Milloin sipattiin saadaan ammattitaitoinen henkilökunta? Kaikki ovat aivan liian nuoria olemaan ammattitaitoisia myyjiä. En halua loukata nuoria, mutta kyllähän kaupassa pitää olla kokemuksenkin omaavia myyjiä. Kauppiasrouvan pitäisi myöskin käydä asiakaspalvelu koulutus ennenkuin istuu kassalle.
k-supermarket sipatti
55
9797
Vastaukset
- ...
mielestäni sipatin tytöt ovat aivan hyvin hoitaneet työnsä...itselläni ei ainakaan ole valittamista! ja mikäs sen mukavampaa kuin saada aamupalaksi nuorelta tytöltä kaunis hymy:)...
- jopas jotakin
kyllä on niin imelää että oikein oksettaa !Aamupalaksi kaunis hymy . Voi prkl
- smile
jopas jotakin kirjoitti:
kyllä on niin imelää että oikein oksettaa !Aamupalaksi kaunis hymy . Voi prkl
mikä onkaan parempia asia kuin se että kaupan nätti tyttö hymyilee jo aamutuimaan sinulle. Olisiko kivaa että kun kauppaan menet kaikki on naamanurinpäin..no ei!
- on näppylät
smile kirjoitti:
mikä onkaan parempia asia kuin se että kaupan nätti tyttö hymyilee jo aamutuimaan sinulle. Olisiko kivaa että kun kauppaan menet kaikki on naamanurinpäin..no ei!
se on :)
- asiakas59
on näppylät kirjoitti:
se on :)
se huonokin julkisuussh.
- entinen asiakas
voi kun vihannekset ja hedelmät olis yhtä tuoreita. sitä saa mitä tilaa.
- xxxfactor
kansa äänestää jaloillaan
- 38
parhaansa ne yrittää.
- tiltu
Ei saa moittia Sipattia, varsinkin kauppias Roope on todella mukava heppu. Tietääkseni ainakin osa myyjistä on suorittanut mestarimyyjän koulutuksen.
- Jii
säännöllisesti ko kaupassa ja mielestäni palvelu on ollut asiallista nykyisen kauppiaan aikana.
- asiakas
Mihin on kadonnut Sipatista mukava ja aina hymyilevä hieman vanhempi silmälasipäinen myyjä? Oli usein palvelutiskillä ja kassallakin silloin tällöin. Olen jäänyt kaipaamaan!
- at:n arvostaja
Kyllähän ystävällisyys on ihan ok, mutta sitä ammattitaitoa kyllä sipatissa kaivataan. Olisi mielenkiintoista myös tietää kuinka moni myyjistä omistaa hygieniapassin. Sehän on nykyisin elintarvikealalla pakollinen.
- onnellinenOpiskelija
Anttilassahan on osa oikein asiakaspalvelutaitoisia myyjiä, ja mielestäni mukava asioida siellä kuin myös sipatissa ja pointsit vartijoille ,ketkä pitävät pois ne viina/huumeöykkärit mitä puistossa näkee.
mukava kun tavaratalo,ruokakauppa,Alko sekä ravintola samassa talossa! - vierestä seurannut
at:n arvostaja kirjoitti:
Kyllähän ystävällisyys on ihan ok, mutta sitä ammattitaitoa kyllä sipatissa kaivataan. Olisi mielenkiintoista myös tietää kuinka moni myyjistä omistaa hygieniapassin. Sehän on nykyisin elintarvikealalla pakollinen.
Tiedän että kaikki jotka työskentelevät pakkaamattomien elintarvikkeiden kanssa omistavat hygieniapassin, niin kuin laki edellyttää!
- Aivan varma
vierestä seurannut kirjoitti:
Tiedän että kaikki jotka työskentelevät pakkaamattomien elintarvikkeiden kanssa omistavat hygieniapassin, niin kuin laki edellyttää!
Että kaikilla on hygieniapassi Sipatissa? Epäilen suuresti.
- passi taskussa
Tiedän VARMASTI ettei sipattilaisilla ole läheskään kaikilla hygieiapassia, vaikka laki määrääkin.
- Kaupan Vartija
onnellinenOpiskelija kirjoitti:
Anttilassahan on osa oikein asiakaspalvelutaitoisia myyjiä, ja mielestäni mukava asioida siellä kuin myös sipatissa ja pointsit vartijoille ,ketkä pitävät pois ne viina/huumeöykkärit mitä puistossa näkee.
mukava kun tavaratalo,ruokakauppa,Alko sekä ravintola samassa talossa!Anttila-Sipatti-Alko-Puisto-Keskustan läheisyys yhdistelmänä tekee Anttilasta vartijalle hyvin haastavan kohteen.. tavallisella asiakkaalla ei välttämättä ole mitään käsitystä mitä vartijat kyseisessä kohteessa joutuvat vuoronsa aikana kokemaan.. eli hymyilkää vartijoille edes joskus, me teemme vain työtämme!
