Suomalaisen ulkonäkö

MissParametric

Odotin ystävääni eräässä kauppakeskuksessa ja aikani kuluksi katselin suomalaisia ihmisiä. Kyllä suurin osa ihmisistä on kertakaikkiaan luontaantyöntävän näköisiä ja jopa 40 naiset ovat ahtautuneet lantiomallisiin farkkuihin lättätakapuolet ja riippamahat roikkuen. Huh, häpesin heidän puolestaan. Miten ihmeessä te miehet jaksatte katsoa naisianne, jotka aloittavat rupsahtamisen. Se on toisen aliarvioimista, että ei pidä itsestään huolta.

Kaunis ihminen määritellään (miesten mukaan kuulemma): symmetriset kasvot hampaat, pitkät raajat (siis anti-maatuska malli), puhdas iho, näkyvät kulmakarvat/ripset, korkeat poskipäät, pullet huulet, ei-lähekkäin sijaitsevat silmät, ei-kapeat kasvot, paksut hiukset jne. Olisiko noin 2/100 naisesta tämän täyttänyt. 40 miehistä yllättävän moni oli ihan "kunnossa" olevan näköinen, tosin vaimot näyttivät 10 vuotta vanhemmilta. Ehkä mies sitten "rupsahtaa" kerralla? Jos on muka ruoka pahaa Suomessa ja Englannissa, niin kyllä taidamme Suomessa jakaa myös Euroopan karseimman näköiset ihmiset. Sitä se suomalainen "sisäsiittoisuus" on tehnyt?

28

7127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menepä vain

lahden taakse Ruotsiin niin huomaat suuren tasoeron sekä naisten ulkonäössä että pukeutumisessa!

• Mark

Ai silmät eivät saa standardin mukaan olla lähekkäin? Nythän saan ottaa koipussista vanhan kohteliaisuuden: "Kulta... silmäsi ovat kuin taivaan tähdet... eivät ehkä yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan!

• nyt ois aika

jokaisen meikäläisen alakaa kohtuuttoman heikolle ruualle, jotta sääsyis rahat koko ruhon korjaukseen tri nordströmmille, nottei tuo yks vois noin pahoin, kun joutuu meitä kanssaeläjiään kattelemaan.

No siskot, lähettekö porukkaan??

• ikinä ymmärtänyt tuota ihmisten ulkomuodon mollaamista.jokainen ihminen on syntymälahjakseen saanut ne avut mitä on.Miksei sitä jokainen olisi varmasti saadessaan valita,ottanut sen kauniin ulkomuodon.ei saa pilkata sellaista,mille ei voi mitään...

Nuo rupsahtamiset sun muut on nyt sellaisia asioita mihin voi itse vaikuttaa mutta on myös paljon sellaista,mihin on vain tyydyttävä,piti siitä tai ei....

• MissParametric

Miksi yksilö ei saa olla estetiikko ja sitä sanoin ilmaista? Kauniit ja komeat asiat vain laittavat mielen hyvälle tuulelle. Heikosta itsetunnosta kärsiville tämä lienee kauhistus.

• Loistava.polku
        MissParametric kirjoitti:

Miksi yksilö ei saa olla estetiikko ja sitä sanoin ilmaista? Kauniit ja komeat asiat vain laittavat mielen hyvälle tuulelle. Heikosta itsetunnosta kärsiville tämä lienee kauhistus.

Se on "esteetikko".

Ei estetiikko.

Sori, mä en voi tälle mitään se on jonkinlainen obsessiivis-kompulsiivinen häiriö.

• Pirre*

röttelökin..tosi tyhmä provo.

• tuffe

halutaan vaan kirjoittajien vakuuttavan että "minä pidän kyllä itsestäni huolta". Heh, liekö aloittaja joku mies joka kokeilee keneen näppinsä iskis ;) Mii-sukin vastasi hienosti, se sydän on tärkeämpi.

• T:Vieno-Kaino

Minä en häpeä vatsamakkaraani ja missä sanotaan että minun pitää se peittää? Missä laissa kielletään olemasta suomalainen lättäperse?Onko minun pursotettava silikoniruiske huuliini ollakseni miestä miellyttävä seksisymboli Pamela A? Pitääkö minun mennä kivuliaiseen kauneusleikkaukseen tai vastenmieliseen karvojen poistoon, että kaltaisesi narsisti ja kehittymätön yksilö voi arvostella minua jostain muusta asiasta? Pitääkö minun kulkea viimeisen muodin mukaisissa vetimissä, että sinä voit olla ylpeä suomalaisuudestasi?

