Mä olen sitä mielt, et noi Fortumi optikot o iha perseest. Jollekki vaa annetaa ja meitsille ei mitää. Onks nois optikois mitää mieltä - must ei oo ja mä oon sitä mielt, et noit optikoit on suomes jo iha liika. Menisivät töhi eivätkä vaa himoitsis kapitalististelämää!!!!
Optikot
8
336
Vastaukset
- ja äänestä
ensi vaaleissa SKP:tä
- Must ja mä
Must sä et pystyny antaa mitää rakentavaa tähä mu keskusteluavauksee. Mitä muut o mieltä? Ottekste samaa mieltä ku mä? Toi vastaaja o vähä dorka!!!
- .......
Must ja mä kirjoitti:
Must sä et pystyny antaa mitää rakentavaa tähä mu keskusteluavauksee. Mitä muut o mieltä? Ottekste samaa mieltä ku mä? Toi vastaaja o vähä dorka!!!
voisin nostaa tuosta sanomastasi syytteen kunnianloukkauksesta
- hui
....... kirjoitti:
voisin nostaa tuosta sanomastasi syytteen kunnianloukkauksesta
oikeen lakimiehivä hätiin, löytö netistä
>>Vielä peelomman vaikutelman tekee, jos uhkailet nimimerkkisi kunniaa loukatun.>>
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemies - agitaattor
hui kirjoitti:
>>Vielä peelomman vaikutelman tekee, jos uhkailet nimimerkkisi kunniaa loukatun.>>
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemiesEi me tarvita kuin politbyroota hätiin, ne pelastaa maidät kaikki optikkojen harjoittamalta riistolta ja yhdentää meidät taas Solialististen Neuvostotasavaltojen Liittoon joka on meidän kaikkien orgasmi!
- Hirttäjjä
hui kirjoitti:
http://www.co.jyu.fi/~np/misc/peelo-opas.html#haastemiesLenin, joka oli juristikoulutuksen saanut myös hirtetään sillä Teräsmies (Stalin) ei mittään herrojen koulustava tarvinna!
- ku on noi tarjoukset
ja lukihäiriöit korjataa kai jossai
Yhryn erelliseen, kun Sun toi murrepualikaa ei oikkei suju luantevas ! Kyl maar määkii ehrotan Sull optikol käyntii !!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471