- pullero
passi taskussa kirjoitti:
Tiedän VARMASTI ettei sipattilaisilla ole läheskään kaikilla hygieiapassia, vaikka laki määrääkin.
Hei kyllä niillä kaikilla sipatin työntekijöillä on pakko olla hygieniapassi. kaikilla on. mistä johtuu että sitä epäillään että onko heillä hygieniapassia????
- Varma tietäjä(pettynyt ex-a...
Sipatin henkilökunnalla puolillakaan nuorista työntekijöistä ei ole hygieniapassia.. Vierailisipa terveystarkasta sipatissa silloin kun nuoret olisivat töissä, ja kysäsisi hygpasseja. Muutenkin se herkku torin ruoka on ällöttävää. mahani olen saanut kipeäksi.. Kassan nuorissa ei niinkään ole moittimista.. muutamassa nuoressa tytössä ei ole kyllä potentiaalia edes istumaan siihen kassalle!! tumma tyttönen ei hymyile ikinä ja on töykeä...
- Luoja.
Varma tietäjä(pettynyt ex-a... kirjoitti:
Sipatin henkilökunnalla puolillakaan nuorista työntekijöistä ei ole hygieniapassia.. Vierailisipa terveystarkasta sipatissa silloin kun nuoret olisivat töissä, ja kysäsisi hygpasseja. Muutenkin se herkku torin ruoka on ällöttävää. mahani olen saanut kipeäksi.. Kassan nuorissa ei niinkään ole moittimista.. muutamassa nuoressa tytössä ei ole kyllä potentiaalia edes istumaan siihen kassalle!! tumma tyttönen ei hymyile ikinä ja on töykeä...
Eikö teillä tosiaan ole muuta tekemistä?
Jos olet kerran saanut ruuasta mahasi kipeäksi, niin se voi johtua ihan mistä vain..
Itse olen Kokki ja meidänkin "ravintolan" tuotteet joita ei tukusta haeta haetaan sipatista. Tykkään niistä tytöistä. Hygieniapassit tietääkseni löytyy, ollaan niistä aamutuimaan juteltu, kun olen kaupassa käynyt.
Joku viisas on joskus sanonut että me kaikki olemme ihmisiä, vain ihmisiä!
Ja jos ei varmaa tietoa oikeasti ole. NIIN MENE JA KYSY NIITÄ HYGIENIAPASSEJA. Voin lyödä vaikka vetoa, ettet ole kovinkaan varma enää sen jälkeen.. Kasvakaa ihmiset aikuisiksi. - passillinen
sipatissa varmuudella 5 henkilöä kenellä ei hygieniapassia!
- voi kun tietäisitte
Kaupan Vartija kirjoitti:
Anttila-Sipatti-Alko-Puisto-Keskustan läheisyys yhdistelmänä tekee Anttilasta vartijalle hyvin haastavan kohteen.. tavallisella asiakkaalla ei välttämättä ole mitään käsitystä mitä vartijat kyseisessä kohteessa joutuvat vuoronsa aikana kokemaan.. eli hymyilkää vartijoille edes joskus, me teemme vain työtämme!
Hymyilisimme vartijoille? Hahaha! Muuta en voi kun nauraa. Hymyillä teille jotka ylpeänä( ei mitään syytä siihen) Kävelette pitkin anttilaa nokka pystyssä.. tai istutte jossain hikisessä kopissa vakoilemassa kameroiden takaa.(nimenomaan vakoilemassa. Okei se on teidän työtä, mutta ei pitäisi tuottaa teille mielihyvää! Ällöttävää!) Säälittävää sanon minä! Mihin teistäkin on? Yksin ette saa jotain huumeriippuvaista varasta kiinni, vaan on otettava apua kaupan henkilökunnalta.
Pieniä paskiaisia koko sakki! - ei kukaan
passillinen kirjoitti:
sipatissa varmuudella 5 henkilöä kenellä ei hygieniapassia!
Mistä herra/rouva on moisen tiedon saanut?
