Moro! kävin eilen 30.09 katsomassa jyväskylässä keikan ja ravintola gigglinmarlin oli täynnä porukkaa! tosi hyvä tunnelma ja REMU innostui vetämään täysillä ja kyllä tykitti hienosti!! satuin olemaan huippupaikalla kun keikka loppui niin kättelin rockin kuninkaan vaikka oli turvamiesten keskellä!! 90-luvulla kävin katsomassa kuusi kertaa silloista kokoonpanoa. 94 soittivat eka kerran americanossa roadrunner tourilla..
REMU diamonds are forever
4
880
Vastaukset
- papapa
miltä kuulosti Ganesin uudet piisit? Vai ei kai ne nyt ainoastaan vanhoja soita?
Get onia ei varmaan tullut, kun remu sanoi 90-luvun alussa, ettei hän sitä 10 vuoden päästä soita vaikka maksettaisiin mitä, koska ajat menee eteenpäin ja ei hän voi enää sitä vetää vanhempana- pete
moro.. kuulosti yllättävän hyvältä. vanhoista biiseistä oli tehty uusia versioita vanhoja hittejä vedettiin entiseen malliin..do you wanna dance,say mama,ridin ridin,bourbon street ym. ihme kyllä get on tuli mutta sitä oli vähän muuteltu. olen hurriganes fani ja kaikki cd ja kirjat mitä on julkaistu niin olen ostanut. kaverilla on valokuva vuodelta -73 hurriganesista a4 kokoinen! siitä on tarjottu 1000 euroa.
- Keep on knockin`
Jep.Keikka Gigglin` Marlinissa oli yx parhaista
aikoihin. Jengiä v...usti ja kunnon rock meininki!!- pete
totta.. oli tosiaan aistittavissa että heput todella nautti soittamisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784