Haluan XK8 Jaguarin !

peijooni sentään

AARRGH
Tämä on kuin pahemman sortin ihastumista. Olen jo vuoden verran netissä käynyt ihailemassa noita. Niin Saksanmarkkinoilta kuin kotimaastakin.
On laskettu veroja sekä omia pennejä, mietitty kustannuksia, yms.
Pahinta tässä kaikessa on kun "tallissa" seisoo jo yksi Jaguar ja kun sen tietää olevan aivan tolkuttoman hyvä ostos - millä mittarilla hyvänsä mitattuna.
No - ei muuta. Tämä oli vain tällanen vuodatus. Olen juuri viettänyt pari tuntia uuden XK esittelysaitilla... :)

19

3711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xk8 xk120-150

      Haaveiletko käytetystä XK8:sta vai kenties uudesta XK-mallista, joka tulee myyntiin lähivuosina?

      • XK8__

        Käytetystä! Se uusihan tuli vasta markkinoille - eli on siis jo myytävänä.
        Ja tuo XK120 - XK150 ovat 50 -luvun pelejä - hienoja nekin.
        Tuon uuden tehdaskoodi saattaa olla XK150, mutta malli on edelleen sama vanha XK. Ja XK8 on tehty vm. 1997 - tähän päivään asti


      • jaggeri
        XK8__ kirjoitti:

        Käytetystä! Se uusihan tuli vasta markkinoille - eli on siis jo myytävänä.
        Ja tuo XK120 - XK150 ovat 50 -luvun pelejä - hienoja nekin.
        Tuon uuden tehdaskoodi saattaa olla XK150, mutta malli on edelleen sama vanha XK. Ja XK8 on tehty vm. 1997 - tähän päivään asti

        vanhan mallimerkintä x100 ja uuden on x150 ja uusimpien tietojen mukaan toi uus xk tulee viel tän vuoden puolella....


      • XK8__
        jaggeri kirjoitti:

        vanhan mallimerkintä x100 ja uuden on x150 ja uusimpien tietojen mukaan toi uus xk tulee viel tän vuoden puolella....

        Joo hyvä huomio, mulla oli tuonne koodinimeen vilahtanut yksi ylimääräinen k (XK150). Se on siis x150.

        Milloinhan sitä pääsee koeajamaan? ;)


    • yhdellä

      meidän koululaisella (lukio) on tuollainen. Muilla on sitten ruosteista golfia ja muuta paskaa :D

    • Rikas.

      olla joku persaukinen haaveilija, kun et jo osta?!

      • peijooni sentään

        No näinhän se on! Totta puhut. Mutta eihän haaveilu ole tietääkseni kielletty.


      • Rikas.
        peijooni sentään kirjoitti:

        No näinhän se on! Totta puhut. Mutta eihän haaveilu ole tietääkseni kielletty.

        mut takokaa rahaa niin pääsee ajeleen tollasella omalla eikä tarvi edes osamaksuilla ostella! Jos nyt edes ikinä pystytte tollasta hankkimaan saati muita kivoja urheiluautoja...


      • peijooni sentään
        Rikas. kirjoitti:

        mut takokaa rahaa niin pääsee ajeleen tollasella omalla eikä tarvi edes osamaksuilla ostella! Jos nyt edes ikinä pystytte tollasta hankkimaan saati muita kivoja urheiluautoja...

        minä olen kyllä ihan "sinut" oman rahatilanteeni kanssa joten tuollainen tarkoitushakuinen loukkausyritys menee himpun verran ohi - vaikka ainahan tuollainen suunsoitto vähän harmittaa.

        Vinkiksi muuten - me Jaguarin omistajat emme yleensä kutsu autojamme "urheiluautoiksi".


      • Rikas.
        Rikas. kirjoitti:

        mut takokaa rahaa niin pääsee ajeleen tollasella omalla eikä tarvi edes osamaksuilla ostella! Jos nyt edes ikinä pystytte tollasta hankkimaan saati muita kivoja urheiluautoja...

        mä XK8:ia pidän urheiluautona jos sitä nyt ei Viperiin ja C5 Vetteen ja 911 Carrera 3.6:een voikaan verrata ajo-ominaisuudeltaan urheilullisessa ajossa. Normaali maantienopeuksissa ja suomen uraisilla teillä muuten ihan hyvä auto ajaa.


      • ei ole - eikä tule
        Rikas. kirjoitti:

        mä XK8:ia pidän urheiluautona jos sitä nyt ei Viperiin ja C5 Vetteen ja 911 Carrera 3.6:een voikaan verrata ajo-ominaisuudeltaan urheilullisessa ajossa. Normaali maantienopeuksissa ja suomen uraisilla teillä muuten ihan hyvä auto ajaa.

        Provo - olet tuskin ajanut noista yhtäkään. Olet vain lukenut jonkun ruotsalaislehden artikkelin aiheesta.
        Jos olisit edes puhunut R:stä niin olisin saattanut uskoa.