- vaan
Anttila-Sipatti-Alko-Puisto-Keskustan läheisyys yhdistelmänä tekee Anttilasta vartijalle hyvin haastavan kohteen.. tavallisella asiakkaalla ei välttämättä ole mitään käsitystä mitä vartijat kyseisessä kohteessa joutuvat vuoronsa aikana kokemaan.. eli hymyilkää vartijoille edes joskus, me teemme vain työtämme!
Haista iso paska!
- asiakas,,,,,,,,,,,,,
Tollaiset kyttääjä vartiat,vahtaavat asiakkaita tosi kiusallista,tuntuu kuin olisi rikollinen,vaikka ei ole aikomusta varastaa.Ylimielisiä paskoja jotain kunnioitusta asiakaille.
- Mietippä sitä
hyödyntääkö hygieenapassin omaava ihminen kuitenkaan tietojaan/taitojaan?
- YouTude
pitäisi noudattaa myös työelämässä
- OHRAPIRTELÖ
SIPATISSA MUUTAMA MYRKYN NIELLYT MYYJÄ.MUTTA ENTÄS NAAPURIKAUPPA ANTTILA??????JEESUS MITÄ HAPAN NAAMOJA (EI TOSIN KAIKKI SIELLÄKÄÄN)!!!
- ukk_
sipatissa kaikki nuoret myyjät ja itse kauppias ovat erittäin asiallisia ja ystävällisiä, ainoa jolla olisi syytä miettiä uutta uraa teurastamossa on tietty tumma täti, joka harvoin vaivautuu hymyilemään tai kiittämään...hymy herkiää vain omille tutuille ja sukulaisille.
- tyytymätön
ukk_ kirjoitti:
sipatissa kaikki nuoret myyjät ja itse kauppias ovat erittäin asiallisia ja ystävällisiä, ainoa jolla olisi syytä miettiä uutta uraa teurastamossa on tietty tumma täti, joka harvoin vaivautuu hymyilemään tai kiittämään...hymy herkiää vain omille tutuille ja sukulaisille.
Sipatissa on tumma nuori tyttönen joka ei hymyile ikinä,meikitkin ovat suttuiset ja puhua pukahda tyttö ei kummimmin. hädintuskin kuulee tytön sanovan paljon ostokset tekee. Voisi sitä palveluammatissa olla edes hiukan siistimmin meikattu ja hymyä vähän enemmän.olen kuullut että tyttönen olisi kauppiaiden tyttö, luulisin tytön vähän tsemppaavan.. muuten mielestäni muut ovat ystävällisiä ja hymyä löytyy ja asiakaspalvelu pelaa.
- murrr..
tyytymätön kirjoitti:
Sipatissa on tumma nuori tyttönen joka ei hymyile ikinä,meikitkin ovat suttuiset ja puhua pukahda tyttö ei kummimmin. hädintuskin kuulee tytön sanovan paljon ostokset tekee. Voisi sitä palveluammatissa olla edes hiukan siistimmin meikattu ja hymyä vähän enemmän.olen kuullut että tyttönen olisi kauppiaiden tyttö, luulisin tytön vähän tsemppaavan.. muuten mielestäni muut ovat ystävällisiä ja hymyä löytyy ja asiakaspalvelu pelaa.
sipatissa työskentelee (usein vielä kassalla) erittäin ärsyttävä nuori neiti..ikinä se ei vaivaudu hymyilemään..tuntee ettei todellakaan ole tervetullut ostoksille kun sen kassalle joutuu..siinä saisi mielestäni kauppias miettiä onko tuommoisen tytön pito asiakaspalvelutyössä kovinkaan järkevää!!!
- huhh
tyytymätön kirjoitti:
pitääkö kauppias niin myrtsiä neitiä kassalla??minä ainakaan en pitäisi omaa tytärtäni toisten arvosteltavana jos ja kun on semmoinen töykeä..
- Toisen kaupan tädit.
tyytymätön kirjoitti:
Kyseinen tyttö on kauppiaiden tytär.
Ja senkin satun tietämään, että kaikilla jotka työskentelevät vakituisesti pakkaamattomien elintarvikkeiden kanssa omaavat hygieniapassin.
Ja mitä vartijoihin tulee, niin huonompaan suuntaan mennään koko ajan.. Mihin kadonneet ihmisen kokoiset vartijat? Hobitit eivät ole kovin uskottavia.. ;)
Muuten sipatissa mielestämme oikein mukava henkilökunta. Aina haukutaan henkilökuntaa, mutta asiakkaatkin voisivat joskus miettiä käyttäytymistään. Myyjät tekevät vain työtään, hekin ovat vain ihmisiä. - Totta puhut
tyytymätön kirjoitti:
Tosi ylimielinen ja kusipää muija. Oli erästäkin asiakasta toistuvasti pyytänyt menemään toiselle kassalle, koska naamataulu ei miellyttänyt.
