Miksi Rapu Mies

Petetty

Haluaa pitää monta naista kerrallaan tavalla tai toisella? Olen surustellut kahden Rapu miehen kanssa ja kummatki olivat kiinnostuneita naiskauneudesta ja kummallaki oli tavallaan niin kuin varalla naisia,miksi näin`? Eikö yksi nainen riitä,yksi oikea rakkaus? Ja sitten kun tästä syystä jättää Rapu miehen (kun jäivät kiinni),he yrittävät viimeiseen hengenvetoon asti saada takaisin? Ymmärtäisin skorpionimiehen tai jousimiehen,mutta Rapu mies kyllä pahin. Voisiko joku kertoa,miksi näin,en tosiaankaan ymmärrä?

17

9777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myöskin petetty

      Rapumies on keräilijä...kerää erilaisia asioita ympärilleen, myös naisia ja eihän keräilijä kokoelmastaan tahdo luopua. Ehkä se myös pönkittää rapumiehen heikkoa itsetuntoa, kun hän saa valloitettua naisia.

      Minulle eräs rapumies sanoi, että hän ihastuu helposti, mutta rakastuu huonosti. Mitäs kukaan enää vanhalla lelulla tekee, kun on uusia ja mielenkiintoisempiakin saatavilla.

      • vempekin haluisi Naisen rinnalleen...


    • mullakin

      Sama täällä.Monta naista oli yhtä aikaa, aina yksi varalla. Sanoi että rakastaa minua, ja minä rakastin häntä, ja rakastan yhä. Välillämme oli sanoinkuvaamatonta latausta ja kemiaa, hetket hänen kanssaan olivat juhlaa, ihanimpia hetkiä elämässäni.

      • ...

        että rakastat yhä. Tuollainen sikamies ei varmaankaan ansaitsisi rakkauttasi.


      • mullakin
        ... kirjoitti:

        että rakastat yhä. Tuollainen sikamies ei varmaankaan ansaitsisi rakkauttasi.

        Itse ajattelen hänen pettäneen koska oli onneton ja epävarma ja se herättää lähinnä sääliä, ei vihaa.
        Rakkaus tekee minusta hyvin suvaitsevaisen. :/


      • taivaanranta
        mullakin kirjoitti:

        Itse ajattelen hänen pettäneen koska oli onneton ja epävarma ja se herättää lähinnä sääliä, ei vihaa.
        Rakkaus tekee minusta hyvin suvaitsevaisen. :/

        Itse olen rapumies.
        Yksinainen tosi rakastettava riittää, mutta niin moni tyttö haluaa myös minun lämmintä kiinnostavaa kaikinpuolin ihanaa seuraa.
        Rapu minä uskollinen, luotettava ja hellä ym.
        Todellinen perhe kotimies ja ukoilukin sujuu hyvin.
        Mitä muuta voi vaatia, kun nukkuukin erinomaisesti.


    • kaksonen...

      ehkä naisia kiinnostaa rapumiesten herkkä luonne... rapumiehet myös hoivaavat läheisiään, kuin suuri äiti konsanaan...

    • Rapunainen

      vaikka puhuitki miehestä,niin löysi ntuosta itseni...vaikka oonki just tajunnu,että se on turhaa...menettää KAIKEN...ja se mies jota nyt takisin yritän on myös rapu...että en sitten tiedä,mitä tekis... =D ?

      • ANU

        ..ja kaikki rapumiehet olivat aika pukkeja. Eivät tainneet minua ehtiä pettämään, mutta seuraavia tyttöystäviään kyllä.

        Naurettavaa; tapaus 1. meni juuri naimisiin tyttöystävänsä kanssa,(ovat olleet yhdessä n.4v) mutta silti hinkuu minulle että haluaisi viellä kanssani jotain (olen vain entistä onnellisempi, ettei suhteemme kestänyt.Varmaan olisi kohdellut minuakin samoin)

        Tapaus 2 niistä petturi-ravuista osti tyttöystävänsä kanssa omistusasunnon...ja kaikki siis pitäisi olla suhteessa varmaa ja hyvää, kun sellaisen askeleen ottaa. Mutta ei. tämä mies pettää melkein aina kun tulee tilaisuus. Myöskin minua haikaillut takaisin.

        Kolmas tapaus heistä omasi silmää naiskauneudelle, kuten aiemmin joku täällä kirjoitti. Löysin häneltä naisten numeroita kännykästä,ja viestejä, jotka olivat viattomia, mutta kuitenkin...ei suhteessa pitäisi viesteillä muiden kanssa, ainakaa kumppanin tietämättä.Muutama outo puhelukin tuli, mutta aina hän keksi selityksen mistä milloinkin sen naisen tunsi.

        Aikani kuuntelin selityksiä; mies kun oli huomaavainen, halusi viettää paljon aikaa kanssani, oli hellä ja hyvä siinä mielessä...enkä saanut häntä varsinaisesti ikinä kiinni mistään.

        mutta lopulta kyllästuin, kun en tiennyt pystyinkö luottamaan, ja pistin suhteen poikki. Vuoden päivät olimme yhdessä.

        Tapaukselta 1. ja 2. olen kysynyt MIKSI ihmeessä ovat sitten naistensa kanssa yhdessä. tapaus 1. sanoo, ettei tiedä (HALOO...mennyt naimisiin, eikä edes tiedä miksi on yhdessä!!) ja tapaus 2. sanoo, että kaikki muu sujuu ihan ok.paitsi seksi.

        Mielipiteeni on, että rapumiehet vaan tarvitsevat jonkun kehen tukeutua, rinnalleen. vaikka henkilö olisi selkeästi väärä, rapumies ei edes rakastaisi, ei hän osaa irroittaa.

        Mitä mieltä olette?
        On nimittäin aika säkää, että kaikki kolme olivat tuollaisia. Muut seurustelukumppanini ovat/ovat olleet skorppari ja leijona. eipä ole ollut samoja ongelmia... ainakaan noissa mittakaavoissa.


      • Rapusisko
        ANU kirjoitti:

        ..ja kaikki rapumiehet olivat aika pukkeja. Eivät tainneet minua ehtiä pettämään, mutta seuraavia tyttöystäviään kyllä.

        Naurettavaa; tapaus 1. meni juuri naimisiin tyttöystävänsä kanssa,(ovat olleet yhdessä n.4v) mutta silti hinkuu minulle että haluaisi viellä kanssani jotain (olen vain entistä onnellisempi, ettei suhteemme kestänyt.Varmaan olisi kohdellut minuakin samoin)

        Tapaus 2 niistä petturi-ravuista osti tyttöystävänsä kanssa omistusasunnon...ja kaikki siis pitäisi olla suhteessa varmaa ja hyvää, kun sellaisen askeleen ottaa. Mutta ei. tämä mies pettää melkein aina kun tulee tilaisuus. Myöskin minua haikaillut takaisin.

        Kolmas tapaus heistä omasi silmää naiskauneudelle, kuten aiemmin joku täällä kirjoitti. Löysin häneltä naisten numeroita kännykästä,ja viestejä, jotka olivat viattomia, mutta kuitenkin...ei suhteessa pitäisi viesteillä muiden kanssa, ainakaa kumppanin tietämättä.Muutama outo puhelukin tuli, mutta aina hän keksi selityksen mistä milloinkin sen naisen tunsi.

        Aikani kuuntelin selityksiä; mies kun oli huomaavainen, halusi viettää paljon aikaa kanssani, oli hellä ja hyvä siinä mielessä...enkä saanut häntä varsinaisesti ikinä kiinni mistään.

        mutta lopulta kyllästuin, kun en tiennyt pystyinkö luottamaan, ja pistin suhteen poikki. Vuoden päivät olimme yhdessä.

        Tapaukselta 1. ja 2. olen kysynyt MIKSI ihmeessä ovat sitten naistensa kanssa yhdessä. tapaus 1. sanoo, ettei tiedä (HALOO...mennyt naimisiin, eikä edes tiedä miksi on yhdessä!!) ja tapaus 2. sanoo, että kaikki muu sujuu ihan ok.paitsi seksi.

        Mielipiteeni on, että rapumiehet vaan tarvitsevat jonkun kehen tukeutua, rinnalleen. vaikka henkilö olisi selkeästi väärä, rapumies ei edes rakastaisi, ei hän osaa irroittaa.

        Mitä mieltä olette?
        On nimittäin aika säkää, että kaikki kolme olivat tuollaisia. Muut seurustelukumppanini ovat/ovat olleet skorppari ja leijona. eipä ole ollut samoja ongelmia... ainakaan noissa mittakaavoissa.

