Ootko kisannu?

MIRA1

olin sunnuntaina 2.10.2005 kisaamassa mäntyharjussa päivin tallilla.voitin tehtäväluokan.isot ja pienet ponit palkittiin erikseen.olin isolla pollella.meitä isoja polleja ei ollut kuin 3 niin 2 tai 1 palkittiin niin minä menin isolla ja sain 1kkös mitallin ja raipan.olen mira nikkinen 9 w kannattaa kokeilla päivin tallia se on hyvä ja monipuolinen talli siellä on 20 hevosta plus ponit mun kisa hevosen nimi on fatima.HYVIÄ RATSASTUS HETKIÄ SINULLE!!!!!!!!!!!!

4

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppi

On kisaillut hoitsullani 65 cm luokissa, jopa ykkösenä!!

• ^^pepperoni^^

Olen kisannut jo 8-vuotiaana,
      nyt menen luokkia 60-70cm, 80cm ja 60cm.
      Omalla ponilla ja yhdellä suokilla...

• hevosen omistaja

alue-tasol 90-100cm(omallani siis) hyppään alue- kisois.tallin poneilla hyppään 80-90cm luokkii,ponin koulutus tasosta riippumatta.sit kaverin ponilla (kaveri ei uskalla),poni on peedrus sillä hyppään 100cm,luokkii.LOISTAVA PONI!!!!!!!!

• hevosen omistaja

voittoja ja sijoituksia.Peedruksella oon kyllä voittanu kaikki tämän hetkiset kisat,ollaan vasta oltu 5kisois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6420
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1844
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      43
      1545
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1110
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1039
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      971
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      898
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe