olin sunnuntaina 2.10.2005 kisaamassa mäntyharjussa päivin tallilla.voitin tehtäväluokan.isot ja pienet ponit palkittiin erikseen.olin isolla pollella.meitä isoja polleja ei ollut kuin 3 niin 2 tai 1 palkittiin niin minä menin isolla ja sain 1kkös mitallin ja raipan.olen mira nikkinen 9 w kannattaa kokeilla päivin tallia se on hyvä ja monipuolinen talli siellä on 20 hevosta plus ponit mun kisa hevosen nimi on fatima.HYVIÄ RATSASTUS HETKIÄ SINULLE!!!!!!!!!!!!
Ootko kisannu?
MIRA1
4
1165
Vastaukset
- peppi
On kisaillut hoitsullani 65 cm luokissa, jopa ykkösenä!!
- ^^pepperoni^^
Olen kisannut jo 8-vuotiaana,
nyt menen luokkia 60-70cm, 80cm ja 60cm.
Omalla ponilla ja yhdellä suokilla... - hevosen omistaja
alue-tasol 90-100cm(omallani siis) hyppään alue- kisois.tallin poneilla hyppään 80-90cm luokkii,ponin koulutus tasosta riippumatta.sit kaverin ponilla (kaveri ei uskalla),poni on peedrus sillä hyppään 100cm,luokkii.LOISTAVA PONI!!!!!!!!
- hevosen omistaja
voittoja ja sijoituksia.Peedruksella oon kyllä voittanu kaikki tämän hetkiset kisat,ollaan vasta oltu 5kisois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045