Ja omistajien tytär on ja tiettävästi Tiia nimeltään. Idiootti. - 50-60v tumma naismyyjä silm...
ukk_ kirjoitti:
Jos kyse on n. 50-60-vuotiaasta tummasta ja vanhemmasta naismyyjästä (silmälasit päässä), vaihtakaa kassaa suosiolla!
Töykeä käytökseltään ja palvelu kestää kaksi kertaa kauemmin kuin muilla myyjillä. Idiootti, joka mm. ruikuttaa siitä kun joku tulee uudestaan mehutölkki kädessä kauppaan, joka on kaupasta ostettu. Kuulemma kuitti pitäisi olla tai muuten pitäisi tallelokeroon pistää purkki, jossa on n. 0,5cm mehua jäljellä. Ja tehnyt näin toistuvasti henkilölle, joka on samassa talossa töissä (myyjä tietää myös sen) ja jolla ei ole mitään rahallista tai muutakaan motiivia pölliä jostain Sipatista mitään.
Täysi asiaskaspalvelutaidoton luupää, joka pitäisi poistaa samantien muihin hommiin. - Esteri67
Toisen kaupan tädit. kirjoitti:
Kyseinen tyttö on kauppiaiden tytär.
Ja senkin satun tietämään, että kaikilla jotka työskentelevät vakituisesti pakkaamattomien elintarvikkeiden kanssa omaavat hygieniapassin.
Ja mitä vartijoihin tulee, niin huonompaan suuntaan mennään koko ajan.. Mihin kadonneet ihmisen kokoiset vartijat? Hobitit eivät ole kovin uskottavia.. ;)
Muuten sipatissa mielestämme oikein mukava henkilökunta. Aina haukutaan henkilökuntaa, mutta asiakkaatkin voisivat joskus miettiä käyttäytymistään. Myyjät tekevät vain työtään, hekin ovat vain ihmisiä.Hyvät ruoat, mutta surkeaa asiakaspalvelua. Erityisesti kaupan koko omistajaperhe tyttärineen ja tämä 50-60w rillipää, jonka palvelu alittaa niin hitaudessaan kuin törkeydessään kaikki rajat.
- Sourface
ukk_ kirjoitti:
sehän on ystävämme IRMA!!!!
- kerran on
Esteri67 kirjoitti:
Hyvät ruoat, mutta surkeaa asiakaspalvelua. Erityisesti kaupan koko omistajaperhe tyttärineen ja tämä 50-60w rillipää, jonka palvelu alittaa niin hitaudessaan kuin törkeydessään kaikki rajat.
kyseessä IRMA!!!
- retropupu
huhh kirjoitti:
pitääkö kauppias niin myrtsiä neitiä kassalla??minä ainakaan en pitäisi omaa tytärtäni toisten arvosteltavana jos ja kun on semmoinen töykeä..
jokainen on sellainen kuin on, ei sen vuoksi pidä tuomita..
- ei näin
kouvolan anttilassa on mukava käydä, ystävällisiä ihmisiä
- :-)
pitäähän nuorillakin töitä olla. Siinä samallahan heidän ammattitaitonsa kohenee kun työskentelevät.
- Marko_M
Koko keskusteluketju näyttää kuivuneen..
Mutta mä ajattelin silti kysästä, et tietääkö kukaan mitään siitä sipatin vaaleasta työntekijästä...? Sellanen vaalea, nuori, ihan törkeän hyvännäköinen ja mukavakin.(joskus sillä ollu punanentukka) En nähny sitä viime viikolla töissä ollenkaan, oon hiukka pettyny. Eikai vain ole lopettanu? - toinen vaalea tyttö
Marko_M kirjoitti:
Mutta mä ajattelin silti kysästä, et tietääkö kukaan mitään siitä sipatin vaaleasta työntekijästä...? Sellanen vaalea, nuori, ihan törkeän hyvännäköinen ja mukavakin.(joskus sillä ollu punanentukka) En nähny sitä viime viikolla töissä ollenkaan, oon hiukka pettyny. Eikai vain ole lopettanu?kyllä se vaalea tyttö siellä sipatissa on.. suurimmaksi osaksi on kaupan puolella nykyään.. hyvin vähän on kassalla.. mutta joka päivä pyrkii töissä olemaan ellei ole vapaa päivä.. =)
- kujakoIIi
Marko_M kirjoitti:
Mutta mä ajattelin silti kysästä, et tietääkö kukaan mitään siitä sipatin vaaleasta työntekijästä...? Sellanen vaalea, nuori, ihan törkeän hyvännäköinen ja mukavakin.(joskus sillä ollu punanentukka) En nähny sitä viime viikolla töissä ollenkaan, oon hiukka pettyny. Eikai vain ole lopettanu?:)
- mää vaa
kun haette sipattiin töihin niin varautukaa siihen että ennen koeajan umpeutumista sanotaan irti. Syyn ei roopen ja merjan mielestä tarvi olla kummonen pärstäkerrointa lukuunottamatta. Näin tekivät sillon ku tulivat kauppiaiksi ja roope pisti koko porukan pihalle "halutessaan nuorta porukkaa tilalle"......
