Mä olen sitä mielt, et noi Fortumi optikot o iha perseest. Jollekki vaa annetaa ja meitsille ei mitää. Onks nois optikois mitää mieltä - must ei oo ja mä oon sitä mielt, et noit optikoit on suomes jo iha liika. Menisivät töhi eivätkä vaa himoitsis kapitalististelämää!!!!
Optikot
8
336
Vastaukset
- ja äänestä
ensi vaaleissa SKP:tä
- Must ja mä
Must sä et pystyny antaa mitää rakentavaa tähä mu keskusteluavauksee. Mitä muut o mieltä? Ottekste samaa mieltä ku mä? Toi vastaaja o vähä dorka!!!
- .......
Must ja mä kirjoitti:
Must sä et pystyny antaa mitää rakentavaa tähä mu keskusteluavauksee. Mitä muut o mieltä? Ottekste samaa mieltä ku mä? Toi vastaaja o vähä dorka!!!
voisin nostaa tuosta sanomastasi syytteen kunnianloukkauksesta
- hui
....... kirjoitti:
voisin nostaa tuosta sanomastasi syytteen kunnianloukkauksesta
oikeen lakimiehivä hätiin, löytö netistä
>>Vielä peelomman vaikutelman tekee, jos uhkailet nimimerkkisi kunniaa loukatun.>>
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemies - agitaattor
hui kirjoitti:
oikeen lakimiehivä hätiin, löytö netistä
>>Vielä peelomman vaikutelman tekee, jos uhkailet nimimerkkisi kunniaa loukatun.>>
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemiesEi me tarvita kuin politbyroota hätiin, ne pelastaa maidät kaikki optikkojen harjoittamalta riistolta ja yhdentää meidät taas Solialististen Neuvostotasavaltojen Liittoon joka on meidän kaikkien orgasmi!
- Hirttäjjä
hui kirjoitti:
oikeen lakimiehivä hätiin, löytö netistä
>>Vielä peelomman vaikutelman tekee, jos uhkailet nimimerkkisi kunniaa loukatun.>>
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemiesLenin, joka oli juristikoulutuksen saanut myös hirtetään sillä Teräsmies (Stalin) ei mittään herrojen koulustava tarvinna!
- ku on noi tarjoukset
ja lukihäiriöit korjataa kai jossai
Yhryn erelliseen, kun Sun toi murrepualikaa ei oikkei suju luantevas ! Kyl maar määkii ehrotan Sull optikol käyntii !!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560