Olen ammattini puolesta keskustellut nuorten kanssa pukeutumisesta ja näistä mainitsemistasi näkyvistä makkaroista. Nuoret itse eivät pidä - ei mies- eikä naispuolisetkaan, pahana, vaikka läskit näkyvät. Vain sinunlaisesi ulkonäkökeskeiset ja kieroutuneet keski-ikäiset ovat kauhuissaan asiasta, johon nuoret suhtautuvat terveellä järjellä.

Ajattelepa, nuoriso, tulevaisuuden päättäjät ovat sitä mieltä, että pullukallakin on oikeus pukeutua miten haluaa. Anorektikko-nainen ei ole kaunis edes 15 kesäisen miehen alunkaan silmissä enää. Sinä olet huono provoilija tai sitten anaboliset steroidit ovat sekoittaneet pääsi, et voi olla nainen, etkä ainakaan elämänkoulua käynyt, jos et hyväksy sisariasi sellaisina kuin he ovat.

• että.......

kirjoititte hyvät, viisaat viestinne!

Sydän on tärkeämpi kuin naamataulu.

• viritetty apina

Mä yritän tsiigaa lähinnä lajitoverin kasvokuvioo jotta erottaisin laumasta kaverini. Samantekevää mulle millaset kuteet on. Pääasia et ihmiset erottuu toisistaan ulkonäön perusteella ettei tartte alkaa nuuhkimaan. Kaikkia alkaa maa vetää puoleensa, jokaista ennemmin tai myöhemmin joten sekin on niiku so not.

• Animus

...suomalaiset on yhtä kauniita kun muun maalaiset, ellei kauniimpia. Sisäsiittoisuus ei kai ole vaikuttanut ulkonäköön kovin paljon. Meillä on geeniperimää idästä, lännestä, etelästä ja pohjoisesta. Korkeat poskipäät tai ei, lappalaisen musta tukka tai kymenlaakson elovena-tyttö, suomalaiset voi olla tosi erinäkösiä.

Kiihkomielinen ulkonäöstä huolehtiminen on pinnallista. Rupsahtaminen on luonnonlaki, jota voi vain lyhyen ajan viivästyttää, ei kokonaan välttää. On tärkeämpää olla onnellinen.

Kauneus on varsin suhteellinen käsite. Osaava meikkaaja saa rumastakin hyvännäköisen, valokuvia muokataan kuvankäsittelyohjelmilla ja totuutta muunnellaan. Typerää. Pinnallista. Huvittavaa. Nainen ei ole nainen ellei käytä push-uppeja, shape-uppeja, hiustenpidennystä ja silikoniruiskeita....uh!

• ???

Kiinnostaisi tietää minkä ikäinen itse olet. Voisitko kertoa?

Rupsahtamista nimittäin ei oikeasti kukaan pysty välttämään, ainoastaan hiukan hidastamaan. Aika paljon se sitäpaitsi on kiinni geeneistä. Vertailepa vain eri sukuja keskenään.

Miehet muuten rupsahtavat noin 10-vuoden viiveellä naisiin verrattuna. 50v mies ja 40v nainen ovat yleensä aika tasavertaiset ulkonäön suhteen.

• Loistava.polku

Miehet kyllä NÄYTTÄVÄT 10 vuotta vanhemmilta kuin samanikäiset naiset, johtuneeko sitten tyylistä tai sen puutteesta.

Tai ehkä se rupsahtaminen tapahtuu eri paikoissa: klajuuntuminen, yleinen "haalistuminen", mahan kasvaminen jne....

Ainakin omanikäiseni (47) miehet näyttävät vanhoilta ukoilta, naiset ovat vielä ihan nuoren näköisiä.

• stina.
        Loistava.polku kirjoitti:

Miehet kyllä NÄYTTÄVÄT 10 vuotta vanhemmilta kuin samanikäiset naiset, johtuneeko sitten tyylistä tai sen puutteesta.

Tai ehkä se rupsahtaminen tapahtuu eri paikoissa: klajuuntuminen, yleinen "haalistuminen", mahan kasvaminen jne....

Ainakin omanikäiseni (47) miehet näyttävät vanhoilta ukoilta, naiset ovat vielä ihan nuoren näköisiä.

Miehet alkavat ukottua 40 ikävuodesta, kiitos kaljottelun. Mutta tokihan toiset säilyvät hmm ajattelen Jukka Puotilaa ja rouvansa myös upea.

• Marion.T

meidän ihanien naisten niskaan.
      Minkähänlainen muori siellä toisessa päässä oikein kirjoittaa, oletkos itse missinmitoissa - siis 178.cm ja 46 kiloa?
      Jos et ole niin olet lihava läskiperse, eihän sitä nyt sen enenpää saa noin lyhyt nainen painaa.