- Nimetön
no onpa omituista kitinää osalla porukkaa,mut ainahan kaikilla on valittamista,minullakin. mutta tuosta, että saa potkut ennen koeajan umpeutumista, on ihan hyvä juttu. jos työntekijän työ ei suju,kuten kaupassa edellytetään, kukapa sellaista työntekijää haluaisi pitää? jokaiseen irtisanomiseen jokaisella on aina hyvä syy, mm. työmotivaation/-panoksen puute, myöhästelyt, pomoille valehtelu,tai varsinkin se,jos ei millään tavalla ole omatoiminen auttamaan. noita tapauksia on siellä kaupassa ollut lähiaikoina monia. olen asioinut kyseisessä kaupassa monet vuodet joten tunnen työntekijät. nyt siellä on todella hyvä työporukka,tulevat näköjään hyvin keskenään toimeen, ja asiakkaita muistetaan paremmin kuin koskaan. itse olen kahteen neitiin oikein tyytyväinen, toista olen tavannut myymälän puolella ja toista kassalla (en tosin nyt viikkoon/kahteen). mahtavaa porukkaa :P ja kun kateelliset/pahansuopuiset ihmiset miettivät tuota hygieniapassihommaa,niin tiedän tasan tarkkaan,että työntekijät omistavat kyseisen passin.jos lakia olette seuranneet,niin se on pakollinen vain niille,jotka mahdollisesti ovat tekemisissä pakkaamattoman lihan tai muun elintarvikkeen kanssa. menkääpä ihmiset asiakkaana nyt itseenne,ja miettikää, mitä olette arvostelemaan muita,koska näistä keskusteluista voi jo päätellä, ettei teistä kyllä kukaan olisi sopiva asiakaspalveluun. herran jestas, että osaa ihmiset olla hölmöjä...
- slebu
menin tänään k supermarkettiin kun olin kassalla myyjä soitti kauppiaalle ja sanoi etten minä muka saisi ostaa pesuainetta ja rupesi väitämään että teen siitä pommin!
ni sitten se myyjä tuli siihen ja sanoi ettei voi muka myydä pesuainetta sitä mä rupesin kyselemään että sanooko laki etten saa ostaa pesuainetta eikä niillä ollut muuta vaihtoehtoa kuin myydä se mulle -.-- Tuliko puhdasta
Tai et näyttänyt ruudinkeksijältä.
- Voimakas hajuefekti
Tuliko puhdasta kirjoitti:
Tai et näyttänyt ruudinkeksijältä.
Menin tänään S hypermarkettiin. Kun olin kassalla sanoi tyttö etten minä muka saisi ostaa niitä ollenkaan kun teen niistä kuulemma keittoa ja minusta tulee hajupommi ! No ostinkin sitten 3 laatikkoa mämmiä.
- asdasdasdasdasd
Kukaan muu ei tee lähes ilmaiseksi duunia.
- Sipatin Irma
tekee mitä vain! Irma on Sipatin keulakuva. Irmanlaisia lisää Sipattiin ja menestys on taattu :-)))))))))
- :)
Sipatin Irma kirjoitti:
tekee mitä vain! Irma on Sipatin keulakuva. Irmanlaisia lisää Sipattiin ja menestys on taattu :-)))))))))
Tää on kyllä niin älyvapaa ketju et pakko laittaa viestiä.
Toi oli ihan loistava lohkaisu "hopitti" - vartioita. Ei se koko vaan se taito hyvät ihmiset. - hopppitti
:) kirjoitti:
Tää on kyllä niin älyvapaa ketju et pakko laittaa viestiä.
Toi oli ihan loistava lohkaisu "hopitti" - vartioita. Ei se koko vaan se taito hyvät ihmiset.:)
- Ärmy-Irma
Sepatin Irma on poissa (eläkkeellä?). Nyt siellä voi taas käydä =)
- ttrtrtr
paskaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840