      • Rikas.
        ei ole - eikä tule kirjoitti:

        Provo - olet tuskin ajanut noista yhtäkään. Olet vain lukenut jonkun ruotsalaislehden artikkelin aiheesta.
        Jos olisit edes puhunut R:stä niin olisin saattanut uskoa.

        katkeruutta? Ei tollanen R kiinnosta vaikka siinä muistaakseni onkin yli kolme ja puolisataa heppaa. Samalla rahalla saa jo parempaa. Oma XK8:ni(-01) on vaimoni käytössä ja itse ajan pääsääntöisesti corvetella. Eihän tuo 284 heppaa jaguarissa käsille lyö, mut niinkuin sanoin, mukava auto normaalinopeuksissa ja kyllä sitä urheiluautoksi voi nimittää. Ja nyt kun talvi tulee niin neliveto Porsche on ehdoton!


      • ja tehot
        Rikas. kirjoitti:

        katkeruutta? Ei tollanen R kiinnosta vaikka siinä muistaakseni onkin yli kolme ja puolisataa heppaa. Samalla rahalla saa jo parempaa. Oma XK8:ni(-01) on vaimoni käytössä ja itse ajan pääsääntöisesti corvetella. Eihän tuo 284 heppaa jaguarissa käsille lyö, mut niinkuin sanoin, mukava auto normaalinopeuksissa ja kyllä sitä urheiluautoksi voi nimittää. Ja nyt kun talvi tulee niin neliveto Porsche on ehdoton!

        Ai noin on vanha sun XK. Uudemmissa on tehokkaammat koneet, R:ssä peräti 400 hepoa. Minä en noin vanhoilla aja. Eikä vaimonkaan tarvitse.


      • Toinen todellisuusongelmainen
        Rikas. kirjoitti:

        katkeruutta? Ei tollanen R kiinnosta vaikka siinä muistaakseni onkin yli kolme ja puolisataa heppaa. Samalla rahalla saa jo parempaa. Oma XK8:ni(-01) on vaimoni käytössä ja itse ajan pääsääntöisesti corvetella. Eihän tuo 284 heppaa jaguarissa käsille lyö, mut niinkuin sanoin, mukava auto normaalinopeuksissa ja kyllä sitä urheiluautoksi voi nimittää. Ja nyt kun talvi tulee niin neliveto Porsche on ehdoton!

        Älä höpötä. Minun nelivetoinen Porcheni -04 jää ensi talveksi talliin, kun se on niin hidas lämpiämään ja siinä on niin pieni maavara, ettei sillä pääse aurausvalleissa mihinkään. Helmat hajoaa. Sportti-Rangen -06 laitoin ja sillä pitäisi ensi talvi yrittää. Vaimon hienostunut XK8 -05 on kuitenkin mieliautoni, tosin kouluikäiset lapseni tykkäävät Viperistamme -06 , kun siinä on niin kivat äänet.
        Tavataan taas kirjaston koneella.


      • peijoona soikoon
        Rikas. kirjoitti:

        katkeruutta? Ei tollanen R kiinnosta vaikka siinä muistaakseni onkin yli kolme ja puolisataa heppaa. Samalla rahalla saa jo parempaa. Oma XK8:ni(-01) on vaimoni käytössä ja itse ajan pääsääntöisesti corvetella. Eihän tuo 284 heppaa jaguarissa käsille lyö, mut niinkuin sanoin, mukava auto normaalinopeuksissa ja kyllä sitä urheiluautoksi voi nimittää. Ja nyt kun talvi tulee niin neliveto Porsche on ehdoton!

        NÄin sivusta seuranneena ei voi sanoa muuta kuin

        just just!

        :D


      • Rikas.
        Toinen todellisuusongelmainen kirjoitti:

        Älä höpötä. Minun nelivetoinen Porcheni -04 jää ensi talveksi talliin, kun se on niin hidas lämpiämään ja siinä on niin pieni maavara, ettei sillä pääse aurausvalleissa mihinkään. Helmat hajoaa. Sportti-Rangen -06 laitoin ja sillä pitäisi ensi talvi yrittää. Vaimon hienostunut XK8 -05 on kuitenkin mieliautoni, tosin kouluikäiset lapseni tykkäävät Viperistamme -06 , kun siinä on niin kivat äänet.
        Tavataan taas kirjaston koneella.

        helsingis niin paljoa lunta ole ikinä ettenkö olisi porschella pärjännyt. joulukuun alussa lähtö espanjaan ja takaisin maaliskuussa niin pahimmat ajat ovat ohitse. Menkää vaan kirjastoon, mut tiedoksi vain että ette te siellä rahaa tee!


    • XKR

      Ei muuta kuin kaupoille vaan, XK8 on klassisen kaunis auto. Ei välttämättä mikään hirveä ohjus tai paras kellotettava radalla, mutta ehdottomasti tyylikäs herrasmiehen kulkupeli. Eikä tule toista samanlaista ihan heti vastaan.

    • Guru.

      haluat saatanan aivovammanen kusipää! Painu vittuun täältä!

      • JagV12

        ...kipeää,kun älli lähti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe