Isot ja raskaat rinnat on intohimoni. En tiedä mitään parempaa kuin maata alla ja hyväiilä ja imeä isoja rintoja. Parhaat rinnat on raskaat ja niin isot että niitä täytyy hyväillä vuorotellen kahdella kädellä. Ikuinen haaveeni on löytää nainen joka "imettäisi" minua jokapäivä.
Raskaat rinnat
15
21917
Vastaukset
- Soma
myös hieroa uhekan kultasi hartioita joka päivä? Saati itse kantaa vastaavia, jo asteen verran invalidisoiviakin tissejä? Itselläni 70d, ja voin sanoa että kipeästi pomppivat!
- poika
Tekisin mitävain niiden hyväksi. Haluaisin hyväillä ja helliä rintoja kokoajan. Haluaisin rasvata niitä, silittää, puristella hellästi. Haluaisin riisua ja pukea rintaliivit ja hieroisin hartiat.
- kristalgirl
Isoista rinnoista voi olla paljonkin haittaa ja sit on vielä olemassa harvinainen sairaus, MACROMASTIA, jossa on rintojen epänormaalia kasvua.
http://www.amershamhealth.com/medcyclopaedia/medical/Volume III 2/MACROMASTIA.asp
Kun vähän tiedän aiheesta...- poika
Jessexx kirjoitti:
Juuri sinunlaista olen etsinyt aina :) Tule meseen jutteleen lisää [email protected]
Jostain syystä viesti ei tule perille, vastaus user unknown
- poika
Ymmärrän, että isot rinnat ovat naiselle hankalat. Sen vuoksi niitä pitää hoitaa ja hyväillä yhdessä. Jos mies sitoutuu niiden hoivaamiseen, niin niistä on paljon iloa molemmille.
- Nami!
Kyllä sulla on upeat rinnat, Kristagirl, vau!
- postia
Jessexx kirjoitti:
Juuri sinunlaista olen etsinyt aina :) Tule meseen jutteleen lisää [email protected]
mulle, Kristalgirl. autoileva69 ( at ) suomi24.fi
- Utelias, tietenkin
Onko kukaan koskaan kiinnostunut susta muun asian kuin sun rintojen kautta? Musta olis hyvä jos joku joskus olisi... niin kuin meistä kaikista.
- kristalgirl
Utelias, tietenkin kirjoitti:
Onko kukaan koskaan kiinnostunut susta muun asian kuin sun rintojen kautta? Musta olis hyvä jos joku joskus olisi... niin kuin meistä kaikista.
Ei kai kaikki miehet rintojen perään ole...
- yks mies
kristalgirl kirjoitti:
No sitä mä vähän ajoinkin takaa. Tosin mä luulen, että jokainen heteromies näkee naisen naisena eli ne naiselliset piirteet tietenkin vetää puoleensa, myös rinnat, eihän niitä lapsia muuten kukaan tekisi. Se sitten on eriasia onko se AINOA juttu joka vetää puoleensa vai ei...
- Dwayne_Johnson
Sääli, että lähdit silleen nopeesti silloin.. ois ollut kiva tutustua. Laita mulle mailia tulemaan.. jos kiinnostaa tutustua lisää. Osoitteeseen [email protected]
- sama Yks meesi
kristalgirl kirjoitti:
Miksi tää keskustelu (hyvä keskustelu sinänsä) on täällä seksi-palstalla?
En mä tiennykkään, että rinnat on synonyymi sanalle seksi? ;-)
- Nimetön
Mulle voi lähettää mailia rinnoista [email protected]
- kimi.pee
hellou,
kerro mulle jtn macroplastiasta..joko mesen kautta tai e-meilillä[email protected]
kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2016156Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1685726BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2484270- 2333589
Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai143462Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1343416Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j593376Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283239HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212966Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22419