Olen sitä mieltä, että suomalainen tapa juoda alkoholia on monin tavoin sairaalloista. Minkä takia pitää vetää pää niin täyteen, että liikutaan alkoholimyrkytyksen rajoilla? Onko vika kasvatuksessa, geeneissä, asenteissa vai näissä kaikissa?
En voi ymmärtää mitä hienoa on hillua niin päädyissä, että seuraavana aamuna ei pääse sängystä ylös ilman rasiallista buranaa tai pakkoa käydä oksentamassa.
Itselläni tulee ainakin usein seinä vastaan siinä paljonko pystyy juomaan ja jollei tule, niin oksa lentää ja morkkis on melkoinen seuraavana päivänä. Keho kertoo myös oman mielipiteensä.
Täytyy tosin tunnustaa, että olen ollut aivan samanlainen päätyilijä, jota ei koskaan olisi pitänyt aloittaakaan. Suomalaisten pitäisi herätä ja tunnustaa tosiasiat - suomalainen tapa juoda on ongelmajuomista, jos vapaaehtoisesti asettaa itsensä ja seuralaisensa riskialttiiksi monenmoiselle vaaralle.
Kohtuukäyttö - mikä siinä on niin vaikeaa?
4
713
Vastaukset 4
- ...............
Onko vika kasvatuksessa, geeneissä, asenteissa vai näissä kaikissa?
kaikissa.Kun juon aikas harvoin (viimeksi taisi olla jouluna) muutenkin olen kauhean nirso alkoholijuomien suhteen .Inhoan kaikkia alkoholijuomia paitsi siidereitä..mitään muita en saa edes alas!En tykkää juoda itseäni sammuksiin ei ole mun juttu..ehkäpä tämä suomalaisten juominen johtuu kulttuurista..tai sitten ei..
- Outi
Leena kirjoitti:
Kun juon aikas harvoin (viimeksi taisi olla jouluna) muutenkin olen kauhean nirso alkoholijuomien suhteen .Inhoan kaikkia alkoholijuomia paitsi siidereitä..mitään muita en saa edes alas!En tykkää juoda itseäni sammuksiin ei ole mun juttu..ehkäpä tämä suomalaisten juominen johtuu kulttuurista..tai sitten ei..
Minkämaalainen itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2082189Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1601450Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 58928
- 71927
- 52885
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta119729Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707