        Se on just näin,ainakin oman veljeni kohdalla.Naisia on joka sormelle ja lisää vaan pitää kerätä , eikä kukaan enää pysy ajantasalla kuka hänellä kulloinkin on, ihan YÖKÖTTÄÄ. Sitten vielä kehtaa kehuskella....! Olen sanonut monta kertaa hänelle että miksi menet ees naimisiin kun ei kerran yksi riitä.Arvatkaapa vastaus..? -"Kiinni ei saa jäädä"-. Tämän takia en ainakan itse uskaltaisi luottaa rapumieheen.Hän on ollut naimisissakin jo kaksi kertaa ja kihloissa ties kuninka monta kertaa, en pysy enää edes laskuissa. Ja huom! Tällainen käyttäytyminen alkoi kun hän oli nuori ja hänen silloinen tyttöystävänsä jätti hänet toisen takia. Tämän tapauksen jälkeen hän ei ole enää ollut uskollinen kenellekkään.. on tainnut jäädä joku kostokierre päälle. Mitään muuta järkevää selitystä en ole tähän tälläiseen käyttäytymiseen keksinyt...Yököttää kuitenkin.


      • kaksosnainen
        ANU kirjoitti:

        ..ja kaikki rapumiehet olivat aika pukkeja. Eivät tainneet minua ehtiä pettämään, mutta seuraavia tyttöystäviään kyllä.

        Naurettavaa; tapaus 1. meni juuri naimisiin tyttöystävänsä kanssa,(ovat olleet yhdessä n.4v) mutta silti hinkuu minulle että haluaisi viellä kanssani jotain (olen vain entistä onnellisempi, ettei suhteemme kestänyt.Varmaan olisi kohdellut minuakin samoin)

        Tapaus 2 niistä petturi-ravuista osti tyttöystävänsä kanssa omistusasunnon...ja kaikki siis pitäisi olla suhteessa varmaa ja hyvää, kun sellaisen askeleen ottaa. Mutta ei. tämä mies pettää melkein aina kun tulee tilaisuus. Myöskin minua haikaillut takaisin.

        Kolmas tapaus heistä omasi silmää naiskauneudelle, kuten aiemmin joku täällä kirjoitti. Löysin häneltä naisten numeroita kännykästä,ja viestejä, jotka olivat viattomia, mutta kuitenkin...ei suhteessa pitäisi viesteillä muiden kanssa, ainakaa kumppanin tietämättä.Muutama outo puhelukin tuli, mutta aina hän keksi selityksen mistä milloinkin sen naisen tunsi.

        Aikani kuuntelin selityksiä; mies kun oli huomaavainen, halusi viettää paljon aikaa kanssani, oli hellä ja hyvä siinä mielessä...enkä saanut häntä varsinaisesti ikinä kiinni mistään.

        mutta lopulta kyllästuin, kun en tiennyt pystyinkö luottamaan, ja pistin suhteen poikki. Vuoden päivät olimme yhdessä.

        Tapaukselta 1. ja 2. olen kysynyt MIKSI ihmeessä ovat sitten naistensa kanssa yhdessä. tapaus 1. sanoo, ettei tiedä (HALOO...mennyt naimisiin, eikä edes tiedä miksi on yhdessä!!) ja tapaus 2. sanoo, että kaikki muu sujuu ihan ok.paitsi seksi.

        Mielipiteeni on, että rapumiehet vaan tarvitsevat jonkun kehen tukeutua, rinnalleen. vaikka henkilö olisi selkeästi väärä, rapumies ei edes rakastaisi, ei hän osaa irroittaa.

        Mitä mieltä olette?
        On nimittäin aika säkää, että kaikki kolme olivat tuollaisia. Muut seurustelukumppanini ovat/ovat olleet skorppari ja leijona. eipä ole ollut samoja ongelmia... ainakaan noissa mittakaavoissa.

        Nyt olen taas rakastunut rapumieheen ja edellinen ihastumiseni oli myös rapu. Ensinmmäinen rapu ei pystynyt lupauksistaan huolimatta irroittautumaan vanhasta suhteestaan ja nyt pelkään, että taas käy onnettomasti tällekin suhteelle. Rapu mies vaan pystyy aina hurmaamaan minut kaksosnaisen, enkä siinä paljon järki paina.


