Toivotan Saipalle ja Mikolle mitä parhainta menestystä SM liigassa! Saipa on aloittanut hienosti kauden ja Mikkokin päässyt pelaamaan ja vielä nollapelin. Siinä mies josta vielä kuullaan,Jukureissa hän oli yleisön ehdoton suosikki ja valinta mestiksen parhaaksi pelaajaksi kuvaa hänen motivaatiotaan ja taitoaan!Tämä rauhallinen ja sympaattinen veskari valloitti Mikkeliläis yleisön sydämmet ja muistetaan täällä aina Jukureiden yhtenä parhaista maalivahdeista kautta aikojen,pitäkää Mikosta huolta ja onnea tuleviin koitoksiin!
Mikko Strömberg
Jukurifani Juvalta
2
288
Vastaukset
- ....................
Jep, olen täysin samaa mieltä. Tuli pari vuotta mikon esityksiä Mikkelissä seurattua ja kyllä harmitti ku kaveri läksi pois :( Oli kyllä yleisönsuosikki ja ehdottomasti mestiksen kärkitorjujia! Go mikko go! Olen varma että SaiPan maalinsuulla Mikolla on kädet täynnä töitä!
- KKK KKK KKK
VIIMEKAUS MENI IHAPERSEELLEE KOSE MYLLYS OLNIIN PERSEESTÄ... ...JASYVÄLTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184