Juuri eilenhän tuli missikisoja telkkarista, ja siellähän niitä laiheliineja marssi ihan roppakaupalla. Tiedä häntä olivatko nyt erityisen kauniita, mutta paino oli suht koht kohdallaan pituuteen nähden. On aina muistettava käydä oksentamassa ruokailun jälkeen, että ei tule sitä ylipainoa - yritä muistaa se hyvä ystävä!!!!

Ja nenäleikkaus(kuten Michael Jacsonilla)on aivan välttämätön meille naisille, ei ole kivaa jos tuulenhalkaisija on vähääkään liian suuri,liian pieni, liian mottinen tai roikkonenä. Hui kamalaa, koko ajatuskin kauhistuttaa....

Silikonia tisseihin (ainakin DD kuppi), peppuun, huuliin ja rasvaimu tietenkin vatsaan, käsivarsiin, sekä polviin, harvalla naisella on niin kauniit polvet että ne kestäisivät katseet...polvirasvaimu on AIVAN välttämätön !! Samoin nilkkojen hoikennusleikkaus.

Sitten tietenkin jos ja kun tyhjennyksen jälkeen liikaa nahkaa jää roikkumaan, niin iho on kiristettävä joka paikasta leikkauksella, ja muista ehdottomasti silmäpussileikkaukset ja leuan muotoilu, heltta pois ja kaula kireäksi.

Silmissä on syytä AINA käyttää värillisiä piilolinssejä, koska harvoin silmät ovat niin kauniin väriset että ne ihan sellaisenaan menettelisivät.

Tässä minun loistavan kauneuteni salaisuus, niihin missikisoihin en päässyt valitettavasti osallistumaan, kun oli tuota ikää vähän liikaa - eihän sitä tietenkään mistään huomaa, mutta kyllä ne siellä karsinnoissa paperit katsoivat ja sain heti passituksen kotiin - ihan eppistä :((

• oisit väärentäny sen synttäriaikas niin täyestä ois mennynnä...;)

• Kauneus lähtee kyllä aina sisäpuolelta,kun ihmisellä on riittävä määrä itseluottamusta se kyllä säteilee ulospäin ja tekee ihmisen kauniiksi.Henkilökohtaisella karismalla mennään elämässä pidemmälle kuin kauneudella, sitäpaitsi 80-vuotias mummo voi olla elettyine elämineen paljon kauniimpi kuin vimpan päälle trimmattu nelikymppinen ja kuten aina kauneushan on katsojan silmissä.

• ...jotka....

...ovat jotain tajunneet elämästä. Ovat onni sekä itselleen että läheisilleen.

• PirreXX

minäkin pidän sisäistä kauneutta tärkeimpänä.
        Ulkoiset seikat on toisarvoisia.. mutta tietysti ulos lähtiessä on katsottava peiliinkin..

• Helppo sanoa
        PirreXX kirjoitti:

minäkin pidän sisäistä kauneutta tärkeimpänä.
        Ulkoiset seikat on toisarvoisia.. mutta tietysti ulos lähtiessä on katsottava peiliinkin..

mutta eri asia toteuttaa,katsot ulkonäköä ihan siinä kuin muutkin!

• ymmärtää tahallaan väärin
        Helppo sanoa kirjoitti:

ulkonäköä voi katsoa vain siksi, ettei tukka ole pystyssä. Vaatteet siististi.

• PirreXX
        Helppo sanoa kirjoitti:

niin näenkin ihmisen ulkoiset piirteet, kun en voi täysin silmät kiinni kulkea, tärkeintä on kuitenkin se mitä sieltä sisältä löytyy..

• tuffe

ainakin hyvä huumorintaju, kun nyt pari kertaa olen avannut tätä viestiä, mainoksissa yläpuolella näkyy kauneusleikkauksista ;)))

Onks toi joku vinkki, häh??

• koska täällä

ei näkynyt ;D

• Helix
        koska täällä kirjoitti:

ei näkynyt ;D

Se näkyi kyllä eilen, muttei enää tänään.

• tuffe
        koska täällä kirjoitti:

ei näkynyt ;D

pitää sanoa niille että hakevat kameran pois täältä :)))

• Alffi-06

..kun olen yli 40 niin kiva, että muutkin ikätoverit olivat panostaneet ulkoiseen olemukseensa (kaikkein haukutuin osa ihmiskuntaa), siitäkin huolimatta että lyttyynkin lyötiin tuossa keskustelun kiihkeydessä.
      Mutta saman asian hieman toisesta vinkkelistä olen havainnut, istuin torilla ja katselin porukkaa, ylivoimainen enemmistä naisista, joita tietysti tarkkailin, oli aika ressuja, onneksi jo siinäkin otannassa löytyi kivannäköisiä naisia, tosin edustivat muutamaa prosenttia koko otannasta.
      Ja ei tarvitse olla kuningatar, lööv juuu.

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27