäjät sanovat?

        Nautin tapin aiheuttamasta täydenolon tunteesta ja se tosian hieroo miehen eturauhasta ja aiheuttaa sitäkin kautta hyvänolontunnetta, lisäksi minua tapin käytössä yleisillä paikoilla liikkuessa jollaintapaa kiihottaa ajatus ,että vain minä tiedän mitä mitä pepussani juuri sillähetkellä on.Ajatellaan tilannetta vaikka kaupan kassalla,ulospäin näytän aivan "normaalilta"asiakkaalta mutta pepussani on salaisuus josta vain minä tiedä,ainakin toivon niin.
        Minkäkokoisia tappeja te muut pidempiaikaista käyttöä harrastavat pidätte?
        Itselläni n.4cm paksuimmasta kohti.
        Tappiahan käytetään yleisesti alistuskeinonakin,
        pannaan alistettavalle tappi peppuun ja lähdetään hänen kanssaan useimmiten jonnekkin yleiselle paikalle jossa alistettava joutuu suorittamaan erilaisia tehtäviä joissa tuntee olonsa häpeälliseksi.


      • plugged up
        vinkkejä kirjoitti:

        Nautin tapin aiheuttamasta täydenolon tunteesta ja se tosian hieroo miehen eturauhasta ja aiheuttaa sitäkin kautta hyvänolontunnetta, lisäksi minua tapin käytössä yleisillä paikoilla liikkuessa jollaintapaa kiihottaa ajatus ,että vain minä tiedän mitä mitä pepussani juuri sillähetkellä on.Ajatellaan tilannetta vaikka kaupan kassalla,ulospäin näytän aivan "normaalilta"asiakkaalta mutta pepussani on salaisuus josta vain minä tiedä,ainakin toivon niin.
        Minkäkokoisia tappeja te muut pidempiaikaista käyttöä harrastavat pidätte?
        Itselläni n.4cm paksuimmasta kohti.
        Tappiahan käytetään yleisesti alistuskeinonakin,
        pannaan alistettavalle tappi peppuun ja lähdetään hänen kanssaan useimmiten jonnekkin yleiselle paikalle jossa alistettava joutuu suorittamaan erilaisia tehtäviä joissa tuntee olonsa häpeälliseksi.

        Tuohon pidempiaikaiseen käyttöön en (vielä) osaa ottaa kantaa, itsellä on semmoinen silikoninen n 15cm pitkä ja 4cm paksu leveimmältä kohdalta oleva tappi. Kavennus tapin juuressa ei ole kovin iso, joten paikat jää aika auki ja paikallaan pysyminen ei oo kovin varmaa. Pidempään käyttöön pitäisi hommata kapeampi ja pehmeämpi. Toinen, mitä olen ajatellut kokeilla on ns. tanssihousut, eli alushousut, joissa on suora tappi sisällä, niillä ei ainakaan ole tuota paikallaanpysymisongelmaa.


      • vinkkejä
        plugged up kirjoitti:

        Tuohon pidempiaikaiseen käyttöön en (vielä) osaa ottaa kantaa, itsellä on semmoinen silikoninen n 15cm pitkä ja 4cm paksu leveimmältä kohdalta oleva tappi. Kavennus tapin juuressa ei ole kovin iso, joten paikat jää aika auki ja paikallaan pysyminen ei oo kovin varmaa. Pidempään käyttöön pitäisi hommata kapeampi ja pehmeämpi. Toinen, mitä olen ajatellut kokeilla on ns. tanssihousut, eli alushousut, joissa on suora tappi sisällä, niillä ei ainakaan ole tuota paikallaanpysymisongelmaa.

        Itsellänikin oli aikaisemmin tuollaiset latexiset tanssihousut,olivat ihan mukavat käyttää ja tappi pysyi varmasti paikallaan.
        Hajosivat sitten,niinkuin latex-asusteille vanhemmiten käy,eikä ole tullut hankittua uusia.
        Ovat melkokallita ostaa ja hyvin on toiminut tuo tavallisen tapin ja kireiden pikkareidenkin yhdistelmä.


      • Anonyymi

        Minä pidän siitä tappia 2 vuorokauden. Pelissä tekee gigaa


    • utelias

      perseeseen pitää työntää jokin tappi ?? kysyn vaan asiallisia vastauksia odottaen nim. ehkä tapin ostoon

      • plugged up

        Jaa-a, tuohon on oikeestaan tosi vaikea antaa mitään selkeää vastausta. Ainut mitä voi sanoa on, että se tuntuu hyvältä. Tai sitten ei. Se on ihan ihmisestä kiinni ja ainut tapa on kokeilla itse. Jos ei tunnu hyvältä voi unohtaa koko jutun ja jos miellyttää, niin ei muuta, kun käyttämään.


    • Tappiin asti

      Noin äkkiseltään voisi luulla, että tappi anaalissa 8 tuntia aiheuttaa pientä kankeutta kakkaus-osastolla..

    • kumianus

      Hankkii numeroa suuremman tapin? Sellaisen jonka saa juuri ja juuri sisään. Kyllä pysyy sitten vaikka olisi nudistina. Ei vaan passaa jokapäivä käyttää sitä isompaa ettei pääse anus venymään ja tappi käymään pieneksi. Kyllä nimittäin tuntuu jo tuollainen sentin ero halkaisiassa. 4cm paksun jälkeen tuntuu 5cm uskomattoman suurelta jöötiltä.

    • suosittelen

      itse joskus intouduin noihin tappihommiin ja vaikkakin en koskaan mitään perässä yli tuntia pitänyt niin aika isoja jöötejä tuli hanuriin pistettyä. En ollenkaan kiistä, ettei tuo olisi tuntunut taivaalliselta, kun sai pitkän "työstön" jälkeen anuksen laajenemaan, mutta pidemmän päälle ongelmia kuitenkin tuli, joten en suosittele.

    • Anonyymi

      itese käytän tappia joka päivä jo vuosien ajan mutta on valjaissa kii ja toimii joka paikassa eikä karkaa.

    • Anonyymi

      Vasemmistonainen käyttää anustappia alistuskeinona alistamiseeni ja panee minulle tapin perseeseeni kun menemme yleiselle paikalle. Alistettavana joudun tekemään erilaisia tehtäviä missä tunnen oloni häpeälliseksi ja alistuneeksi.
      Vasemmistonainen sanoo valmistelevansa minua toisten miesten käyttöön otettavaksi ja venyttää pano-reikääni sopivaksi.

    • Anonyymi

      Mulla on 8cm pitkä tappi ja pää on melkein pyöreä. Kun ei panen oikein paljon liukastetta kyllä sisälle menee pysyy hienosti paikallaan. Kesällä laitoin paikoilleen ulos lähtiessä ja sain hienon orgasmin kävellessä. Shortsit jalassa niin sperma valui jalkaa pitin. Upea tunne

    • Anonyymi

      Ei helvata. Tappeja perseeseen!!!
      Kaekkea sitä keksitään kun ihmisillä on joutavaa aekaa!?!

    • Anonyymi

      Hienoa touhuta tapin kanssa

    • Anonyymi

      Hommasin joki aika sitten ns. perseankkurin. Se on jäykkää silikonia. Kokoon puristettuana halkaisija on n. 5-6 cm, avattuna 10 cm.
      Pysyy taatusti paikoillaan. Sisään laittaminen on toki hankalaa, mutta kun sen peppuun saa, nin siellä on tilaa. Täydi olo kyllä sen kanssa.
      Ja olen käynyt mm. kaupassa lelun ollessa paikoillaan...

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe