en päässy ekalla läpi , maikka ei koutsannu riittävän hyvin , varmaan nauttii että sain 5 lisää !
PASILAN AUTOKOULU
15
5043
Vastaukset
- vaan
olit liian vetävä tybykkä päästettäväksi liian pian vapaaksi.
Mä taas joudun tunaroimalla tunaroimaan saadakseni nauttia ajo-opettajan seurasta pidempään :D- Maiju 2
aika kallista seurustelua
- vaan
Maiju 2 kirjoitti:
aika kallista seurustelua
eikä autokaan ole tavan Toyotaa kummempi. Pitäis vissiin nopeammin opetella ajamaan.
- näpä
Paska ope / paske inssityyppi / kaikki ihan veetä ?
Mieti vielä kenen eduksi tää kaikki on.- maucca
kukaan muu ei hyödy kuin pasilan autokoulu.
virne omistajan naamalla vain levenee. - ace
Ja tietenkään se ei ole oma vika jos hylkääntyy kokeessa...
- tiku
ace kirjoitti:
Ja tietenkään se ei ole oma vika jos hylkääntyy kokeessa...
ei , tietenkenkään , olen maksanut opetuksesta
- Hepokka
Oliko maikkana Jukka vai Reijo?
- asiakas1
Reijo on vähän liian vanha noihin hommiin , ei ymmärrä nuoria
- Cheko
JUKKA on kuollut =/
- Död
Mikäs sen tappo?
- Utelija
Itseäkin kiinnostaisi tietää..
- cat86
itsemurha kuulemma
- Anonyymi
Mikä Jukan sukunimi oli?
- Tyby-82v
Reijo on vielä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197