    • leijonan kokemuksia

      Onnellinen on se nainen, joka kunnollisen rapumiehen saa. Lienee aika harvassa tällaisia rapuja...

      • -ihanin-

        Olen todella yllättynyt lukiessani Rapu miehestä. Itse seurustelin rapu miehen kanssa joskus... yli 6vuotta ja hän oli todellakin Uskollinen!!! ja rakasti minua varmasti aidosti. Silloin vain olin alle 20vuotias ja ahdisti se koti henkisyys, läksin-jätin hänet - sanoin lähtiessäni; istu tääl kotona loppu elämä.. en tiennyt miten pahasti häntä haavoitin.. :( eipä seurustellut sen jälkeen. Ja aina jos mua on rapu mies yrittänyt - en ole tutustunut, minusta oli niin ahdistavaa se hänen takertuminen minuun tai sit olen liian vahva luonteinen, mut niin naisella kuin miehellä täytyy olla oma elämä!! mutta yhdessä hyvä olla.
        No aikaa on kulunut ja mitä nyt tapahtunut.. olen ihastunut RAPU mieheen.. hämmästelen tätä.
        Ja tuosta kokoelma jutusta.. kyllä minäkin pidän yhteyttä useamman kanssa, sitten kun oikeasti RAKASTUU JA SAA TOISEN RAKKUDEN, kokoelma häviää.. elää varmasti oikean henkilön kanssa yhteistä unelmaa =)
        Hyvää Talven alkua toivoo teille Härkä nainen.


    • Oinas nainen

      Rapumies on ollut paras mies, mitä olen kokenut. Totta kumminkin, että hän rakasti täysillä niin kauan kun ei ollut suurempia ongelmia elämässä, mutta jokaisessa elämässä on myös ongelmia ja niissä hän on todella huono.
      Rapumies on päältäkatsoen herkkä, mutta sisältä erittäin määrätietoinen ja jopa julma. Silti kaipaan häntä ihan aina.

    • totta!

      Minulla on ollut suhde varattuun rapuun jo pitkään. Suhteemme alkoi kohta hänen naimisiin menonsa jälkeen, eikä loppua näy. Hän sanoo, että ei mene hyvin kotona - ei ole enää edes seksiä... Kuitenkaan hän ei missään tapauksessa aio erota vaimostaan, vaan jatkaa salarakkaussuhdettaan minun kanssani.

      Kun yritän kysyä syytä siihen, että miksi jatkaa ahdistuneena elämäänsä naisen kanssa, saan vain tuhahduksia - ja jos jatkan tivaamista, hän muuttuu jäävuoreksi. En ole päässyt tästä miehestä selvyyteen näiden vuosien aikana, enkä luultavasti pääsekään - koskaan! Sen olen kuitenkin huomannut, että tuuliviiri hän on - erittäin vaikea ja arvaamaton ihminen, enkä koskaan voi luottaa siihen, että hyväntuulisuus jatkuisi vielä seuraavankin sekunnin ajan.

    • Rapu_85

      Niin että meillä on oma maailma, ja pelätään ettei kaikkea tässä elämässä ehditään. Sellaisia ollaan...Meille naiset merkitsevät aika paljon...ja jotkut voivat aina jarruttaa itseä ja jotkut eivät....Mutta et löydä muuta horoskooppimerkkiä millä olisi niin paljon tunteita. Jaa jos tunteilla olisi väliä kellekään...Nykyään nuorisolle on tärkeä mainio ja hauskanpito tunteiden sijaan, se on väärin koska me emme voi olla oma itseämme. Että tälläistä. Ite oon 85 ujo rapu...mutta voin näyttää naisille sellaisia tunteita, ettei kukaan muu pystyisi...Yahooouuu xD

      • iso ei ravuille

        Niitä tunteita se rapu sitten jaksaakin jakaa kaikille läheisyydenkipeydessään. Mun elämääni kerääntyy ainoastaan rapumiehiä ja näen punaista joka kerta, koska tiedän ettei tule toimiaan koska rakastan rehellisyyttä ja luotettavuutta. Lojaalius ei ole ravun sanavarastossa eikä hän ymmärrä sen todellista merkitystä. hän näkee oikeutuksen kaikenlaiselle läheisyydelle vastakkaisen sukupuolen kanssa. ja naiset menevät siihen lankaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe